Polo 6N2 2000 година - обслужване в Пловдив
-
iliqnchetyy
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 13 ное 2014 11:32
- Автомобил: vw polo 6N2
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Polo 6N2 2000 година - обслужване в Пловдив
Здравейте,колеги ! Присъединих се към вашия клуб като горда собственичка на vw polo 6n2
Изключително щастлива съм от този факт , но сега е време за обслужването , ако е възможно бихте ли ме насочили за някой сервиз в който да я обслужат . Попитах на един случаен и ми казаха сумата от 550+ лв , тъй като не било сигурно колко ще си хване за труд
. Благодаря Ви предварително 
Последна промяна от iliqnchetyy на Чет 13 ное 2014 13:16, променено общо 1 път.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6N2 2000 година - обслужване в Пловдив
Честита придобивка, колежке, да си я караш със здраве!
550 лв са много!
Моята е 8 клапана, твоята да не е 16?
Иначе на моето 6N2, 2000 г. излезе първото обслужване грубо около 300 лв., зависи какви части ще сложиш, избирай само качетсвени, защото има много ментета!
Сменят се :
Масло - 3,5 л. Туба Фукс 10в40 цена 67 лв, от Авто +
Ангренажен ремък и ролка, може да вземеш комплект и са около 130 лв, мен ме метнаха първо и за това не мога да ти дам точна цена.
Ремъка да е Контитех, ролката ИНА, но оригинална, има и комплекти, както ти казах и излиза по-евтино!
Отиди в някой сериозен магазин за авточасти. Купи си сама частите и след това ходи по сервизите, защото ще ти сложат най евтините и искай гаранция!
Водна помпа се сменя задължително! Аз съм с ФАИ, около 70 лв. беше, препоръчвам ти Хепу и тя е там някъде!
Филтър въздушен - Уикс от Авто + за 21 лв. (два са филтрите).
Маслен филтър Мале към 15-16 лв. май беше, не съм сигурен.
Ако си 16 клапана излиза малко по скъпо, защото имат по още един ремък, доколкото съм чувал!
След горчивият ми опит с първото обслужване, което правих 2 пъти и без малко не ми удариха буталата в клапаните, заради една водна помпа менте ти препоръчвам да си купиш частите сама от сигурен магазин и след това да посетиш сервиз!
Важно е и да стоиш и да гледаш, какво ти сменят, както и след смянаната си искай старите части, което е гаранция, че наистина са ги сменили!
Сериозните сервизи, могат да ти дадат и гаранция за извършената услуга!
Ако ти останат пари, е добре да видиш антифриза, Г12 червен 10 лв литъра. Добре е да се провери течността на хидравликата, че много обичат да текат. Спирачната течност да се провери и смени. И най важното е прословутият семринг на скоростната кутия, който обикновено тече, струва 5 лв., но може да ти се прецака скоростната кутия!
Ако имаш още въпроси може пак да пишеш! Предполагам, че ще имаш!
Успех!
550 лв са много!
Моята е 8 клапана, твоята да не е 16?
Иначе на моето 6N2, 2000 г. излезе първото обслужване грубо около 300 лв., зависи какви части ще сложиш, избирай само качетсвени, защото има много ментета!
Сменят се :
Масло - 3,5 л. Туба Фукс 10в40 цена 67 лв, от Авто +
Ангренажен ремък и ролка, може да вземеш комплект и са около 130 лв, мен ме метнаха първо и за това не мога да ти дам точна цена.
Ремъка да е Контитех, ролката ИНА, но оригинална, има и комплекти, както ти казах и излиза по-евтино!
Отиди в някой сериозен магазин за авточасти. Купи си сама частите и след това ходи по сервизите, защото ще ти сложат най евтините и искай гаранция!
Водна помпа се сменя задължително! Аз съм с ФАИ, около 70 лв. беше, препоръчвам ти Хепу и тя е там някъде!
Филтър въздушен - Уикс от Авто + за 21 лв. (два са филтрите).
Маслен филтър Мале към 15-16 лв. май беше, не съм сигурен.
Ако си 16 клапана излиза малко по скъпо, защото имат по още един ремък, доколкото съм чувал!
След горчивият ми опит с първото обслужване, което правих 2 пъти и без малко не ми удариха буталата в клапаните, заради една водна помпа менте ти препоръчвам да си купиш частите сама от сигурен магазин и след това да посетиш сервиз!
Важно е и да стоиш и да гледаш, какво ти сменят, както и след смянаната си искай старите части, което е гаранция, че наистина са ги сменили!
Сериозните сервизи, могат да ти дадат и гаранция за извършената услуга!
Ако ти останат пари, е добре да видиш антифриза, Г12 червен 10 лв литъра. Добре е да се провери течността на хидравликата, че много обичат да текат. Спирачната течност да се провери и смени. И най важното е прословутият семринг на скоростната кутия, който обикновено тече, струва 5 лв., но може да ти се прецака скоростната кутия!
Ако имаш още въпроси може пак да пишеш! Предполагам, че ще имаш!
Успех!
-
iliqnchetyy
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 13 ное 2014 11:32
- Автомобил: vw polo 6N2
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Polo 6N2 2000 година - обслужване в Пловдив
Да , 16 клапана е .
За 2-та броя ремъци на Оптибел сега ми дават оферта 63 лв , но в автокъщата от която закупих полото е сменен малкия ремък с чисто нов и сега не знам дали да го сменям и него , за ролки ИНА 127 лв , маслен филтър на Hengst - 13 или на Шампион 7 лв , филтър за купето 33 лв ( Hengst ) с активен въглен или обикновен отново на Hengst 11 лв , горивен ( Hengst ) - 14 лв и ролка на ангренажа 41 лв .
А за водната помпа казаха,че нямало нужда да се сменя тъй като не капе.
Двигателя е бензин AHW , извинявам се ако малко хаотично ги пиша нещата , но съм нова в занаята
За 2-та броя ремъци на Оптибел сега ми дават оферта 63 лв , но в автокъщата от която закупих полото е сменен малкия ремък с чисто нов и сега не знам дали да го сменям и него , за ролки ИНА 127 лв , маслен филтър на Hengst - 13 или на Шампион 7 лв , филтър за купето 33 лв ( Hengst ) с активен въглен или обикновен отново на Hengst 11 лв , горивен ( Hengst ) - 14 лв и ролка на ангренажа 41 лв .
А за водната помпа казаха,че нямало нужда да се сменя тъй като не капе.
Двигателя е бензин AHW , извинявам се ако малко хаотично ги пиша нещата , но съм нова в занаята

- 4i4o-dido
- Мнения: 829
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Polo 6N2 2000 година - обслужване в Пловдив
iliqnchetyy написа:Здравейте,колеги ! Присъединих се към вашия клуб като горда собственичка на vw polo 6n2Изключително щастлива съм от този факт , но сега е време за обслужването , ако е възможно бихте ли ме насочили за някой сервиз в който да я обслужат . Попитах на един случаен и ми казаха сумата от 550+ лв , тъй като не било сигурно колко ще си хване за труд
. Благодаря Ви предварително
Прикачен файл/файлове Сервиз FTMotorsports Пловдив чиптунинг, диагностика, ремонт
Имаш лично съобщение.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6N2 2000 година - обслужване в Пловдив
Лилянче, при тези двигатели, поне при мен е така, водната помпа се използва, като обтяжна ролка на ангренажният ремък, т.е. не е нещо от което могат да се спестят пари, защото ако блокира или се разпадне ще хвърлиш двигателя! Моята беше оригиналната, има щампа с годината на производство на нея! Ако и твоята е оригиналната ти прпоръчвам да я смениш за да си спестиш много главоболия за напред. Кажи на хората, които ще ти правят обслужването да погледнат водната помпа и ако не е сменяна я смени с друга, задължително качествена.
Основните неща при този двигател са на първо място масло, маслен филтър, ремъци и ролки на ангренажа и водната помпа. Въздушният филтър също е много важен! По добре си вземи въздушен филтър Мале и обикновен на купето. Смени и горивният филтър, ако можеш. Ако колата е италианка не се знае с какво масло е карана и дали въобще е сменян горивният филтър. Инжекторите са им много чувствителни към горивото. Жабарите рядко сменят масло и едва ли гледат спецификациите.
Препоръчително е да се погледне дорсел клапата за нагар и да се изчисти масленият сепаратор и картерната вентилация. Да се огледат вакуумните маркучи за цепнатини, масово след определено време прогарят и се цепят! Друго слабо място са температурните датчици, този на антифриза и термостата. Забележи сега зимата дали загрява двигателя, каква темепратура отчита на таблото. Имай в предвид, че парното е много добро и бързо вдига температура.
Не забравяй и семеринга на скоростната кутия, почти при всички тече! Може да се погледне и избирача на скоростите, който също е много чест проблем, една пластмасова пластина, която се държи на клик на две сфери и ако са поизтъркани сферите много лесно излиза, особено зимата, като се позаледи, при което оставаш без задна скорост, както и превключването на скоростите става хаотично, едвам се стига до сервиза.
Основните неща при този двигател са на първо място масло, маслен филтър, ремъци и ролки на ангренажа и водната помпа. Въздушният филтър също е много важен! По добре си вземи въздушен филтър Мале и обикновен на купето. Смени и горивният филтър, ако можеш. Ако колата е италианка не се знае с какво масло е карана и дали въобще е сменян горивният филтър. Инжекторите са им много чувствителни към горивото. Жабарите рядко сменят масло и едва ли гледат спецификациите.
Препоръчително е да се погледне дорсел клапата за нагар и да се изчисти масленият сепаратор и картерната вентилация. Да се огледат вакуумните маркучи за цепнатини, масово след определено време прогарят и се цепят! Друго слабо място са температурните датчици, този на антифриза и термостата. Забележи сега зимата дали загрява двигателя, каква темепратура отчита на таблото. Имай в предвид, че парното е много добро и бързо вдига температура.
Не забравяй и семеринга на скоростната кутия, почти при всички тече! Може да се погледне и избирача на скоростите, който също е много чест проблем, една пластмасова пластина, която се държи на клик на две сфери и ако са поизтъркани сферите много лесно излиза, особено зимата, като се позаледи, при което оставаш без задна скорост, както и превключването на скоростите става хаотично, едвам се стига до сервиза.
-
iliqnchetyy
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 13 ное 2014 11:32
- Автомобил: vw polo 6N2
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Polo 6N2 2000 година - обслужване в Пловдив
Колеги , благодаря ви много !
Ще взема под внимание тези неща
Ще взема под внимание тези неща

-
georgi_dob
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
- Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Polo 6N2 2000 година - обслужване в Пловдив
Freelancer, казваш, че 500 лв. са много. Това, което си изредил е:
1. Масло-67лв.
2. Маслен филтър-15 лв.
3. Ремък и ролки-130 лв.
4. Водна помпа-70 лв.
5. Въздушен филтър и фиртър купе-21 лв.
Общо: 303 лв.
А ние, които ги сменяме тези работи за мерси ли работиме?
Да си ги сменя тогава сама или ходи ти да и ги смениш без пари.
1. Масло-67лв.
2. Маслен филтър-15 лв.
3. Ремък и ролки-130 лв.
4. Водна помпа-70 лв.
5. Въздушен филтър и фиртър купе-21 лв.
Общо: 303 лв.
А ние, които ги сменяме тези работи за мерси ли работиме?
Да си ги сменя тогава сама или ходи ти да и ги смениш без пари.

- 4i4o-dido
- Мнения: 829
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Polo 6N2 2000 година - обслужване в Пловдив
Ми то направо без пари-200лв.за смяна на ремъци ,ролки и водна помпа! Ама ВИЕ,които ги сменяте,бъдете по-скромни. И ние знаем колко е''трудно и колко време'' е необходимо.А да не забравяме че на повечето места при купуване на масла и филтри от тях,смяната е безплатна. И после нямате работа.
-
sparcho
- Мнения: 97
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 15:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Polo 6N2 2000 година - обслужване в Пловдив
колега щом си 16в имаш два ангренажа голям и малък + пистов ремък и водна помпа, само двата ангренажа са около 200 лв с ролките; 30лв-пистов, ролка пистов 15лв; погледни и самия оптегач дали е наред
- vucata
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Polo 6N2 2000 година - обслужване в Пловдив
200+ лева за труд? Абе вие договори с Порше София ли сте подписали 

- mladen0101
- Мнения: 144
- Регистриран на: Вто 14 апр 2009 12:31
- Автомобил: polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: HELLAS
Re: Polo 6N2 2000 година - обслужване в Пловдив
1+Касапина!!!!Жоро е много добър майстор!!!!
-
georgi_dob
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
- Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Polo 6N2 2000 година - обслужване в Пловдив
Незнам, кой ще се наеме да смени ангренажа, ролките и водната помпа за по-малко от 100лв. Пистовия за 15лв. и маслото за 10лв.
-
georgi_dob
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
- Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Polo 6N2 2000 година - обслужване в Пловдив
. След като е лесно защо не си ги правите сами тези ремонти и обслужвания.4i4o-dido написа:Ми то направо без пари-200лв.за смяна на ремъци ,ролки и водна помпа! Ама ВИЕ,които ги сменяте,бъдете по-скромни. И ние знаем колко е''трудно и колко време'' е необходимо.А да не забравяме че на повечето места при купуване на масла и филтри от тях,смяната е безплатна. И после нямате работа.
- 4i4o-dido
- Мнения: 829
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Polo 6N2 2000 година - обслужване в Пловдив
georgi_dob написа:. След като е лесно защо не си ги правите сами тези ремонти и обслужвания.4i4o-dido написа:Ми то направо без пари-200лв.за смяна на ремъци ,ролки и водна помпа! Ама ВИЕ,които ги сменяте,бъдете по-скромни. И ние знаем колко е''трудно и колко време'' е необходимо.А да не забравяме че на повечето места при купуване на масла и филтри от тях,смяната е безплатна. И после нямате работа.
Да,отдавна си ги сменям сам.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта
