Passat B5 TDI 110к.AFN -Автоматик- тресе!
- krasi_68rz
- Мнения: 56
- Регистриран на: Съб 20 ное 2010 19:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Razgrad
Passat B5 TDI 110к.AFN -Автоматик- тресе!
Здравейте колеги,пасата е 97 г,4 степенна скоростна кутия,имам едно тресене когато съм на 4та но с ниска скорост 60км.ч.оборотите са 1800-1900об.и започва да тресе много неприятно,в този момент набирам за да вдигна над 2000об. и тогава изчезва тресенето, основно го прави когато качвам нагорнище.В градски условия не се усеща,можеби заради късите разстояния,но извън града понякога тресе и наравно на гореспоменатите обороти.Възможно ли е да е от хидро съединителя,и ако е защо само на 4ск. тресе,а на другите предавки няма проблем.Септември месец смених гарнитура на картера,специалиста източи маслото и го върна същото като доля за ниво само 0.200мл. така каза поне!Масло и филтър е сменяно преди 2г.изминати са около 15 000км.Споменаха че маслото е в добро състояние и в картера нямало стружки.Благодаря ви за вниманието,ще ви помоля за мнения и съвети за сервиз при точните хора!Специалистите казаха че механичен проблем не го хващало Ваг ком,и не съм я закачал.
- tdi fen
- Мнения: 4722
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Passat B5 TDI 110к.AFN -Автоматик- тресе!
сервиз за автоматици в София върши ли ти работа ?
- krasi_68rz
- Мнения: 56
- Регистриран на: Съб 20 ное 2010 19:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Razgrad
Re: Passat B5 TDI 110к.AFN -Автоматик- тресе!

- krasi_68rz
- Мнения: 56
- Регистриран на: Съб 20 ное 2010 19:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Razgrad
Re: Passat B5 TDI 110к.AFN -Автоматик- тресе!
Колеги,няма ли някой който е запознат да каже защо само на 4та ск.тресе а не и на другите предавки,и дали наистина е станало време за смяна на хидро съединителя това ли е само проблема или се сменят и др. части.За какви пари става въпрос?Да се подготвя психически 

- tdi fen
- Мнения: 4722
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Passat B5 TDI 110к.AFN -Автоматик- тресе!
зависи какво ще се сменя само цената за труда на повечето места е около 400-500 лв цената на хидротрансформатора е четирицифрена зависи от вида на кутията и фирмата доставчик
- GuLiVeR
- Мнения: 287
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Passat B5 TDI 110к.AFN -Автоматик- тресе!
Не е задължително да е от ск. Кутия може да е замърсен ел.блок на гнп
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: Passat B5 TDI 110к.AFN -Автоматик- тресе!
Огледай добре полуоските и окачването.
- krasi_68rz
- Мнения: 56
- Регистриран на: Съб 20 ное 2010 19:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Razgrad
Re: Passat B5 TDI 110к.AFN -Автоматик- тресе!
Проверени са полуозките и окачването плюс тампони двигател и ск. кутия,всичко е ок.До тук доколкото усещам,клони всичко към тоя хидротрансорматор,но трябва да се убедя да не се ринат пари а проблема да си остане,изобщо струва ли си да се ринат пари си задавам тоя въпрос
също си задавам въпроса коя е пък тази марка автомобили на над 15г.и да не се ръсиш.Ако има някой от Варна да сподели за впечатления от някой специализиран сервиз.Благодаря ви за сега колеги и на tdi fen,това 400-500лв. труд
е майко мила!


- samo_pechka
- Мнения: 8996
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 TDI 110к.AFN -Автоматик- тресе!
GuLiVeR написа:Не е задължително да е от ск. Кутия може да е замърсен ел.блок на гнп

Re: Passat B5 TDI 110к.AFN -Автоматик- тресе!
Колега,ако е хидро.......тора ще се случат задължително две неща. Щеше да имаш стружки в картера на скоростите,и задължително ще имаш грешка,като. закачиш на вагком. Тресенето на турбината (ходро........ра),се получава от износване на феродовото покритие в съединителя (лок ъпа) в нея. На трета или четвърта,или и на двете,локъпа се опитва да заключи (да направи твърда връзка м/у кутията и мотора),но не успява заради износването на това покритие от това се получава тресене м/у 1600 - 2000 об. Тези турбини се рециклират успешно за около 350-400 лв. В Джемини например. Ама сваляне,качване и рециклаж.....ей ги 600-700 лв. Закачи я и в AUTO TRANSMITION виж за грешки. Имай в превид,че живота на една такава турбина е около 200-250 хил.км. и то при правилна експлоатация и навременно обслужване. Прегледай пак всичко,и обърни особено внимание на вътрешните карета......Дано са те.
Успех,колега.
Успех,колега.
- tdi fen
- Мнения: 4722
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Passat B5 TDI 110к.AFN -Автоматик- тресе!
честно казано за толкова стара кола дори 500-1000 лв да даде за ремонт и рециклиране са доста пари положение,че скъпете сервизи дават 20000 км гаранция а е евтините 1000-2000км или никаква колко успешно се рециклира не мога да кажа,но не като да го разглобиш и после да сглобиш ето клип http://www.gemini4.com/rtc.php определено този сервиз е добър
Re: Passat B5 TDI 110к.AFN -Автоматик- тресе!
Него съм визирал,колега....но САМО за турбината. Не им давайте да ви пипат кутията. По-големи мошеници от тях са само на в сервиза хладилника..... 

- krasi_68rz
- Мнения: 56
- Регистриран на: Съб 20 ное 2010 19:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Razgrad
Re: Passat B5 TDI 110к.AFN -Автоматик- тресе!
Благодаря Ви колеги за изчерпателните обеснения,обаждах се в един сервиз във Варна обесних какво се случва в движение обороти скорост и т.н.,казаха ми че това трябвало да го прави и на другите предавки не само на 4та 1600 до 2000об.също така казаха че може да е от управлението но трябвало да се тества 200лв за тест,къде е това управление
.Има един сервиз в с. Мартен Русенско специализиран за ск. кутии там рециклиране на хидротурбината 800лв.гаранция 6м.400лв. труд,някакво буталце имало и то било хубаво да се смени плюс феродо плюс масло и филтър станаха 1600лв
.Скоро ще я закача на Ваг ком,както казва колегата steff55
колега какво точно трябва да се гледа на тези вътрешни карета,какъв признак дават ако има нещо в тях,луфт ли!За Джемини4 разбрах че са добри,но защо да не им се дава да пипат кутията,неразбрах те ли са мушеници
Тук вече идва дилемата,ако се пусне за продажба колата с тоз проблем за да се избегнат такива суми да се дават,каква ще е следващата?по която да не се дават първоначално такива суми
.За всяко развитие ще ви пиша 






-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
Re: Passat B5 TDI 110к.AFN -Автоматик- тресе!
При мен се появи същия проблем след сваляне проверка на дюзите и почистване, имах и чип и си мислех че е от него ,махнах го но същатата работа.
Накрая взех 4 дюзи за проба и всичко си доиде както преди.
Пасата ми беше 1.9тди АФН автомат 4 ск.
Накрая взех 4 дюзи за проба и всичко си доиде както преди.

Пасата ми беше 1.9тди АФН автомат 4 ск.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi82 и 94 госта