),беше спукан съвсем леко по мустака на отливката.Иначе на тия пластмаси малко им трябва.И както каза колегата по горе,като ги сменяш тия пласмасоци,хубаво почиствай основата,Успех


Съжалявам, че не съм в БГ с удоволствие бих дошъл да опитам с тези неща за да видим дали наистина е за гарнитура. Както каза колегата виж малкия тънък маркуч от казанчето към тройника дали не е запушен
, а за антифриза по 2.50 знам че не става за каране а само да се прибереш до някъде с него и после трябва да го източиш. Ставал за машините като трактори, комбайни в земеделието. Не не искам само да си чеша пръстите и езика колега, просто ако имах средствата готови щях още днес да му я оставя да я прави и хич немаше да се замислям. Затова когато събера средства ще се залавям да я правя. Благодаря още веднъж за съветите и не искам да оставате с лошо впечатление, че съм само лаладжия из форума.
Реших да го погледна, защото се увеличи "пиенето на вода" викам това не може да е само от един теч, а има и друго и като погледнах цвета се уплаших. Има и бели петна като пяна, но не е пяна. Иначе не съм прегрявал двигателя повече от 70-80 градуса не вдига, не съм я оставял без вода винаги я дебна. Не отворих капачката да видя маслото как е от горе на двигателя само през щеката. Протрих така с пръсти и сякаш си личи че е смесено с нещо. Не е чисто масло както преди. Преди беше тъмно кафяво към черно но си мазнееше. Не е хубаво да я карам така колата, какво да правя да търся пари и да я водя при майстор ли. Направо за гарнитура, а не за смяна само на маркучи. Голям подарък ще се получи за Коледа, такова ми е предчувствието. 

Пари за нова няма така че стягам тази и дано изкара 2-3 години поне още.
Ако имате въпроси за нещо питайте, ако мога да отговоря ще ви отговоря. Ако питате за майстора на лично съобщение ще ви кажа.Потребители, разглеждащи този форум: В.Мошолов и 81 госта