Passat b3 RP - Проблем с токовете, загасна.
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пет 24 юли 2009 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Passat b3 RP - Проблем с токовете, загасна.
Здравейте, колеги! Днес на прибиране от работа забелязах, че светлините на колата ми (Passat b3 RP 1,8 90кс) светят много слабо. Докато вкарвах колата в гаража тя взе да прекъсва и изгасна. Опитах да запаля, акумулаторът се помъчи да завърти но не успя, изгубиха се и светлините съвсем, радиото каталяса. Предположих, че динамото явно не е зареждало акумулатора и се е изтощил, макар да не ми беше светнала лампата за незареждащ акумулатор. Току що (около 30мин. след въпросната случка)слязох при колата, врътнах ключа и си запали от раз, има светини, къси, дълги, работи нормално. Загасих я, запалих пак, отново всичко 6. Дали е възможно за 30минути акумулаторът да е успал да се самовъзстанови малко(нов е на Монбат). Направо не знам какви са тия фокуси. Огледах за лоши връзки между динамото, акумуатора и купето, всичко беше ОК. Утре ще замеря напрежението на зареждане при работеща кола. И все пак някой може ли да даде някакво предположение какво се случва.... ? :D
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Passat b3 RP - Проблем с токовете, загасна.
Замери акумулатора преди да запалиш, след това и при запалена, виж си и клемите на акумулатора, и тогава ще се чудим.
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: Passat b3 RP - Проблем с токовете, загасна.
Според мен се губи маса от време на време.Провери връзките по добре, разглоби ги и с шкурка и контокс ги освежи.Може и клемите на акумулатора да ти правят проблем. Мисля, че това не е много "здравословно" за компютъра.
- пинко
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 17:54
- Автомобил: passat b4
- Двигател: 1.8 abs 1994
- Местоположение: софия
Re: Passat b3 RP - Проблем с токовете, загасна.
студена спойка в таблото, по точно на лампата на акумулатора
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пет 24 юли 2009 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Passat b3 RP - Проблем с токовете, загасна.
Къде се намира въпросната лампа, колега ?
-
- VW експерт
- Мнения: 13387
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat b3 RP - Проблем с токовете, загасна.
пинко написа:
От студена спойка на таблото казваш...
Колега автор,провери ли и втория кабел за маса,за който ти писах снощи?
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пет 24 юли 2009 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Passat b3 RP - Проблем с токовете, загасна.
Да, колега, днес ги огледах и няма никъде никъде проблемна връзка по главните кабели. Днес не съм имал проблем с колата, но ме притеснява това, че не открих проблемът, за вчерашната случка.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Passat b3 RP - Проблем с токовете, загасна.
Пусни си нова "маса" акумулатор-купе и двигател(алтернатор)-купе!
Не е излишно при коли над 15-20г.
С времето корозират връзките и не можеш да хванеш къде точно.Този трик са ми го казвали отдавна в магазин за акумулатори.
Не е излишно при коли над 15-20г.
С времето корозират връзките и не можеш да хванеш къде точно.Този трик са ми го казвали отдавна в магазин за акумулатори.
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: Passat b3 RP - Проблем с токовете, загасна.
пинко написа:студена спойка в таблото, по точно на лампата на акумулатора
Колега,нещо не си се подготвил преди да постнеш......

-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пет 24 юли 2009 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Passat b3 RP - Проблем с токовете, загасна.
Здравейте, колеги! Днес отново както си карах на едно кръстовище радиото прекъсна, светлините се изгубиха, след това колата загасна и това е. Няма сила да завърти, фаровете светят едва, едва и т.н. Един приятел ме дръпна, мъчих я на скорост, но не запали. Когато спряхме замерихме акумулатора и напрежението му беше 6V, при положение, че 10минути преди да остана на кръстовището запалих нормално. Подаде ми ток, запали си и динамото започна да си зарежда. Дава верига на главните кабели. Отидох до сервиза за акумулатори да оставя акумулатора, тъй като е гаранционен.
Искам да попитам, дали този срив на акумулатора може да е причина за загасването на колата, не е ли нормално дори и с заминал акулуатор да продължи да си работи а не да гасне?
Искам да попитам, дали този срив на акумулатора може да е причина за загасването на колата, не е ли нормално дори и с заминал акулуатор да продължи да си работи а не да гасне?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat b3 RP - Проблем с токовете, загасна.
акумулатора да не е Монбат ?Калпава връзка вътре м/у плочите.
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: Passat b3 RP - Проблем с токовете, загасна.
kris11 написа:Калпава връзка вътре м/у плочите.

-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пет 24 юли 2009 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Passat b3 RP - Проблем с токовете, загасна.
Монбат е, да!
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Passat b3 RP - Проблем с токовете, загасна.
Ей големи боклуци излязоха тия Монбати, и моя ме предаде на стария Голф, само че като му изтече гаранцията точно.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Passat b3 RP - Проблем с токовете, загасна.
Що така? Да не са пуснали скапана партида?
И тези с повишения стартов ток май са с повече и по-тънки ламели на клетките и оттам да се скапват бързо?
Аз с Варта съм карал 6г. , а с Монбат-8г. Но бяха от най-обикновените,с капачки ,обслужваеми и двата.
И тези с повишения стартов ток май са с повече и по-тънки ламели на клетките и оттам да се скапват бързо?
Аз с Варта съм карал 6г. , а с Монбат-8г. Но бяха от най-обикновените,с капачки ,обслужваеми и двата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Zulhan и 59 госта