голф4 тди 90 кс луфт на ск. кутия или на диференциала

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
dimitar_7151
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 29 яну 2011 15:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

голф4 тди 90 кс луфт на ск. кутия или на диференциала

Мнениеот dimitar_7151 » Нед 07 апр 2013 16:43


здравеите колеги искам да ви питам имам луфт на скоростната кутия или на диференциала там не сам много запознат колата е голф4 тди вазможно ли е да се отремонтира и ако може информативно цена благорадя предварително




Потребителски аватар
nebeto
Мнения: 988
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Варна

Re: голф4 тди 90 кс луфт на скоростната кутия или надеференц

Мнениеот nebeto » Нед 07 апр 2013 19:17


опиши малко по-вече ситуацията,как разбра,че има луфт.


dimitar_7151
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 29 яну 2011 15:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: голф4 тди 90 кс луфт на скоростната кутия или надеференц

Мнениеот dimitar_7151 » Вто 09 апр 2013 18:04


ами как когато рязко подадеш газ се чува едно думкане върнеш ли газта пак така и при подаване отново газ си го има думкането,съгласен съм че вече има разбити тампони по скоростна кутия,но бях сменил и трита тампона и тогава си го имаше това думкане и съм сигурен че е луфт на диференциал таи като много често ми чупи и вътрешни карета и тампон на кутията а и ми скъса чисто нов демферен маховик за няколко дни според теб това към какво води


Потребителски аватар
nebeto
Мнения: 988
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Варна

Re: голф4 тди 90 кс луфт на ск. кутия или на диференциала

Мнениеот nebeto » Вто 23 апр 2013 0:28


незнам колега-изчерпах се,но това да ти късва вътрешните карета е трудна работа,те за да си ти правили проблеми значи голям зор е да знаеш.


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: голф4 тди 90 кс луфт на ск. кутия или на диференциала

Мнениеот genov1 » Пон 10 ное 2014 14:22


Има ли някакъв начин да се обират луфтовете на диференциала. Примерно ладите имаха една гайка, като разкачиш кардана от диференциала, там стой, и със нея се обираше луфта между пиньона и короната. Тук има ли нещо такова, примерно ако се разкачи полуоска и от там да се натегне нещо


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1019
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: голф4 тди 90 кс луфт на ск. кутия или на диференциала

Мнениеот vasko__2 » Вто 11 ное 2014 22:58


Не.Хлабината се регулира с подложна шайба под гривната на лагера.Трябва да се разглоби кутията.А за да има голяма хлабина ,значи има повреден лагер.


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: голф4 тди 90 кс луфт на ск. кутия или на диференциала

Мнениеот genov1 » Сря 12 ное 2014 10:21


Колега за тези шайби ли става въпрос
diffcentrenuts.png

позиция 17
diff-18.jpg
diff-18.jpg (33.35 KиБ) Видяна 2262 пъти

и как те ще оберат радиален луфт. Примерно ако цялата предница е вдигната във въздуха, и завъртя някое от предните колела на ръка, има поне 30 градуса докато се обере луфта. При каране също се усеща, като върнеш газта има едно лашкане. Тези подложни шайби не са ли за аксиален луфт, или аз не съм разбрал


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1019
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: голф4 тди 90 кс луфт на ск. кутия или на диференциала

Мнениеот vasko__2 » Сря 12 ное 2014 22:06


Да ,шайбата от снимката.Лагерите са конусни,като се приближат един към друг се регулират аксиално и радиално.Това с въртенето на колелата не е критерий,поне по начина по който го обясняваш.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта