16V turbo

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Нед 28 сеп 2014 20:54


Vizor написа:За помпата... глупаво е да кажеш "според мен имаше дебит". А според теб имаше ли налягане?
Мислете ги тея неща.



Е визоре, видимо имаше дебит... налягането нямаше как да го измеря на око...

Идеята беше да я кача и да измеря какво е налягането, но така и не даде налягане за проба .....




Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот indjov_GTI » Пон 29 сеп 2014 21:34


Йоска,аз ти казах,че тези работи е хубаво да са новички... :smile ...не са чак толкова скъпи да правим икономии ;)


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Вто 30 сеп 2014 6:03


indjov_GTI написа:Йоска,аз ти казах,че тези работи е хубаво да са новички... :smile ...не са чак толкова скъпи да правим икономии ;)


Е аз съм казал, че ще взема нова.

Просто идеята беше да се установи,че е от помпата.

Сега вече е на 100% сигурно, така че утре новата помпа е при мен....


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот bratq_varvari1 » Вто 30 сеп 2014 10:18


Jouzev94 написа:Днес свалих картера( и без това трябваше за щуцера за отичане на маслото) свалих помпата, прегледах пръстена на соната всичко точно.

Сложих в един съд масло и потопих сондата в него, взех бормашината сложих маркуч за накрайник свързах го към пръта на помпата завъртях на бавни обороти и след около 3-4 сек. качи масло. Промених оборотите с по-високи и си имаше дебит според мен.

Качих я отново пак потопих сондата в съда с маслото, баща ми завъртя на стартер и за около 3-4 сек. качи масло до конзолата.

Казах си всичко точно, сложих водния маслен охладител,сложих си масления адаптер, накачих всички датчици.

Събрах всичко, но не сложих филтъра и реших да направя пак процедурата с маслото, но този път не се получи...

Това ме навежда на мисълта,че когато е под товар дори и малък не качва масло.

Мнение по въпроса ?

Според мен една нова помпа и всичко е точно, без излишни глупости ....

Другото което ме интересува е, при на дигифант-а имам 2 букси за датчици на охладителна течност едната е на охладителната течност другата е на мотора до колкото знам.

В момента имам датчик за едната букса,тази която е за охладителната течност нея си я свързвам, но остава тази за температурата на мотора.

Въпроса е, трябва ми още един такъв датчик за темп. на охладителна течност към който да свържа другата букса или да ползвам този за студения старт който отчита дали мотора е по 35 градуса ?




Моята я въртях на ръка и качва веднага


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот paco » Вто 30 сеп 2014 13:35


А...преди да набедиш помпата, лагерите на масления вал (черупковите) провери ли? Не един и два случая има на разпаднали се и налягането на маслото се срива главоломно.


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот bratq_varvari1 » Сря 01 окт 2014 7:18


paco написа:А...преди да набедиш помпата, лагерите на масления вал (черупковите) провери ли? Не един и два случая има на разпаднали се и налягането на маслото се срива главоломно.





+1


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот vankoGTI » Сря 01 окт 2014 20:20


И моето долнище 9А с което съм в момента бяха се скапали лагерите на паразитния вал.Взех го разглобен целия мотор и като го доразглобих гледам основни биелни лагери всичко беше добре и ми стана чудно защо е разглобен докато не извадих паразитния вал и ми стана ясно защо е разглобен!!! Смених ги и няма ядове мотора си върви редовно до към 8000 оборота и няма никакви ядове.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Пет 21 ное 2014 22:11


Пълна бъркотия...Така както си бях наумил, колата я карах около 10 дена чиста атмосферка, всичко работи повече от добре.

Имах проблем само с датчика за темп. на двигател, но вече е решен.

Тази седмица баща ми, ще завърши колектора и монтирам охлюва.

Закупих си уреди, основните темп. и налягане на масло + бууст метър

Чопли ме една мисъл.. в момента мотора работи перфектно, обаче се чудя след като сложа турбината дали няма да беднее с тези инжектори.
(за налягане от сорта на 0.5 става на въпрос)

Но за сега не мога да си позволя да сложа 440 цц, защото пък ще дави.

И съм пред морална дилема дали да не закупя Мегаскуирт, ще я окабеля това няма да е проблем.

Проблема ще е с настройката. В сервиза в който работя ползваме Bosch motordiagnose там мога да си настроя смесите и аванса без широколентова сонда.

Обаче си нямам и на идея как се работи с софтуера на Мега-та ...

Съвети ?
Прикачени файлове
20141121_220403 (Medium).jpg
20141121_220525 (Medium).jpg


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот paco » Съб 22 ное 2014 10:37


С тоз бошовски уред какви смеси ще настройваш колега? Как на място ще вкараш колата в буст? Това е диагностичен инструмент с опресняване на данни през секунда да не кажа две.


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот MITKOGOLF » Съб 22 ное 2014 13:04


По добре си подготви еднa широколентовa сондa и еднa сондa зa темперaтурa нa изгорелите гaзове зa дa следиш кaкво стaвa реaлно със смесите.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Съб 22 ное 2014 14:03


paco написа:С тоз бошовски уред какви смеси ще настройваш колега? Как на място ще вкараш колата в буст? Това е диагностичен инструмент с опресняване на данни през секунда да не кажа две.


Идеята ми беше да ползвам газ анализатора, но за опресняването наистина не помислих.
... опреснява през сесунда и нещо си ..


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот paco » Нед 23 ное 2014 1:58


Просто забрави за него, трябва ти широколентова сонда с приличен контролер.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Пет 26 дек 2014 22:43


Колеги имам проблем, местя целия суап в друго купе, но не ми се реже дупка за горната помпа. Някой има ли механизма с жилото, което замества долната помпа ?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот leonardo_vd » Съб 27 дек 2014 13:23


Jouzev94 написа:Колеги имам проблем, местя целия суап в друго купе, но не ми се реже дупка за горната помпа. Някой има ли механизма с жилото, което замества долната помпа ?

Трудно ще го намериш. Късмет.


Потребителски аватар
caro
Мнения: 568
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: 16V 9А турбо

Мнениеот caro » Съб 27 дек 2014 18:10


Хващай телефона и почвай да питаш кой е с жило и кой не.Успех.

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=3&slink=8e4vh1&f1=1



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта