Дали заради спортното окачване, или от снимката?Иначе евала, женати трябва да те благослови за това, че ремонтираш и двете коли!
Следя темата с интерес!

Дали заради спортното окачване, или от снимката?


. Търсим все още другите 2 за да е пълен комплекта, но получавам все оферти тип 80 лева за 4-ри капачки
, а няма начин да дам толкова при положение, че джантите съм ги взел за толкова в идеално сътояние...
Както и да е, ето една снимка от днес след баня и да Ви питам, как се вадят страничните мигачи в калника, че не съм ги напъвал все още? Дразнят ме тези оранжевите и искам да ги сменя с бели, за да се връзват с предните и задните мигачи, но нямам идея каква е процедурата - трябва ли да се режат кабели или само се сменя пластмасата? Поздрави и благодаря предварително.

, но тамън ще я засека тази сега градско колко ни гори:
:
... За самото извеждане на зареждането къде е най-удачно - на долната част на бронята или на калника някъде - макар, че вторият вариант нещо не го предпочитам много много? Благодаря предварително и поздрави 


. Мотора не е претенциозен и може да му сложиш и по-евтин клас газово, само гледай компютъра да е на място, където няма да се мокри или наводнява. Мигачите избели ли ги?
. Изхвърлих изтърканите 2 под ограничител Eagle F1 заради забавения реглаж и ги смених с Dunlop SP Sport 9000, които имах останали от Пасат-а, понеже са ненормално високи за моята
, пак в размер 215/45/17. Учудващо Dunlop-а покри борда на джантата по-добре, което отложи 225-ците за задницата и те остават в резерва. Понеже тавана почва да се отлепя, а пък и е бежов и не подхожда на интериора грам, в близките дни ще бъде подменен с черен цвят, както и пластмасите по колоните и те ще се тапицират в черно. Наближава и момента за газова и ще пиша на какъв вариант сме се спрели и как е реализиран.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта