
реших да пиша преди да предприема какъвто и да е ремонт на колата
колата пали трудно. обикновено има голям пушек при първо палене за деня
случвало се е при палене и подаване на газ да не реагира или да вдига до максимум 1800/1900 оборота (точно тогава пуши ацки много)
при каране след 2000 оборота са най-големи вибрациите като над 100 км/ч имам чувството че ще падне двигателя някъде от тези вибрации
в три различни сервиза диагностицираха
- може би инжектори
- във втория кабелите на инжекторите
- а в третия пали трудно заради акумулатора а пуши заради надрани цилиндри. инжектори и и кабелите им бели ок.а вибрациите ми идва от съединителя
2-3тата диагностика просто гледам колата без да се пробва нищо! а човека с инжекторите пробва през компютър но видяхме само no errors
ето и видео за да придобиете някаква представа за проблема