при мен 1,9тди 90кс АЛХ (който не е ПД) забелязах че когато е топла(работила поне 5-10мин или повече ) лампата за подгрев свети мн по дълго(15-20сек) отколкото ако паля студен мотор(не пален поне 3-4часа или денонощие). това пак ли го дължи на температурен датчик.
И друго (което можеби е нормално) когато дам на контакт и директно запаля без да изчакам лампата мотора се форсира със самото палене.
ТДИ помпа-дюза при колко градуса се пускат подгревните свещи
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: ТДИ помпа-дюза при колко градуса се пускат подгревните с
Температурния датчик на тройника
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: ТДИ помпа-дюза при колко градуса се пускат подгревните с
Абе това е VW ТДИ и на -20 пали без подгряване 

-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: ТДИ помпа-дюза при колко градуса се пускат подгревните с
Колеги имам проблем с развиването на свещите на 3-ти и 4-ти цилиндър(тръбата от кулера към турбото пречи), някаква идея как става смяната, някакво специално ключенце ли се ползва? 

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: ТДИ помпа-дюза при колко градуса се пускат подгревните с
Zinoto написа:Факт е, че при температури на границата на включване на подгрева пали по-добре, когато се включи макар и за секунда, но това не означава, че проблема е в подгряването и времето му. Компютъра не командва само свещите от информацията на датчиците, а променя и други параметри.
И аз съм така, на 10 градуса без свещи пада едно въртене, а на 0 градуса с подгрев пали от четвърт

Последна промяна от radi_nrj на Нед 09 ное 2014 0:12, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: ТДИ помпа-дюза при колко градуса се пускат подгревните с
Днеска измерих свещите, като дръпнах шината която захранва свещите направо се отчупиха лулите на 3-ти и 4-ти цилиндър, пробвах с пробната лампа и точно тези свещи бяха изгорели на 3-ти и 4-ти цилиндър
, другата седмица ше ги сменям, но тръпки ме побиват да се опитам дори да ги развия...
Каква е вероятността да са запекли и да се скъсат в главата ? Някакви препоръки как точно да ги развия, знам само че се отвиват на студен мотор?


Каква е вероятността да са запекли и да се скъсат в главата ? Някакви препоръки как точно да ги развия, знам само че се отвиват на студен мотор?

- tdi fen
- Мнения: 4722
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: ТДИ помпа-дюза при колко градуса се пускат подгревните с
дано се развият,иначе филма е голям от личен опит го казвам
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: ТДИ помпа-дюза при колко градуса се пускат подгревните с
Братле, аз попрочетох някоя и друга тема, гледам при VW няма случаи за скъсани свещи, мисля да я закарам при моя човек който ми сменя ремъците, само трябва да взема свещи и грес за свещи, знаеш ли колко милиметра е ключето на свещите, аз на око на 10мм. ми прилича ?
Последна промяна от gr_kanev на Съб 08 ное 2014 18:44, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
- tdi fen
- Мнения: 4722
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: ТДИ помпа-дюза при колко градуса се пускат подгревните с
ключа е 10 може да няма случай на скъсани,но другият вариант е резбата да повлече което не е добре
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: ТДИ помпа-дюза при колко градуса се пускат подгревните с
Колеги някой може ли да каже със сигурност един модел ли са свещите за 1.9 помпа-дюза като модел(не марка) и евентуално някакъв номер на оригиналните свещи Беру?
- tdi fen
- Мнения: 4722
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: ТДИ помпа-дюза при колко градуса се пускат подгревните с
за ARL излизат 2 модела GN 046 и GN 855 разликата като гледам е Fitting Depth (mm) при първите е 30mm при вторите 25mm
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: ТДИ помпа-дюза при колко градуса се пускат подгревните с
Мерси за отговора 

-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: ТДИ помпа-дюза при колко градуса се пускат подгревните с
Днес развих свещите, от 4 само една здрава, свещите са на BOSCH C250 202 022, 11волта, не знам дали са оригинални , но ще слагам на Беру отпред електрода на свещта е 24мм. не знам дали трябва да са толкова...?
Някакви препоръки какви свещи да търся и колко трябва да са дълги 25 или 30мм.??
Някакви препоръки какви свещи да търся и колко трябва да са дълги 25 или 30мм.??

- tdi fen
- Мнения: 4722
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: ТДИ помпа-дюза при колко градуса се пускат подгревните с
мисля че този бош отговаря на beru gn 855
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: ТДИ помпа-дюза при колко градуса се пускат подгревните с
Днес ми дойдоха свещите на Беру GN855, купих и греста която Беру препоръчват за резбите GFK 01, проблеми с развиването на свещите не съм имал, но се наложи да си правя по-дълъг ключ... Първото ми впечетление е че пали по-добре, но кабелите на свещите са изгорели от температурата и се чупят, засега ги притегнах, но ще се сменят...





Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy и 78 госта