


Black Friday донесе оборот от 7 млн. лева на eMAG
Публикувано в 01.12.2013 10:37h. eMAG
Първият Black Friday на българския пазар донесе оборот от 7 млн. лева на eMAG
Стойността на направените отстъпки надхвърли 4 млн. лева.
Първият Black Friday в България, организиран от най-големия онлайн ритейлър в Централна и Източна Европа eMAG, постави няколко рекорда в българската електронна търговия.
Със старта на събитието сайтът беше посетен от безпрецедентните 45 000 посетители. Само за първите 5 минути бяха направени над 2 000 поръчки. Сред тях беше най-евтиният таблет в Европа на цена от 48 лв., поръчван със скорост от един брой в секунда – достатъчно, за да се разпродаде цялото налично количество от 300 броя само за 5 минути. По време на „златната секунда“ едновременно бяха подадени 55 поръчки за различни продукти.
Юлиан Станчиу, изпълнителен директор на eMAG, споделя: „За целия ден регистрирахме над 1 200 000 посещения на eMAG.bg, което е абсолютен рекорд за онлайн търговията в България. Резултатът от това бяха над 52 000 закупени продукта, чиято обща стойност надхвърли 7 000 000 лева – повече, отколкото всички продажби на eMAG.bg за 2013 година преди Black Friday. Само стойността на отстъпките, предоставени на нашите клиенти, надхвърли 4 000 000 лева. Интересът към Black Friday беше толкова висок, че на 2 пъти се наложи да осигурим допълнителни наличности – общо около 15 000 допълнителни продукта.“
Сред бестселърите бяха смартфон за 99 лева, като цялото налично количество от 1000 броя беше продадено, както и 32-инчов LED телевизор за 299.99 лева, който също беше изкупен за минути. Разбира се, таблетите също се радваха на голямо внимание от страна на купувачите и бяха продадени над 7 000 броя.
Клиентите се интересуваха и от покупки за дома – над 18 000 електроуреда бяха продадени по време на Black Friday. Българските майстори закупиха онлайн и 1 000 бормашини.
Най-скъпата покупка по време на събитието е 4K Full HD телевизор с голям екран на цена над 20 000 лева.
Въпреки огромния интерес eMAG.bg издържа на големия трафик и купувачите не изпитаха трудности при пазаруване. За безпроблемното функциониране на сайта еMAG направи допълнителна инвестиция от 1 000 000 лева в сървъри специално за Black Friday. Общата процесорна мощ на сървърите се равняваше на тази на 3 000 обикновени компютъра.
Клиентите пазаруваха и в движение, като над 200 000 посещения бяха регистрирани от мобилни устройства. Мобилните купувачи поставиха още един рекорд – покупките им надхвърлиха 250 000 евро, което е рекорд за българската онлайн търговия.
Огнян Лахчев, маркетинг директор на eMAG.bg, коментира: “Black Friday се проведе в трудни времена за България и при изключителен интерес от страна на потребителите. За много от тях това беше първият път, в който пазаруват онлайн – по наши оценки, над 10 000 човека направиха първата си поръчка по интернет по време на Black Friday“.
Като потвърждение на значимостта на събитието служи и фактът, че за първи път в България онлайн търговията надхвърля като обем класическия ритейл в рамките на един ден.
eMAG е фокусиран върху доставката на всички поръчки до клиентите във възможно най-кратък срок. Всички продукти ще бъдат доставени в периода 02.12 – 07.12, независимо от големия им обем и сериозните разстояния.
Първи резултати от Black Friday
Публикувано в 28.11.2014 10:59h. eMAGН
Старта на Black Friday на eMAG.bg отбеляза впечатляващи резултати. Кампанията започна точно в 7:26ч., на секунда се продаваха по 20 продукта а посетителите на eMAG.bg в старта на кампанията бяха 100 000 – това е капацитетът на едни от най-големите стадиони в света.
3 часа след старта са продадени 70 000 продукта, с което Black Friday на eMAG за момента надмина резултатът постигнат за цял ден по време на кампанията през 2013 г.
Общата стойност на продадените продукти надминава 6 300 000 лв.
Също така, до момента има продадени следните количества от категориите:
- смартфони: 6 000 продукта
- таблети: 6 000 продукта
- домашни електроуреди: 11 300 продукта
- детски продукти: 2 300 продукта
Събитието продължава на пълна скорост и ще бъде онлайн през целия ден с атрактивни оферти.
Междинни резултати от Black Friday
Публикувано в 28.11.2014 ¬ 16:08h.eMAGНяма коментари »
Към 16:00 на eMAG.bg отчетахме следните резултати:
– Над 200 000 посещения днес са от мобилни устройства;
– Броят на поръчаните продукти надмина 90 000;
– Стойността на поръчките е над 11 000 000 лв;
– Продадени над 15 тона храна за домашни любимци;
– Продадени над 2800 телевизора;
– Продадени над 8500 детски и бебешки продукта;
– Посетителите разглеждат средно по 16 страници на сайта.
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта