Здравейте колеги!
Имам проблем с полото си който не мога да реша.
Предната седмица пътувах извънградско. На моменти както си вървеше колата се пробва да придръпва. Като и пуснех газта и я подавах пак спираше придръпването и си продължаваше нормално. Прибрах се и........... край. Неще да пали. Въртя ключа, запалва, вдига си малко оборотите и гасне. Сякаш няма тихи обороти. Реших че, може би има повечко нагар около дросела. Откачих акумулатора, почистих, закачих, пали. На следващия ден неще. Въртях, въртях, неще. Поизнервих се. Въртя пак, настъпих газта докато хубаво се изфорсира колата и остана запалена. Като я оставя да си помисли известно време и ситуацията се повтаря.
Кой може да помогне с идеи?
polo 6n 1996 1,4 бензин проблем с палене
- LORD_OF_PAIN
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: polo 6n 1996 1,4 бензин проблем с палене
Може би датчик на ХОЛ или бобина.Най-лесно е да пробваш с друга бобина,ако пак не иска,намираш друго делко работещо.Датчика се намира в него.Монтираш новото,като преди това маркираш твоето с една резка,как е било завъртяно. 

- LORD_OF_PAIN
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: polo 6n 1996 1,4 бензин проблем с палене
купих си кабел, намерих лаптоп и направих диагностика. това са резултатите. имаше грешки, изтрих ги, опитвам да запаля, появяват се следващата групичка грешки, трия, паля и ето още една групичка грешки. порових малко в нета и от моята представа за колата сформирах някои идеи. моля по - разбиращите да кажат според тях какво може да и има на колата
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Control Module Part Number: 030 906 027 K
Component and/or Version: MOTRONIC MP 9.0 1988
Software Coding: 0261203915
Work Shop Code: 2537355993
8 Faults Found:
01087 - Basic Setting Not Performed
20-10 - Malfunction in Basic Setting - Intermittent
00561 - Shareware Version. To Decode all DTCs
14-00 - Please Register/Activate
00537 - Shareware Version. To Decode all DTCs
08-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
00533 - Shareware Version. To Decode all DTCs
09-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00533 - Shareware Version. To Decode all DTCs
08-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation
14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded
00525 - Shareware Version. To Decode all DTCs
03-10 - Please Register/Activate - Intermittent
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Control Module Part Number: 030 906 027 K
Component and/or Version: MOTRONIC MP 9.0 1988
Software Coding: 0261203915
Work Shop Code: 2537355993
1 Fault Found:
00533 - Idle Speed Regulation
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Control Module Part Number: 030 906 027 K
Component and/or Version: MOTRONIC MP 9.0 1988
Software Coding: 0261203915
Work Shop Code: 2537355993
3 Faults Found:
00533 - Idle Speed Regulation
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
01087 - Shareware Version. To Decode all DTCs
20-10 - Please Register/Activate - Intermittent
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Control Module Part Number: 030 906 027 K
Component and/or Version: MOTRONIC MP 9.0 1988
Software Coding: 0261203915
Work Shop Code: 2537355993
8 Faults Found:
01087 - Basic Setting Not Performed
20-10 - Malfunction in Basic Setting - Intermittent
00561 - Shareware Version. To Decode all DTCs
14-00 - Please Register/Activate
00537 - Shareware Version. To Decode all DTCs
08-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
00533 - Shareware Version. To Decode all DTCs
09-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00533 - Shareware Version. To Decode all DTCs
08-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation
14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded
00525 - Shareware Version. To Decode all DTCs
03-10 - Please Register/Activate - Intermittent
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Control Module Part Number: 030 906 027 K
Component and/or Version: MOTRONIC MP 9.0 1988
Software Coding: 0261203915
Work Shop Code: 2537355993
1 Fault Found:
00533 - Idle Speed Regulation
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Control Module Part Number: 030 906 027 K
Component and/or Version: MOTRONIC MP 9.0 1988
Software Coding: 0261203915
Work Shop Code: 2537355993
3 Faults Found:
00533 - Idle Speed Regulation
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
01087 - Shareware Version. To Decode all DTCs
20-10 - Please Register/Activate - Intermittent
- LORD_OF_PAIN
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: polo 6n 1996 1,4 бензин проблем с палене
в темата май само аз си пиша
свалих си дросела и отворих отзад където е стъпковият мотор. явно там е причината.
въпроса ми е: мога ли да сменя само колелцата или цял дросел направо? ако може само колелцата мисля да се пробвам




свалих си дросела и отворих отзад където е стъпковият мотор. явно там е причината.
въпроса ми е: мога ли да сменя само колелцата или цял дросел направо? ако може само колелцата мисля да се пробвам

Re: polo 6n 1996 1,4 бензин проблем с палене
Можеш единствено да напръскаш с контактен спрей или WD-40 там, правил съм го, ефекта е нулев. Но нито една от грешките ти, не показва проблем в дросела. Една от грешките ти е, че дросела не е адаптиран, а той се адаптира по следния начин:
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/throttlebody.html
Другата грешка ти е, че се прекъсва запалването на колата от имобилайзера, не знам точно какво му е, можеш да видиш грешката в Autodata, там си имаше да въведеш кода на грешката и ти излиза евенатуално каква й е на колата и как да го оправиш.
Хубаво е да почистиш дросела все пак, става с бензин, WD-40 и други. Като пръскаш хубаво, минаваш с парцалче, самата клапа и около нея навсякъде по ъглите. След това подсушаваш с друго парцалче. Недей да го чистиш със спрей за карбуратори и дросели, понеже в тях има съставки вредни за пластмасовият ни всмукателен колектор!
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/throttlebody.html
Другата грешка ти е, че се прекъсва запалването на колата от имобилайзера, не знам точно какво му е, можеш да видиш грешката в Autodata, там си имаше да въведеш кода на грешката и ти излиза евенатуално каква й е на колата и как да го оправиш.
Хубаво е да почистиш дросела все пак, става с бензин, WD-40 и други. Като пръскаш хубаво, минаваш с парцалче, самата клапа и около нея навсякъде по ъглите. След това подсушаваш с друго парцалче. Недей да го чистиш със спрей за карбуратори и дросели, понеже в тях има съставки вредни за пластмасовият ни всмукателен колектор!
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: polo 6n 1996 1,4 бензин проблем с палене
Имам един прецакан дросел от АЕЕ.До колкото си спомням е същия като твоя.Мисля,че му бяха здрави колелцата.Ако искаш мога да ти го пратя по еконт като подарък.Само трябва да му отворя капачката да видя дали е същото от вътре 

- LORD_OF_PAIN
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: polo 6n 1996 1,4 бензин проблем с палене
много се борих с дросела и не успях да измисля как да го разглобя. наложи се да взема друг
днес най - накрая размърдах мъртвеца. май ще живее



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта