С VW Golf на метан пътят до морето излиза 20 лв.

Новият Phaeton бил готов
Работата на конструкторите по второто поколение на най-голямото и луксозно VW е практически приключила, съобщава Automotive News, цитирайки изпълнителния директор на Volkswagen Group of America Майкъл Хорн. Немският гигант обаче изчаква с представянето на новия Phaeton, чиято първа генерация все още се радва на добро търсене в Китай.
Второто издание на лимузината ще бъде построено на модулната платформа MLB Evo с надлъжен двигател, разработена от Audi. Тя ще залегне в основата на следващите A4, A6 и A8, както и на всъдеходите Q7 и Touareg.
Новият Phaeton ще се оборудва с широка гама от двигатели с акцент върху дизелите и хибридите. Volkswagen залага най-големи надежди на V-образен осемцилиндров TDI с около 450 к.с. и бензиново-електрическа модификация с възможност за зареждане от битовата мрежа и системна мощност 400 коня. Противно на слуховете германците нямат намерение да се отказват от върховия W-образен 12-цилиндров мотор.
Според Майкъл Хорн следващият Phaeton базовата цена на следващия Phaeton в Щатите ще бъде около $70 000.
Дилър на VW осъмна без гуми
Крадци успяха да отмъкнат колелата на десетки нови автомобили от паркинга на представителство на Volkswagen Group в немския гр. Нойнкирхен. Обирът станал в нощта на четвъртък срещу петък, оплакват се от Auto Center Mühlenbruch GmbH на страницата си във Facebook.
"Събутите" коли са от марките Audi, Seat и Volkswagen. Без гуми и джанти са останали общо 44 возила, което според полицията изключва версията за аматьорски удар. От Auto Center Mühlenbruch GmbH са обещали награда от €5 000 за сведения, които биха довели до залавянето на апашите.
VW GTI Roadster пристигна в Лос Анжелис
Този Roadster, първоначално предвиден като концепция за компютърната игра Gran Turismo, беше показан на фестивала във Вьортерзее. Сега немцита от VW показват концепцията на автосалона в Лос Анжелис. VW GTI Roadster е двуместен кабриолет, оборудван с V-образен шестцилиндров бензинов двигател.
Агрегатът е с работен обем от три литра и е снабден с два турбо компресора. Мощността му е 503 конски сили, а максималният въртящ момент - 560 Нм. Последният се предава посредством фирмената система 4Motion и на четирите колела. Масата на автомобила е 1 133 килограма, което го прави отличен спринтьор.
От 0 до 100 км/ч. VW GTI Roadster може да ускори за 3.5 секунди, а максималната му скорост надхвърля 300 км/ч. От компанията заявяват, че спортното кабрио може да достигне 310 км/ч. Roadster GTI разполага с междуосие от 2500 мм, висок е 1250 мм и е широк 1900 мм. Общата му дължина е 4160 мм.
Динамически е оптимизиран в съответствие със стандартите на Volkswagen, но като цяло дизайнерите са търсили възможно най-суров и спортен екстериорен и интериорен облик. Това личи най-вече от огромния въздухозаборник в предната броня, от силно раздутите задни калници, както и от огромното антикрило.
Volkswagen ще изхарчи 86 млрд. евро за развитие
През следващите 5 години Volkswagen ще инвестира 85.6 млрд. евро за развойна дейност и растеж. Две трети от гигантската сума ще бъде изхарчена за разработката на нови модели и задвижващи системи, както и за реорганизация на производствените мощности с екологични цели. Финансовият план е бил одобрен в петък, 21 ноември, на заседание на управителния съвет и ръководството на немския производител.
Най-голяма част от предвидената сума - 64.3 млрд. евро - ще бъде вложена в недвижима собственост, производствени помещения, оборудване и нематериални активи като патенти и търговски знаци.
Останалите 22 млрд. евро ще бъдат инвестирани в проектирането на нови модели и модернизация на съществуващата гама. Повечето от тези средства ще бъдат похарчени за разработката на кросоувъри от компактен и субкомпактен клас и лекотоварни возила. Немалко пари са планирани за проектирането на нови икономични и екологични силови установки, включително електрически и хибридни агрегати.
От 2015 до 2019 г. в съвместните китайски предприятия на Volkswagen ще бъдат вложени други 22 млрд. евро. Тази сума не е включена в общата сметка, тъй като средствата ще бъдат набавени от активите на смесените компании.
Тази година Volkswagen планира да продаде над 10 млн. автомобила и да стане най-големият производител в света, измествайки Toyota от върха. Миналата година японската компания е реализирала 9 980 000 коли, а германският гигант - 9 720 000.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта