
Голф 5 2.0 TDI 2008 г. не пали
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Нед 26 окт 2014 17:52
- Автомобил:
- Двигател:
Голф 5 2.0 TDI 2008 г. не пали
Добър вечер на всички.Радвам се,че имам честа да пиша тук,чул съм много добри отзиви за всички ви нов съм във форума и се надявам да пиша на правилното място и също така ако може някой да ми помогне.Имам проблем със автомобила и не знам дали е найстина от там където ми казват в сервиза....
Става въпрос за Голф 5 2.0 TDI 2008г.Всичко се случи преди 2 дни качих се запалих я и след 500м. На стоп ми огасна ....:( не искаше да запали.Пробвах със щипки дадах и ток пак не запали нямаше и много нафта долях близо 10литра и пак не запали....пробвахме да я дръпнем.И ето тук запали но огасна.... И така 2,3 пъти до сервиза....хмм.Та въпроса ми е ......Момчетата ми казаха,че е от горивната помпа и трябва да се смени утре трябва да я сменят моля ако на някой му се е случвало и разбира от това да ми даде някакъв съвет дали е от това,че не искам 250 лв да дам и после да се окаже,че е друго.Благодаря и поздрави!!!

-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 12:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: Голф 5 2.0 TDI 2008 г. не пали
Напълни резервоара до горе и пусни стартера да върти дълго.
Re: Голф 5 2.0 TDI 2008 г. не пали
Другият вариант е да провериш дали ти работи помпата като цяло. Намира са под задните седалки. Като дадеш на контакт от там трябва да се чуе едно леееееко бръмчене за 2-3 секунди. Ако не се чува значи е заминала. Иначе си му трябва и диагностика 

Re: Голф 5 2.0 TDI 2008 г. не пали
Колега, преди да пробваш каквото и да е скъпо, пробвай да смениш горивния си филтър и о-пръстените на клапанчето за обратна нафта.
При мен така се случи преди година през януари. Паля тръгвам, 500 м и на стопа или дупка гасне. После въртене яко, запали тръгна на следващия стоп след 50 м пак гасне и вече няма ток. С щипки не стана, направо прехвърлих друг акумулатор. Ходих при майсторите - казаха, че може да е тандем помпа или уплътненията й. Преди да ги сменя отидох до магазина купих си най-скъпия горивен филтър и повече съм нямал проблеми. Колата ми Голф 4 1.9 115 AJM.
Напълнете хубаво филтъра с нафта и като запали дръж 2000 оборота докато обезвъздуши. Ако пак ти направи проблем, търсете откъде другаде може да дърпа въздух.
При мен така се случи преди година през януари. Паля тръгвам, 500 м и на стопа или дупка гасне. После въртене яко, запали тръгна на следващия стоп след 50 м пак гасне и вече няма ток. С щипки не стана, направо прехвърлих друг акумулатор. Ходих при майсторите - казаха, че може да е тандем помпа или уплътненията й. Преди да ги сменя отидох до магазина купих си най-скъпия горивен филтър и повече съм нямал проблеми. Колата ми Голф 4 1.9 115 AJM.
Напълнете хубаво филтъра с нафта и като запали дръж 2000 оборота докато обезвъздуши. Ако пак ти направи проблем, търсете откъде другаде може да дърпа въздух.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 5 2.0 TDI 2008 г. не пали
Само дето на Г5 филтъра е доста по-различен.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта