
пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ
- Светалце
- Мнения: 129
- Регистриран на: Съб 11 окт 2014 20:26
- Автомобил: Passat GL
- Двигател: E2 91
- Местоположение: Монтана
Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ
А и как се засича тук разход - мога ли да напълня бутилката до 40 ѝ литра? Защото за газовия котлон ми казаха преди много години никога да не го пълня на пълната му вместимост. Или карам докато свърши и минавам на бензин? Отново приемам всякакви съвети и мнения! 

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12116
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ
Тя бутилката се пълни по принцип до 80% от капацитета си и като го стигне почва да бръмчи вътре в бутилката. Примерно 40л бутилка би трябвало да събере 32 л. приблизително и да се разтропа.
Не е проблем да си допълваш бутилката, но реалното засичане на газ става като на празна бутилка сипеш примерно 20лв което 17 литра мисля и караш докато угасне. Като разход очаквай средния да е 10-11 на 100 при равномерно каране градско - извънградско в топлите дни. Зимата разхода се вдига, особено ако караш повече градско
Не е проблем да си допълваш бутилката, но реалното засичане на газ става като на празна бутилка сипеш примерно 20лв което 17 литра мисля и караш докато угасне. Като разход очаквай средния да е 10-11 на 100 при равномерно каране градско - извънградско в топлите дни. Зимата разхода се вдига, особено ако караш повече градско
- Светалце
- Мнения: 129
- Регистриран на: Съб 11 окт 2014 20:26
- Автомобил: Passat GL
- Двигател: E2 91
- Местоположение: Монтана
Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ
Да си разкажа "патилата " по слагането. По Ваш съвет отидох първо при въпросния Цецо, който веднага ме прецени и отсече "О, то жена го кара..." и още тук започна да ме губи. Тръгвайки си оттам, срещнах познат и се заприказвахме, та той ме прати при Милен Йорданов. Старата бутилка и части ги върнах на племенника. За около 4 часа ми сложиха АГУ-то и днес от време на време ходя да си го припалвам. За проверка.
Направи ми впечатление, че като паля на газ май трябва да подавам газ с педала
, защото на бензин не ми се налага. Това нормално ли е? Има си тихи.Кучето ми се изнерви малко от бутилката в багажника
, а детето попита къде ще си слага багажа като тръгне на състезания. Това са засега впечатленията ми. Повече въпроси, вероятно, ще има другата седмица след активното каране. Но за 21 работни дни на бензин, при минати над 3000 км, ми се отели вола...Надявам се с газ да съм по-добре!



- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ
Предполагам още се разработва изпарителя.Като минеш към 200-300 км иди да ти я донастрои.Би трябвало на газ да пали само с едно врътване на ключа,без газ.Не е нищо притеснително,явно пуска повечко газ на празен ход и трябва малко да се врътне винта на изпарителя 

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13543
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ
Когатоо минат 2-3 зареждания карай докато свърши газта. Зареди догоре, нулирай дневния километраж и карай докато свърши газта. Запомни пробега и когато наближи пр.5-10 км преди това зареди пак догоре. избягвай пълнения за по 5-10-15лв.По този на1ин си знаеш пробега и , ако има проблем пробега ще падне и ще имаш сигнал.Сменяй въздушен ф-р на 5-6000км. ако ти падне мощността, заглъхва - филтъра за газта - смяна или почистване / не знам какъв е при теб/. Свещи по спецификация и смяна на 30000км , в началото на есента проверка на дист. капачка, палец, кабели. Почистване на нагара по капачката и щифтовете, палеца Ако вечерт пи влажно време кабелите на свешите имат сияние - веднага смяна за да не се получих киф, че дебитомера е капризен / н знам дали са ти сложили кихалка във филтъра.
Не зареждай от измислени газстанции. Само от големи вериги без Лукойл,ОМВ. Аз зартеждам само от Еко и Шел.
При проблеми питай , но с дадени подробности - все някой ще даде отговор.
Не зареждай от измислени газстанции. Само от големи вериги без Лукойл,ОМВ. Аз зартеждам само от Еко и Шел.
При проблеми питай , но с дадени подробности - все някой ще даде отговор.

- Светалце
- Мнения: 129
- Регистриран на: Съб 11 окт 2014 20:26
- Автомобил: Passat GL
- Двигател: E2 91
- Местоположение: Монтана
Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ
Много благодаря за подробните отговори! Какво са ми сложили не знам - не съм ги ѝ питала - в петък, в шест след обяд не бяха най-разговорливи. Мога да снимам нови части и да кача снимките тук, за да ми дообясните поне коя част как се казва и какво прави. В понеделник ще ходя да си търся в автоморгата буксичка за перката, която охлажда радиатора, защото са ми скъсали гуменото уплътнение и единия кабел - това видях днес. Пък тоя голям мотор на тихи не може без вентилаторната перка. Заредих снощи за 30 лв и ще го засека тази седмица. Колко литра бензин трябва да имам в резервоара?10 литра малко ли са?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13543
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ
аз карам - 10 тина литра, когато светне лампата за резерва пак 10 л до следващото светване./не е проблем като светне да покараш 50 км до зареждане/ Виж какво пише на бутилката ти / колко л и на напълно празна колко литра зарежда. Ако 2 те съвпадат - лятото или не зареждай догоре или след зареждане минимум 50 км пробег и да не стои на слънце.
Съвет - добре е някой който е в час с автомобили да ти огледа маркучите за бензина. Ако има напукани моментална смяна с реномирана марка от сигурен магазин.Много, много опастно е да се запалиш на бензин .
и пожелания за много безпроблемни километри
Съвет - добре е някой който е в час с автомобили да ти огледа маркучите за бензина. Ако има напукани моментална смяна с реномирана марка от сигурен магазин.Много, много опастно е да се запалиш на бензин .

Последна промяна от kris11 на Съб 15 ное 2014 19:12, променено общо 1 път.
- Светалце
- Мнения: 129
- Регистриран на: Съб 11 окт 2014 20:26
- Автомобил: Passat GL
- Двигател: E2 91
- Местоположение: Монтана
Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ
Благодаря за съветите! До снощи се справяхме чудесно! Е, наложи ми се да си сложа табелка на задното стъкло с надпис "Блондинка съм! Карам, колкото и както мога! Тръгвам и паркирам по слух!" , защото няколко сутрини се намирах заклещена между чужди коли. Табелата подейства - сега се пазят от мен: пред и зад мен винаги има поне по 1-1,5 м разстояние. Но от снощи ми се струва, че се форсира сама. Утре вечер ще я водя пак при техниците. Стига все още да ни съвпадат работните времена, че аз взех да се прибирам след 18,30...Иначе като пробег на 100 км ми гори 11/12 литра, в зависимост от трафика на пътя, защото все по-често попадам в огромни задръствания, заради водния цикъл и правенето на околовръстния път. Та защо се форсира сама? 

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13543
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ
Разхода бива -задръствания, час пик,2л. мотор. За форсирането сама- не мога да дам точен отговор ,не съм карал този двигател. Като причини - зацапана дроселова клапа от нагари, дебитомер ,натрупани грешки в компа.
Питай Радотом , той е беше доскоро с този двигател.
от 2л мотори на газ съм карал ADY,AGG на 2 бр Б4 и пак ADY, но с различен комп. и софт. но с ГИ.Не съм имал проблеми такива.
мамка му и Вин 7 как да изтръгна БГ текста. Отвреме навреме сам се превключва. Пиша на фонетика.
Питай Радотом , той е беше доскоро с този двигател.
от 2л мотори на газ съм карал ADY,AGG на 2 бр Б4 и пак ADY, но с различен комп. и софт. но с ГИ.Не съм имал проблеми такива.
мамка му и Вин 7 как да изтръгна БГ текста. Отвреме навреме сам се превключва. Пиша на фонетика.
Последна промяна от kris11 на Съб 15 ное 2014 19:13, променено общо 1 път.
- Светалце
- Мнения: 129
- Регистриран на: Съб 11 окт 2014 20:26
- Автомобил: Passat GL
- Двигател: E2 91
- Местоположение: Монтана
Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ
Само компа знам къде ми е. Другите неща дори не зная какви са...
Ще се поздравя с песента "О, колко съм прост"! Не можах да я закарам до майсторите, защото те са с работното време на бюрократите, пък аз съм прост учител...Ще бъде през тази седмица. Но на празен ход има само високи обороти. Не мога да питам никого нищо на лс - нямам време да разуча как работи точно форума - все още мога да пиша на главната стена...
Мисля да се обуча, но не знам кога ще ми остане време да стигна до точно това.


- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13543
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ
акон е гърмяла на газ =изкривена ос на клапата на дебитомера.
- Светалце
- Мнения: 129
- Регистриран на: Съб 11 окт 2014 20:26
- Автомобил: Passat GL
- Двигател: E2 91
- Местоположение: Монтана
Re: пасат, 1991, 2 000 куб. Заслужава ли си слагането на ГУ
един път се случи само и ми извади чак въздушния филтър и едни други въздухопроводи...и това си беше, но явно задължително трябва да се видят с майсторите...)
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта