



Мнения за Е90 320i 150 к.с.
Re: Мнения за Е90 320i 150 к.с.
Добър автомобил е това. Щом толкова време го гледаш, вземай го. Няма да се успокоиш докато не го вземеш. 

Re: Мнения за Е90 320i 150 к.с.
този ако не я продаде на теб му е ясно че скоро никой няма да прояви интерес.Като гледам колко БМВ-та има в автокъщата най-вероятно това го е взел в пакет с няколко останали за да му направят добра цена обща.Иначе като единична бройка съм сигурен че никога не би рискувал да го вземе да го продава.Мога да ти кажа че колата е сигурно сред първите 100 бройки произведени от този модел,абсолютно базов и евтин екземпляр,без никаква екстра за която да се хванеш ,няма дори най-обикновен парктроник или ксенонче поне и догодина като излезе фейслифт и на F30/сегашната актуална тройка/ на това БМВ цената му ще е около 9000 лева.Човече 15 000 лева + разходите не са малко пари през 2014 година ,докато имаш кинтите в ръка ти си силния на деня,дадеш ли ги за този .... незнам какъв автомобил много ще те е е яд като ти премине началната еуфория.
Разбира се,парите и желанието ти са си твои,успех
Разбира се,парите и желанието ти са си твои,успех

Re: Мнения за Е90 320i 150 к.с.
jordanpar написа:този ако не я продаде на теб му е ясно че скоро никой няма да прояви интерес.Като гледам колко БМВ-та има в автокъщата най-вероятно това го е взел в пакет с няколко останали за да му направят добра цена обща.Иначе като единична бройка съм сигурен че никога не би рискувал да го вземе да го продава.Мога да ти кажа че колата е сигурно сред първите 100 бройки произведени от този модел,абсолютно базов и евтин екземпляр,без никаква екстра за която да се хванеш ,няма дори най-обикновен парктроник или ксенонче поне и догодина като излезе фейслифт и на F30/сегашната актуална тройка/ на това БМВ цената му ще е около 9000 лева.Човече 15 000 лева + разходите не са малко пари през 2014 година ,докато имаш кинтите в ръка ти си силния на деня,дадеш ли ги за този .... незнам какъв автомобил много ще те е е яд като ти премине началната еуфория.
Разбира се,парите и желанието ти са си твои,успех
+1
Re: Мнения за Е90 320i 150 к.с.
http://www.cars.bg/c880228
По-добре е да купиш за около тази цена нещо такова.не че и на тази конкретна обява не може да се намерят кусури,но поне имаш ксенон,парк контрол,мултиволан и далеч по-удобни седалки,че даже и услужливо са ти оставили parrot блутутче да си свържеш телефона и да си лафиш хендсфрии.Факта че е и дизел и ще подлежи на евентуални ъпгрейди също не е маловажен.Както и разбира се,че могат да изскочат по-скъпи проблеми от бензиновите аналози.....
По-добре е да купиш за около тази цена нещо такова.не че и на тази конкретна обява не може да се намерят кусури,но поне имаш ксенон,парк контрол,мултиволан и далеч по-удобни седалки,че даже и услужливо са ти оставили parrot блутутче да си свържеш телефона и да си лафиш хендсфрии.Факта че е и дизел и ще подлежи на евентуални ъпгрейди също не е маловажен.Както и разбира се,че могат да изскочат по-скъпи проблеми от бензиновите аналози.....
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Мнения за Е90 320i 150 к.с.
С навигации(професионал),завиващи ксенони и т.н. са само дизелите и големите бензинови кубатури,дизел не искам,големите бензини ще ме утрепят с разход и поддръжка,навигация в колата(без карта за България) и ксенон имам и сега и не съм кой знае колко очарован, в смисъл мога и без тях,даже предпочитам да е без ксенон,защото цените на оригиналните ксенонови крушки са ужасни(в смисъл като изгори дори една трябва да вземеш две,защото иначе има разлика в цвета и отиваме на над двеста лева),освен това отрупаните с екстри Е90 се трепят да ги крадат,пък този базов модел и то малък бензин все си мисля,че няма да е атрактивен,не знам
искам сигурна и здрава кола,пък екстрите не са толкова от значение.

- tdi fen
- Мнения: 4711
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Мнения за Е90 320i 150 к.с.
добра е колата проблеми най-често създават разни електрони модули на които цените са
иначе като цяло е доста по-скъпа за поддръжка от повечето коли от този клас

Re: Мнения за Е90 320i 150 к.с.
както казах-ти си решаваш разбира се.Но от Бора дизел 131 к.с. на това БМВ ако имаш и жена и дете и ги качиш и тях ще ти се стори много спряло.както и да е.
Газов инжекцион търси от доказаните марки.Което значи около 1300 лв.Добре е да ти я направят да впръсква и малко бензин за да нямаш проблеми с катализатори, ламбда сонда, висока температура, запушване на дюзи например.Бързи дюзи рейка която да изкарва поне 150 000 км - значи поне БРЦ ти трябва.А,и ОБД порт за връзка да има ГИ за да се самонастройва.
както гореписалия спомена ел. модулите на модела на са никак евтини,макар че при този гол екземпляр който си избрал почти нямаш какво да те притеснява.
Прочетох че говориш и за разход,на газ очаквай 15 градско и 8 извън и то скорости около 120-130км/ч.Все пак идват студени месеци.
Газов инжекцион търси от доказаните марки.Което значи около 1300 лв.Добре е да ти я направят да впръсква и малко бензин за да нямаш проблеми с катализатори, ламбда сонда, висока температура, запушване на дюзи например.Бързи дюзи рейка която да изкарва поне 150 000 км - значи поне БРЦ ти трябва.А,и ОБД порт за връзка да има ГИ за да се самонастройва.
както гореписалия спомена ел. модулите на модела на са никак евтини,макар че при този гол екземпляр който си избрал почти нямаш какво да те притеснява.
Прочетох че говориш и за разход,на газ очаквай 15 градско и 8 извън и то скорости около 120-130км/ч.Все пак идват студени месеци.
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Мнения за Е90 320i 150 к.с.
Тя моята стана
,сега се връщам от автосалона след обстоен оглед на колата,като я покарах доста,накратко може и да се повтарям,но няма да е тази и изобщо май няма да е БМВ от тези години,ще напиша и причините за да се обоснова и това инфо да е в помощ и на някой друг 1.Колата не е предвидена да се сменя гума от шофьора изобщо,няма предвидена резервна гума,няма място за нея,няма крик,няма предвидено място за захващане на крик в опорните точки на колата(там където се захваща крика на нормалните коли),на мястото на опорните точки има едни пластмасови
стърчащи неща,на които мисля,че и лапата на крик тип крокодил ще е трудно да се хване,какво правим ако се счупят тези пластмаси не е ясно,а те са много натоварени,там ще се хваща крик евентуално от шофьора,лапите на крокодилите на гумаджиите и лапите на подемниците в сервизите,наоколо няма греди няма дявол,всичко е пластмаса,значи евентуално човек за да е спокоен в багажника трябва да се ветролеят-резервна гума и най-малкото крик тип крокодил,под кората на багажника има място колкото за кутия от обувки,значи всичко трябва да е над нея
2.няма щека за отчитане на нивото на маслото(само за бензините),нивото на маслото се отчита от датчик,като интересното е че при загасен двигател дава само че нивото е ок,за да видиш нивото изобразено на екранчето ,трябва да се запали двигателя,при което лично на мен не ми е ясно какво ниво отчита,то е разплискано навсякъде 3.Смяната на лампа на мигача става през капаче в подкалника,като любопитното е,че лайт модула следи за включването на мигача,при 50 включвания от водача и лампата не светне съответно изключва тази крушка от системата т.е. и да се смени няма да светне,трябва препрограмиране на модула
, 3.Точно на тази кола съединителя отделяше твърде твърде високо,продавача твърдеше ,че е нормално,но лично аз при това положение едвам я карах 4.Борда на шофьорската седалка бе протрит с почти разкъсани шевове,което не е нормално за кола на декларираните километри 5.След като покарахме нещо пушеше от колекторните тръби,какво бе незнам и 6. най-важно колата няма вид като за кола за 15 000 стартова цена,като я сложих до Бората(на която намерих купувач за 5800) няма вид като за кола три пъти по-скъпа.
Ами това е...




Ами това е...
Re: Мнения за Е90 320i 150 к.с.
Явно трябва да се информираш повече за БМВ.Рънфлет гуми-това ще ти обясни защо няма резерва гума.Крик се намира лесно,патерица по-трудно.Бутилката за газта трябва да ти е в дъното,което обезсмисля ако има функцията падащи седалки.нивото на маслото се мери на повечето съвремени автомобили точно така,като трябва колата да достигне работна температура,гасиш,чакаш около 10 мин и проверяваш.Причината е че масления път е различен и когато колата е угасена остава доста масло във високите маслени магистрали-бмв са го измислили много умно тъй като при мен и след 6-7 часа престой в топъл ден /15-20 градуса/ като запалиш и колата си е почти в работна температура още и няма сух маслен старт
.в гараж дори сутрин преди запалване като пипнеш колекторите са още леко топли.от колекторите най-вероятно е пушело чудната смазка с която придават блясък автоджамбазите на колите си.
Най-бюджетното БМВ Е90 за в България си е точно 320 дизел.и то преди малкия фейслифт 163 к.с.
Не си за бмв все още и това е.

Най-бюджетното БМВ Е90 за в България си е точно 320 дизел.и то преди малкия фейслифт 163 к.с.
Не си за бмв все още и това е.
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Мнения за Е90 320i 150 к.с.
Крик какъв,като гледам трябва да е крокодил със специален накрайник,който влиза в пластмасата,чак, ми е смешно като го пиша
пластмаса на това място 
...иначе знам какво е рънфлат или флет гума,въпроса е ,че първо не всички гумаджийници се наемат да ги свалят и слагат,второ изключително твърди и тежки са и трето,говоря,че изобщо не е предвидено да се сменя гума от водача...ами ако рънфлата се сцепи и джантата се счупи от дупка какво правим.


...иначе знам какво е рънфлат или флет гума,въпроса е ,че първо не всички гумаджийници се наемат да ги свалят и слагат,второ изключително твърди и тежки са и трето,говоря,че изобщо не е предвидено да се сменя гума от водача...ами ако рънфлата се сцепи и джантата се счупи от дупка какво правим.
Re: Мнения за Е90 320i 150 к.с.
По важното е че се отказа от точно този екземпляр.
А и ако бората ти е тази от аватара ,много по красива е от това постно БМВ.Ако ти е омръзнала просто я чипосай,поне половин година ще се чустваш като в новозакупена кола.
А и ако бората ти е тази от аватара ,много по красива е от това постно БМВ.Ако ти е омръзнала просто я чипосай,поне половин година ще се чустваш като в новозакупена кола.
- tdi fen
- Мнения: 4711
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Мнения за Е90 320i 150 к.с.
остават мерцедес и другите моят съвет е виж тойта авенсис колата е много читава
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Мнения за Е90 320i 150 к.с.
Нищо лично към колегата, но бората, ти е доста по-читава от доста коли в автоморгите. Не ти се четкам, но е факт. И очаквах, да се разочароваш от обявата, затова по-напред в темата ти споменах, че не искам да хуля обявата. А относно смяната на колата ти, единствено НОВА от магазина може да я замести, и да ти направи много яко впечатление като автомобил, когато седнеш в нея, и да няма проблеми. Не казвам, че няма хубави коли, има но са една торба пари. И не сравнявам Бора с БМВ, не ме разбирай погрешно. Но за тия пари, получаваш ТОР, от елитните марки. Шкодата която ти показах по-напред в темата (заводското асматиче) и доста по-кола от това БМВ, което беше харесал. Но и това си е мое мнение. Замисли се, млад човек си, иска си нещо икономично за тебе, и да не ти създава ядове. За какво ти е яка марка, и да влагаш пари за подръжка.
Вярно, шкодата не е бегачка, но ще те вози като всяка друга кола, ще те "Лади" климата, само една газова ти трябва и си свиркаш. Точно за 5 години, ще я спестиш от ремонти! 


- vanesto
- Мнения: 6349
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Мнения за Е90 320i 150 к.с.
http://www.cars.bg/c654943
Айде колега, даже е близо до теб, и ще ти остане и някой лев. Колкото и да съм привърженик на VAG, ако трябваше да избирам бензинов автомобил - това е.
Айде колега, даже е близо до теб, и ще ти остане и някой лев. Колкото и да съм привърженик на VAG, ако трябваше да избирам бензинов автомобил - това е.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Мнения за Е90 320i 150 к.с.
Като цяло е кофти идея от даден модел да купуваш най-евтината обява.
Да не говориме че базово BMW не си е работа...
Да не говориме че базово BMW не си е работа...
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта