
VW Lupo (червената кочинка 2)
- jocha
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.3NZ 1990
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Lupo (червената кочинка 2)
Тогава ще си го карам насрано и "спънато"...да го отпушвам с права тръба, мисля че говорихме за атмосферен мотор,където има нужда от обратно налягане,за да върви,а не турбо кола да иска максимално къс път на газовете и максимално отворен, но нека хората си мислят,че като бръмчи повече върви повече,аз съм си сложил 2 резонатора 1 на мястото на средното и 1 на мястото на катализатора и ефекта е 1 идея по-добре и понеже на голфа генерацията я преправях около 12 пъти, да не кажа и повече г/д знам с различните конфигурации как се държи колата, но да нека бъде спънато... кола, която е 800кг и е 55 коня и съотношението е 75 коня на тон и е с дросел от 1.4 и повишено налягане в рейката и на бензин върви около 2 пъти повече от голфа мисля да си я карам спъната 

- T.C.T.
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СофиЯ
Re: VW Lupo (червената кочинка 2)
Успех с проекта. 

- Fearless
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AZD
- Местоположение: София
Re: VW Lupo (червената кочинка 2)
Лупото е страхотно и вярвам,че ще стане по-готино и от голфа
Относно вървежа - всеки търси различно усещане от кола.Аз карам 1.6 и имам чувството,че съм кастриран и не мога да си представя какво е да си с 1.0 , но пък си го карам по същите причини като Jocha - разхода.
Успех с проекта

Относно вървежа - всеки търси различно усещане от кола.Аз карам 1.6 и имам чувството,че съм кастриран и не мога да си представя какво е да си с 1.0 , но пък си го карам по същите причини като Jocha - разхода.
Успех с проекта

- MuShey
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 25 май 2012 15:54
- Автомобил: VW Lupo
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Lupo (червената кочинка 2)
Ако мислиш, че мотота 1.0 харчи много малко си в дълбока заблуда. Категорично ти казвам, че това далеч не е най-удачния мотор от към разход. Здравината вече е друг въпрос. Доказано малко по- голям мотор се оказва доста по- икономичен.
Иначе успех с малчото, страшно чаровни колички с огроооомен потенциал.

Иначе успех с малчото, страшно чаровни колички с огроооомен потенциал.

- jocha
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.3NZ 1990
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Lupo (червената кочинка 2)
Мерси, но 7.5-7.8(според зависи от коя бензиностанция заредя) разход на газ само градско в Пловдив и 6.0-6.5 пак според зависи на извънградско поне за мен си е супер икономично от гледна точка на това,че голфа вървеше значително по-малко и под 9 не слизаше дори лятото на кротко каране в града и под 7.5-8 на дълго 

- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: VW Lupo (червената кочинка 2)
Еххх изядохте момчето значи....локумиии, двигателиии....генерации...четох и некви готини коментари от типа направи си колата както на мен ми харесва....въй..въй...
То верно момчето пуснало тема...имаше и стара такава с готиния голф....ама гледам са зачестили във форума една голяма група хора дето нищо не им харесва...Е не може всичко да е както на Вас Ви харесва...нема как да стане.
Та по темата...какво стана със щангата?
То верно момчето пуснало тема...имаше и стара такава с готиния голф....ама гледам са зачестили във форума една голяма група хора дето нищо не им харесва...Е не може всичко да е както на Вас Ви харесва...нема как да стане.
Та по темата...какво стана със щангата?

- jocha
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.3NZ 1990
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Lupo (червената кочинка 2)
Измислих компромисен вариант, ъгъла на коша,където опира ще се изреже под формата на квадрат с около 7,8см стена, след което взимам 2мм или 3мм (зависи колко е дебела стената на коша ще добавя 1мм отгоре) ламарина, като я пускам по-дълга и я нося да я огънат под 120-130 градуса после се заваря и обработва, като идеята е ъгълът,който се получи да служи да влиза стаб щангата там.Това са сегашните ми виждания за най-добър вариант, стига да не изскочи някаква друга пречка,която да създава стаб щангата 

- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: VW Lupo (червената кочинка 2)
Карай си и да не ти пука.За разхода е мнооого относително.При всяка кола над 10години вече става индивидуално...При мен 112коня Golf с 4 16х9J ми дава 8газ смесено,9-9.5газ градско във Варна
На някои същия автомобил им дава плюс 2-3литра отгоре...така че зависи и от крака,и от колата и от гороивото...
Айде смъквай щангата и сваляй още
Това,което го мислиш за щангата смятам,че ще стане и с най-обикновено парче винкел - и ще е по-здраво,и няма да се занимаваш да ходиш насам-натам да го обработват

Айде смъквай щангата и сваляй още

Това,което го мислиш за щангата смятам,че ще стане и с най-обикновено парче винкел - и ще е по-здраво,и няма да се занимаваш да ходиш насам-натам да го обработват

- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: VW Lupo (червената кочинка 2)
Защо не пробваш варианта да прибереш щангата към носача без да режеш купето?
- jocha
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.3NZ 1990
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Lupo (червената кочинка 2)
Защото опира в носача тогава, сега ми е по-важно да си намеря салон, а междувременно някоя и друга снимка :)
- jocha
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.3NZ 1990
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Lupo (червената кочинка 2)
.
- Прикачени файлове
-
- IMG_58991167063978.jpeg (11.5 KиБ) Видяна 2786 пъти
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: VW Lupo (червената кочинка 2)
Колега, колата е страхотна. надявам се, че ще се водиш само по твоите желания относно това как да изглежда, а не по чуждите.
и имам едно предложение понеже изчетох темата и се говори за стабилизиращата щанга и влязох в етка-та за да видя как е направено окачването на колата понеже не съм оглеждал на живо. та по схемите виждам, че щангата минава под накрайника, има ли вариянт щангата да се модифицира и със дъга да мине над него съответно направено здраво и кадърно :)
и имам едно предложение понеже изчетох темата и се говори за стабилизиращата щанга и влязох в етка-та за да видя как е направено окачването на колата понеже не съм оглеждал на живо. та по схемите виждам, че щангата минава под накрайника, има ли вариянт щангата да се модифицира и със дъга да мине над него съответно направено здраво и кадърно :)
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Съб 19 мар 2011 19:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Chirpan
Re: VW Lupo (червената кочинка 2)
Днес я видях на живо, мина покрай мен в Пловдив (по улица „Богомил“ ) , определено хваща окото, веднага те познах и се загледах, даже се обърнах да я видя и отзад.
Някаква зайгравка със стоповете ще има ли, например целите да са червени ? И антенката ми изглежда много голяма (на снимките тук, днес не я загледах), мисля, че една по-къса ще стой по-добре, но колата си е твоя и просто изказвам мнение, и очаквам развитието.
Успех и дано лупото се развие като голфа, а защо не и да надмине голфа.

Успех и дано лупото се развие като голфа, а защо не и да надмине голфа.

- Blese
- Мнения: 22
- Регистриран на: Нед 14 ное 2010 0:36
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Lupo (червената кочинка 2)
В квартала засичам чат пат едно зелено лупо( не това на колежката в форума)твоето в момента е като бъги пред онова , засека ли го пак ще го снимам отдолу как са нещата.
Иначе много ми харесва червеното с тази джанта :)
Иначе много ми харесва червеното с тази джанта :)
- jocha
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.3NZ 1990
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Lupo (червената кочинка 2)
За антената и аз и се дразня и ще я преправям, стоповете ги мисля,че опушени няма както е черната хела, по-скоро ще се отваря стопа,ще се махне рефлекторната жълта пластина,ще се опуши отвътре и ще се сглоби, за да докара същия ефект,изцяло червени не ми допадат нещо.Знам че съм бъги в момента, имам точно 70мм резба до най-долу от това положение в момента, но всичко с времето си, а и поне темите, които изчетох до момента из чуждите форуми всички махат щангата и вече може да се пуска колкото ти душа иска.Принципно най-лесното е да се разкара,но вчера пътувах до София по магистралата и най-съществената разлика, която хванах е, че голфа при 110 на кърпените участъци,където кръпките нямат една с една еднакви като му пусна волана и ходеше на където си иска(предницата беше абсолютно здрава),докато лупото пускам волана и си държи лентата и волана почти не трепва,другата съществена разлика е когато влезнеш по-агресивно в завой и рязко трябва да смениш посоката- при голфа се получаваше нещо като камшик, а при лупото всичко става много цивилизовано, тествах го с една и съща скорост и като цяло си е хубаво нещо щангата ако искаш да се мяташ насам натам по завоите и затова и мисля вариант как да сваля колата без да я махам... 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта