ВЪздушен филтър!

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
gas
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gas » Пон 15 яну 2007 1:32


ефекта в/у моното ще е въпросен независимо дали е конусен или панелен..вункцията и на двата е една и съща,да пропускат повече въздух.сила няма да усети но при всички случай ще е по-добре от обикновен




kircheto

Мнениеот kircheto » Пон 15 яну 2007 8:34


поне предполагам звука ще се промени!


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Пон 15 яну 2007 12:22


А при пълната инжекция разликата повече ли се усеща и ако да колко повече?!


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Пон 15 яну 2007 13:59


kircheto написа:поне предполагам звука ще се промени!

То това е ясно :D


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Вто 16 яну 2007 23:36


Говорих с човек който разбира много от тези неща и той ми каза, че конусния не е за препоръчване, той е само за състезателните автомобили, така че можеш да се ориентираш към панелен :D


kircheto

Мнениеот kircheto » Вто 16 яну 2007 23:49


и като не ми е спортен автомобила ? Въпроса е защо панелния ще е по добър?


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2044
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

за филтър

Мнениеот Glove » Сря 17 яну 2007 9:09


Здравеите за съм си направил следното нещо за моита машина, ето малко снимки:

http://snimka.bg/photo.php?photo_id=1951517
http://snimka.bg/photo.php?photo_id=1951519
http://snimka.bg/photo.php?photo_id=1951520

:077:


kircheto

Re: за филтър

Мнениеот kircheto » Сря 17 яну 2007 11:02


Glove написа:Здравеите за съм си направил следното нещо за моита машина, ето малко снимки:

http://snimka.bg/photo.php?photo_id=1951517
http://snimka.bg/photo.php?photo_id=1951519
http://snimka.bg/photo.php?photo_id=1951520

:077:


и кво ква разлика усети с голфарата!???И кво само не разбрах ако махна сегашния и сложа конусен трябва ли да се прави нещо друго защото кутията на обикноменния има още един изход който незнам на къде води (не се смейте от скоро имам кола)


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Сря 17 яну 2007 12:00


POLO_SPORT написа:А при пълната инжекция разликата повече ли се усеща и ако да колко повече?!

:roll:


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Сря 17 яну 2007 14:12


Stefan написа:Говорих с човек който разбира много от тези неща и той ми каза, че конусния не е за препоръчване, той е само за състезателните автомобили, така че можеш да се ориентираш към панелен :D

А бе Стефчо това пък кой ти го каза :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2044
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

За филтъра

Мнениеот Glove » Чет 18 яну 2007 19:36


Здравейте, разликата от оригиналния и спортния филтър при мен беше драстична. При нормалните настройки на мотора на празен ход, нормално загрял и т.н., в момента когато сложих спортния филтър се промени всичко, колата сама си вдигна оборотите стана по-жива от преди, реагира по-бързо, абе държи се по съвсем друг начин, в подобрение. :)

А за колегата който пита за другата тръба на оригиналния филтър тя минава зад мотора и от една ламарина намираща се между смукателен и смикателен колектор смуче топъл въздух , а самата тръба е или от алуминиежо фолио подплатено с хартия или от нещо като брезент при по-новите варянти.


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Чет 18 яну 2007 20:01


nando 16v написа:
Stefan написа:Говорих с човек който разбира много от тези неща и той ми каза, че конусния не е за препоръчване, той е само за състезателните автомобили, така че можеш да се ориентираш към панелен :D

А бе Стефчо това пък кой ти го каза :lol: :lol: :lol:


Един майстор в Пловдив в сервиза срещу AUTO UNION. Той се занимава със състезателни бъгита. В момента подготвя едно с двигател като твоя.

А по темата: ти с какъв филтър си, конусен или панелен :?:


Потребителски аватар
mgm
Мнения: 277
Регистриран на: Чет 18 авг 2005 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот mgm » Чет 18 яну 2007 20:27


Изображение
разликата при мен е че е по-шумен двигателя, малко по-бързо вдига оборотите (може би това е заради стария филтър който за нищо не ставаше) и е ... по-красиво (без тази свинска опашка :wink: )


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Чет 18 яну 2007 20:31


Stefan написа:
nando 16v написа:
Stefan написа:Говорих с човек който разбира много от тези неща и той ми каза, че конусния не е за препоръчване, той е само за състезателните автомобили, така че можеш да се ориентираш към панелен :D

А бе Стефчо това пък кой ти го каза :lol: :lol: :lol:


Един майстор в Пловдив в сервиза срещу AUTO UNION. Той се занимава със състезателни бъгита. В момента подготвя едно с двигател като твоя.

А по темата: ти с какъв филтър си, конусен или панелен :?:

Само ми кажи как да си сложа конус на механичната инжекция и веднага ще го направя иначе съм с панелен ти го знаеш отлично


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Пет 19 яну 2007 18:21


nando 16v написа:
Stefan написа:
nando 16v написа:
Stefan написа:Говорих с човек който разбира много от тези неща и той ми каза, че конусния не е за препоръчване, той е само за състезателните автомобили, така че можеш да се ориентираш към панелен :D

А бе Стефчо това пък кой ти го каза :lol: :lol: :lol:


Един майстор в Пловдив в сервиза срещу AUTO UNION. Той се занимава със състезателни бъгита. В момента подготвя едно с двигател като твоя.

А по темата: ти с какъв филтър си, конусен или панелен :?:

Само ми кажи как да си сложа конус на механичната инжекция и веднага ще го направя иначе съм с панелен ти го знаеш отлично


Споко бе колега :drunk Слагайте каквото си искате, все пак колите са си ваши. Просто казах това което съм чул, пък дали е вярно или не въобще не ме интересува :034:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта