Голф 3 1.9 ТД клапан на помпа за изтриване
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 25 яну 2011 11:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Голф 3 1.9 ТД клапан на помпа за изтриване
Здравейте.Някои можели да ми каже,тоя клапан отпред долу на помпата за какво служи
Последна промяна от kolev_8703 на Пон 10 ное 2014 6:42, променено общо 2 пъти.
- georgebonev
- Мнения: 3111
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: клапан
Накратко - когато има подадено +12V на този соленоид, инжекторната помпа работи все едно си дръпнал ръчния авансатор. Двигателя започва да работи малко "по-меко". Т.е. помпата ти минава в предварение.
Най-лесно може да подадеш +12V от клемата на другия соленоид ("стоп-соленоида"), който е над щуцерите за високо налягане към цилиндрите (той има постоянен +12V когато си "на контакт"). Внимавай само да не окъсиш клемата, когато си на контакт, с маса, защото може да ти изгори бушона в таблото (Номер 15 или от дясно на ляво 8-ия, 10А).
Отзивите, обаче, дали ще е захранен или не, този соленоид не оказва "видима/осезаема" разлика в поведението на колата. Аз лично го пробвах захранен повече от месец, но също не усетих някаква разлика и сега ми е откачен.
Една от темите, където е разискван този въпрос (на английски).
Също, мисля, че имаше писано и в нашия форум, потърси темите за AAZ, ААЗ...
Най-лесно може да подадеш +12V от клемата на другия соленоид ("стоп-соленоида"), който е над щуцерите за високо налягане към цилиндрите (той има постоянен +12V когато си "на контакт"). Внимавай само да не окъсиш клемата, когато си на контакт, с маса, защото може да ти изгори бушона в таблото (Номер 15 или от дясно на ляво 8-ия, 10А).
Отзивите, обаче, дали ще е захранен или не, този соленоид не оказва "видима/осезаема" разлика в поведението на колата. Аз лично го пробвах захранен повече от месец, но също не усетих някаква разлика и сега ми е откачен.

Също, мисля, че имаше писано и в нашия форум, потърси темите за AAZ, ААЗ...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта