Какъв пробег имат вашите TSI и какви проблеми сте срещали?
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Какъв пробег имат вашите TSI и какви проблеми сте срещали?
Има много подобни теми за TDI, но би ми било интересно да науча кой колко пробег има на своето TSI (общо за колата) и срещал ли е някакви по-сериозни проблеми? Моля уточнявайте и за кое TSI става дума, по възможност и с код на двигателя.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7840
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Какъв пробег имат вашите TSI и какви проблеми сте срещал
1,4 CAXA. 115 000km. При около 100К раздрънкана верига. Други проблеми няма и не знам да е имал.
ПС: Мерил съм го и на дино стенд. Коригирани по DIN стандарт резултати - 131кс. Без корекции точно 120кс.
ПС: Мерил съм го и на дино стенд. Коригирани по DIN стандарт резултати - 131кс. Без корекции точно 120кс.
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Какъв пробег имат вашите TSI и какви проблеми сте срещал
Предполагам смени веригата и обтегача?
Беше ли извършена вече акция по смяна преди това?
Беше ли извършена вече акция по смяна преди това?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7840
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Какъв пробег имат вашите TSI и какви проблеми сте срещал
Не, не е имало акция за тази кола. Колата е от БГ, а доколкото знам сервизни акции за вериги е имало локално и главно в Германия. Смени се верига + обтегач + масло и с това проблема е решен. Всъщност струва колкото комплект ролки и ремък.
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Какъв пробег имат вашите TSI и какви проблеми сте срещал
Акции има(ше) навсякъде, те не са ограничени по райони, а спрямо двигател и период на производство / сериен номер. Възможно е конкретно за твоя двигател да не е имало обаче. Мога да погледна от любопитство като ми остане повечко време.
Разминал си се с минималното действително.
Разминал си се с минималното действително.
-
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Вто 30 авг 2005 23:02
- Автомобил: Opel Vectra
- Двигател: 22ZE 2009
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Какъв пробег имат вашите TSI и какви проблеми сте срещал
Вчера една приятелка се оплака от голф 6 със 1.4 бензин, 160 к.с. От нейните обяснения разбрах, че след като светва лампа за маслото, в локален сервиз и сипват 3.6 литра масло . След това и светва енджин чека (май) и тогава отива в порше изток. Там почват да мрънкат и да се потят, да обясняват за проблем с веригата и за изкривен клапан. Интереснитото е че обявяват цена за ремонта от 5000 лв., която обаче те ще я поемат (колата е извън гаранция, но на 40000 км.) Сега виждам, че е имало сервизни акции за подобни двигатели. Може ли малко повече инфо по въпроса?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7840
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Какъв пробег имат вашите TSI и какви проблеми сте срещал
Не си дал никаква точна информация за проблема. Предполагаш някакви неща, но в тях няма логика. 3.6л е кажи речи цялото масло в мотора, той няма как да функционира с подобна липса.
- Polo6R
- Мнения: 104
- Регистриран на: Съб 25 окт 2014 16:36
- Автомобил: VW Polo + Audi A4 B8
- Двигател: 1.2 TSI 2014 + 1.8 TFSI 2010
- Местоположение: София
Re: Какъв пробег имат вашите TSI и какви проблеми сте срещал
1.2 TSI 110 коня, кода на мотора не го знам а и ме мързи да ида да си погледна талона. В момента е на 8000км. Проблем имах още с изкарването на автомобила от салона. На следващия ден при първо палене имаше едно изтракване за около секунда, като от клапани. С времето това изтракване се увеличаваше(до 2-3 секунди) и накрая влезе в Порше. От там констатираха вариаторно колело(не си спомням наименованието дали колело или шайба казаха) и клапан на газоразпределението. Излязоха със становище, че в момента се произвежда друга такава част от по-устойчив и силен материал, тъй като в моята имало отчупване на елемент. Ремонта мина по гаранция и 2 седмици чакане да пристигнат тези две части от Германия. Автомобила се караше и не беше нужно да седи в сервиза. След подмяната няма никакви проблеми и пали без шумове.
-
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Вто 30 авг 2005 23:02
- Автомобил: Opel Vectra
- Двигател: 22ZE 2009
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Какъв пробег имат вашите TSI и какви проблеми сте срещал
hooligan_sk написа:Не си дал никаква точна информация за проблема. Предполагаш някакви неща, но в тях няма логика. 3.6л е кажи речи цялото масло в мотора, той няма как да функционира с подобна липса.
Това е инфото, което имам от шофьорката, блондинка. Мисълта ми е къде може да се провери дали е имало сервизна акция за нейния мотор и дали порше не са "забравили" да я извикат и затова сега са съгласни да платят ремонта.
- mitko66
- Мнения: 425
- Регистриран на: Пет 18 юни 2004 15:25
- Автомобил: MK8 eTSI DSG
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Какъв пробег имат вашите TSI и какви проблеми сте срещал
1.2 tsi (90 кс)- 55 000 км без проблеми с двигателя освен дразнещата вибрация от горивопроводите характерна за всички двигатели 1.2 тси, която я "излекуваха" за 30 мин в Порше - увеличение на оборотите на празен ход с 50 и гумени вложки (според предписания на ФВ).
Re: Какъв пробег имат вашите TSI и какви проблеми сте срещал
2.0 TSI.
При завъртане на ключа за запалване, но преди включване на стартера, се чува нехарактерен звук откъм резервоара на колата. Звукът наподобява стържене на метал в метал. Това се получава понякога и то само при загрят двигател. При студен двигател ефекта го няма. Някой от форума да е имал подобен проблем и как го е решил.
При завъртане на ключа за запалване, но преди включване на стартера, се чува нехарактерен звук откъм резервоара на колата. Звукът наподобява стържене на метал в метал. Това се получава понякога и то само при загрят двигател. При студен двигател ефекта го няма. Някой от форума да е имал подобен проблем и как го е решил.
- Кайзен
- Мнения: 1571
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Какъв пробег имат вашите TSI и какви проблеми сте срещал
Haralampi написа:Акции има(ше) навсякъде, те не са ограничени по райони, а спрямо двигател и период на производство / сериен номер.
Сервизни акции във връзка с проблемите с веригите на 1.2 и 1.4 TSI - моторите не е имало. Или поне в Германия е нямало. VW поемаше само за някои случаи половината цена (до 650€) от ремонта (минимум 1300€).
Проблемите са започнали и обхващат (почти) всички ЕА111-мотори и се прехвърлят на (почти) всички ЕА211. Максималната отстъпка при ремонт в официален сервиз е 50% от цената на труд и/или части, която може да получи клиент.
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Какъв пробег имат вашите TSI и какви проблеми сте срещал
Напротив, не само, че има, ами и не само една!
TPI 2009810, TPI 2027916, TPI 2020427, TPI 2026513, Serviceaktion 15D8 и други са все свързани именно с този проблем при 1.4 и 1.2 TSI двигателите!!
Разбира се те не са релевантни за абсолютно всички, а само за произведените в определени интервали.
TPI 2009810, TPI 2027916, TPI 2020427, TPI 2026513, Serviceaktion 15D8 и други са все свързани именно с този проблем при 1.4 и 1.2 TSI двигателите!!
Разбира се те не са релевантни за абсолютно всички, а само за произведените в определени интервали.
- Кайзен
- Мнения: 1571
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Какъв пробег имат вашите TSI и какви проблеми сте срещал
Technischen Produktinformationen (TPI) не е официално обявена сервизна акция.
За 15D8 си прав. Това е типичен номер за сервизна акция. Но все пак при произведени над 2,5млн. двигателя, сервизна акция за под 5 000 бр. е просто смешно.
За да има истинска сервизна акция, то тряба производителя на детайла да си признае производствена грешка и след това поема всички разходи по производство, подмяна и др. на засегнатите детайли. Като се добави и цената на "накърнено реноме на VAG" почти няма рекламиран детайл, който да струва на поддоставчика под 2 500€.
В случаите на разтеглените вериги вината е изцяло на VW и по-точно в допуските в чертежите на няколко детайла. Затова (почти) всички рекламации са отхвърлени от производителите/поддоставчиците на детайлите. Тъй като разходите по една масова подмяна на вериги и т.н. не може да стане за сметка на поддоставчик, а обявяването на сервизна акция е скъпо (даже много скъпо), то VW излиза с официално становище, че липсва масов проблем и се съгласява да поема част от сумата за ремонтите, като в общия случай клиента заплаща реална цена (части и труд) без надценка.
По подобен начин процедира и BMW с 4-цилиндровите мотори на 1-серия. Само че, според неофициални данни, при VW са "засегнати" м/у 50% и 80% от двигателите, докато при BMW "само" 30%-50%.
За 15D8 си прав. Това е типичен номер за сервизна акция. Но все пак при произведени над 2,5млн. двигателя, сервизна акция за под 5 000 бр. е просто смешно.
За да има истинска сервизна акция, то тряба производителя на детайла да си признае производствена грешка и след това поема всички разходи по производство, подмяна и др. на засегнатите детайли. Като се добави и цената на "накърнено реноме на VAG" почти няма рекламиран детайл, който да струва на поддоставчика под 2 500€.
В случаите на разтеглените вериги вината е изцяло на VW и по-точно в допуските в чертежите на няколко детайла. Затова (почти) всички рекламации са отхвърлени от производителите/поддоставчиците на детайлите. Тъй като разходите по една масова подмяна на вериги и т.н. не може да стане за сметка на поддоставчик, а обявяването на сервизна акция е скъпо (даже много скъпо), то VW излиза с официално становище, че липсва масов проблем и се съгласява да поема част от сумата за ремонтите, като в общия случай клиента заплаща реална цена (части и труд) без надценка.
По подобен начин процедира и BMW с 4-цилиндровите мотори на 1-серия. Само че, според неофициални данни, при VW са "засегнати" м/у 50% и 80% от двигателите, докато при BMW "само" 30%-50%.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7840
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Какъв пробег имат вашите TSI и какви проблеми сте срещал
Off topic: Друга много важна особеност при 1ва серия е че за смяна на верига се демонтира целият мотор.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта