Здравейте колеги.Колата е пасат б5.5 авб 101кс автомат с чип от брезел.Сега на проблема-първото палене за деня е на 2-3 цилиндъра с пушеци за около 5 секунди.След това през целия ден всичко е ок.Ако откача темп.датчик пали добре.Какво съм направил:
1.Смяна на опръстените на дюзите. Имах едно тресене,което изчезна.
2.Смяна на тандем помпа от приятел работеща.
3.Нов температурен датчик.
4.Клапан невъзвратен поставен на входа,и после на изхода на филтъра.
5.Синхронизацията е 0-имам ваг-ком
6.Показанията на дюзите след смяна на опръстените и болтовете е 0.15;065;0.70;0.25
Как да разбера коя дюза е за смяна,защото съм решил да я оправя тази кола.Може ли да се разбере коя дюза колко впръсква в момента на запалване или след това(имам ваг ком).Между другото 2 и 3 дюза излязоха с обратния чук.Благодаря за вниманието.
Пасат б5,5 AVB автомат тресе като трактор при първи старт.
- tdi fen
- Мнения: 4722
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Пасат б5,5 AVB автомат тресе като трактор при първи стар
провери ли подгрените свещи,ама то с тези "качествени" горива може да се окаже,че проблемът не е в нашият телевизор
- pavel1828
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
- Автомобил: vw Passat b 5.5
- Двигател: AVB 2001
- Местоположение: Несебър
Re: Пасат б5,5 AVB автомат тресе като трактор при първи стар
Свещите са свалени и и поверени.Не би трябвало да е от тях,защото нямаше да го прави и над 15 градуса.Ако някой знае как да разбера коя дюза е проблемна,ще съм много благодарен.Вече съм си поръчал една само остава да разбера коя трябва да се смени.Благодаря.
- Diters
- Мнения: 18
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 8:31
- Автомобил: VW Passat variant
- Двигател: AVB
- Местоположение: на морето :)
Re: Пасат б5,5 AVB автомат тресе като трактор при първи стар
Здравей колега.
Защо мислиш, че проблема ти е в дюза?
Това в червеното не те ли навежда на мисълта за неработещ температурен датчик?
Това, че си го сменял, не означава задължително, че новия дава коректни стойности.
Показанията на дюзите на загрят мотор ли са замервани?
Защо мислиш, че проблема ти е в дюза?
pavel1828 написа:Здравейте колеги.Колата е пасат б5.5 авб 101кс автомат с чип от брезел.Сега на проблема-първото палене за деня е на 2-3 цилиндъра с пушеци за около 5 секунди.След това през целия ден всичко е ок.Ако откача темп.датчик пали добре...
...
Това в червеното не те ли навежда на мисълта за неработещ температурен датчик?
Това, че си го сменял, не означава задължително, че новия дава коректни стойности.
Показанията на дюзите на загрят мотор ли са замервани?
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Пасат б5,5 AVB автомат тресе като трактор при първи стар
Имах същия проблем. Около 10 секунди работа на 3 цилиндъра и пушиляци от кюнеца. Наложи ми се да сменя първа дюза. Това съвпадна по време със смяната и на маслото и филтрите. След тези гимнастики, времето на тресене падна на 1-2 секунди. Значи при мен нещата се оправиха или от дюза, или от хубавото масло, което сложих, или от филтрите. Понеже вече времето намаля само на 1-2 сек., вече не ми прави впечатление и спря да ме притеснява.
Стойностите на дюзите ти са приемливи. Втора и трета бягат малко, но са си в референтни граници. При мен първа дюза, която тотално изведнъж спря да работи, до последно даваше 1,65 в +.
Стойностите на дюзите ти са приемливи. Втора и трета бягат малко, но са си в референтни граници. При мен първа дюза, която тотално изведнъж спря да работи, до последно даваше 1,65 в +.
- pavel1828
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
- Автомобил: vw Passat b 5.5
- Двигател: AVB 2001
- Местоположение: Несебър
Re: Пасат б5,5 AVB автомат тресе като трактор при първи стар
Вчера сутринта беше 9 градуса.На ваг ком ми показа 10градуса на охл.течност и 10градуса на входящия въздух.Датчика е сменен преди една година цвят зелен,цена 50лв.Благодаря.
- pavel1828
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
- Автомобил: vw Passat b 5.5
- Двигател: AVB 2001
- Местоположение: Несебър
Re: Пасат б5,5 AVB автомат тресе като трактор при първи стар
Сега се досетих че забравих да погледна стойностите на дюзите дали са положителни или отрицателни.Дали е трета дюза.защото тя е с положителни стойности-значи тя пуска най много гориво.Първа също е със пложителни,но тя е 0.07. На втора и четвърта са отрицателни.Дали ми е правилна логиката ми?
- pavel1828
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
- Автомобил: vw Passat b 5.5
- Двигател: AVB 2001
- Местоположение: Несебър
Re: Пасат б5,5 AVB автомат тресе като трактор при първи стар
Здравейте колеги.Драмата с този пасат продължава,затова се обръщам за съвет към вас.Днес бях решил да сменя дюза номер три.При развиване на дюзата изпуснах звездограмчето тип еврейска звезда(късия 3см.) през маслената магестрала между втори и трети целиндър в картера.След това последва източване на маслото,развиване на датчика на нивото на маслото и с фенер се виждаше маслената магистрала.След това пробвах да видя дали не е заседнал някъде звездограма като направих няколко оборота,но всичко беше наред.След това пак погледнах с фенера и вече. виждах част от коляновия вал.Дайте съвет дали да търся от някъде магнитна пръчка и от къде?Дали ако не успея с магнита е необходимо да се сваля картера,и ако да сваляли се моста,магарето?Благодаря на всички отзовали се.
- pavel1828
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
- Автомобил: vw Passat b 5.5
- Двигател: AVB 2001
- Местоположение: Несебър
Re: Пасат б5,5 AVB автомат тресе като трактор при първи стар
Колата вече е в движение и след смяна на трета от дюзите показанията са 0.4,-0.25,0,02,-0.15.Днес при първи старт запали по добре но явно и първа дюза пикае малко.За сега я оставям така.Благодаря.
Последна промяна от pavel1828 на Вто 23 дек 2014 18:50, променено общо 1 път.
- pavel1828
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
- Автомобил: vw Passat b 5.5
- Двигател: AVB 2001
- Местоположение: Несебър
Re: Пасат б5,5 AVB автомат тресе като трактор при първи стар
Здравейте колеги!Реших да ви споделя какво се оказа при мен паленето като трактор.Вчера реших да видя колко е зареден акумулатора с ваг-кома.Показваше 11.78волта.Веднага запалих и видях ,че пада до около 10.00 волта.Последва второ запалване и акуто вече показа 8.5 волта в момент на въртене на стартера.Колата естествено палеше с вибрации, прекъсване и димна завеса.Имам 'умно' зарядно и веднага свалих акумулатора и го заредих.Днес го поставих и реших да запаля и 'оооооооооооо чудо'-колата запали от четвърт с много малко дим(но все пак дим има).Сега съм на тема стартер.Ситуацията е следната:когато сменях гумичките на дюзите изкарах свещите и бях откачил кабела който захранва дюзите с цел като въртя на стартер колата да изкара нафтата,която се е събрала и съответно да не запали.Тогава чух че стартера нещо чатка на един оборот.Мисля си дали не е с редуктор и нещо там да има строшено.Колата е била винаги така,защото веднъж се беше наводнил компа на кутията(автоматична е) и пак така въртеше с чаткане и тогава не палеше.Просто винаги е палела преди да направи цял оборот и това чаткане не е било на лице.Искам да попитам вас моя стартер дали има втулка в кутията и дали е бош?Нещо сложно при демонтажа,нямам канал тук.Благодаря Ви.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта