Г4 1.9 ТДИ ASV поведение на стрелката на температурата
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Г4 1.9 ТДИ ASV поведение на стрелката на температурата
7-8 поста по-нагоре съм показа дясното положение на стрелката. Лявото е просто от другата страна на бялата черта на 90-те градуса. Описал съм, че при едното е на 87 градуса по ВАГ-КОМ, а на другото е на 96 градуса по ВАГ-КОМ. При тест на таблото стрелката заковава на показанието на 87 градуса, инак казано лявата си позиция.
- sto4o
- Мнения: 221
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
- Автомобил: Leon
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Re: Г4 1.9 ТДИ ASV поведение на стрелката на температурата
Ами тогава както ти е казал колегата сваляш таблото закачаш го без стъклото нагласяш стрелката точно на 90 градуса проверяваш с теста дали е ок като свършиш това ако пак не е наред го мисли с термостат датчици и т.н. проблема с дефект в датчика се изразява във съвсем други симптоми от твоите.
Последна промяна от gr_kanev на Вто 28 окт 2014 21:30, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Г4 1.9 ТДИ ASV поведение на стрелката на температурата
Абсолютно наясно съм със симптомите за датчик и за термостат, дори и за табло, защото на другата кола се базикаше. Точно за това търся идеи защо прави така. Пак казвам:
1 едното положение е отляво на бялата черта на 90 градуса като това по ВАГ-КОМ е 87 градуса
2 другото е отдясно, като на снимката по-горе като това по ВАГ-КОМ са 96 градуса
Термостат сменях два пъти, прави го и с двата. Датчик още не съм както обясних. Таблото след 5-6 теста не показа проблем - всичките пъти стрелката заставаше на положението за 87 градуса, инак казано право нагоре в лявата част на чертичката на 90 градуса.

1 едното положение е отляво на бялата черта на 90 градуса като това по ВАГ-КОМ е 87 градуса
2 другото е отдясно, като на снимката по-горе като това по ВАГ-КОМ са 96 градуса
Термостат сменях два пъти, прави го и с двата. Датчик още не съм както обясних. Таблото след 5-6 теста не показа проблем - всичките пъти стрелката заставаше на положението за 87 градуса, инак казано право нагоре в лявата част на чертичката на 90 градуса.

- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Г4 1.9 ТДИ ASV поведение на стрелката на температурата
Никой ли си няма идея? Кое е това, което при нормална работа на мотора, без да бъде товарен над 2000 оборота, го кара едни пъти до застане на 87 градуса, едни пъти на 95-96 градуса? Мислех, че е само термостатът, но с 2 нови го прави - 1бер и 1валер. Датчик още не сменях, защото няма логика да е той. И все пак като марка за датчика какво ще препоръчате? Отново казвам, преди ремонта на главата не ми е правило впечатление да прави така. В което и положение да застане температурата не помръдва, но спра ли за минутка и изгася после като запаля си застава категорично на 87 и край.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi82 и 63 госта