Здравейте ! Насочил съм се към Пасат B5 1.8Т 1997-2000г. Прочетох темите които са писани до сега за този модел , но искам да задам няколко въпроса :
1.Колко пари е данъка ?
2.Как седят нещата поставяне на газовия инжекцион (има ли проблеми с турбото)
3.Голяма ли е разликата с разхода на бензин сравнение с модела 1.8 - 125 к.с. и голяма ли е разликата в подръжката на двата модела ?
4.Залужава ли си покупката на този модел . Има ли друг БЕНЗИНОВ двигател който да си заслужава повече ?
Благодаря Предварително за отговорите !
mod edit: vaskoto1
Пасат б5 бензин 1.8Т покупка
- dpassat
- Мнения: 106
- Регистриран на: Сря 05 юли 2006 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
1.8T
Здравей колега, за много години. Преди време бях на твоя хал и твърдо решен за 1.8Турбо. Сравних разход, поразгледах и се спрях на ТДИ 110 коня. Добре върви и не харчи.
Според мен трябва да си изяшниш някои неща:
1. Ако ти трябва резачка, Да това е избора, но ако ще газифицираш или метан дори, доколко е оправдана инвестицията - разход;
2. Ако търсиш най-икономичния бензинов звяр - въпрос ЗАЩО НЕ ДИЗЕЛ?
3. Данък над 72 киловата тръгва от 125 лева и стига до 250 но е веднъж в годината, дори може да се разсрочи. Без значение дали 110 коня или повече бензин или дизел ....
Такъв автомобил със този мотор е по -евтин за поддръжка и първоначална инвестиция от дизела но само това. ..
Така че ако е за семейна кола или ежедневно карана - 1.8Т не е най-добрия избор, но ако все пак трябва да е звяр и да харчи 12-14 градско и да слиза до 7-8,5 извънградско това е колата. Дизела не изрязва бензинките но дава предимства относно разход и простор. Газовите уредби или метановите взимат от вътрешното пространство, колкото и да са компактни.
Аз съм чувал че газова на турбо не може да се сложи?! Колегите могат да споделят повече.
Извинявай за дългото есе но както ти споменах и аз бях се засилил в тази посока но поразмислих
Според мен трябва да си изяшниш някои неща:
1. Ако ти трябва резачка, Да това е избора, но ако ще газифицираш или метан дори, доколко е оправдана инвестицията - разход;
2. Ако търсиш най-икономичния бензинов звяр - въпрос ЗАЩО НЕ ДИЗЕЛ?
3. Данък над 72 киловата тръгва от 125 лева и стига до 250 но е веднъж в годината, дори може да се разсрочи. Без значение дали 110 коня или повече бензин или дизел ....
Такъв автомобил със този мотор е по -евтин за поддръжка и първоначална инвестиция от дизела но само това. ..
Така че ако е за семейна кола или ежедневно карана - 1.8Т не е най-добрия избор, но ако все пак трябва да е звяр и да харчи 12-14 градско и да слиза до 7-8,5 извънградско това е колата. Дизела не изрязва бензинките но дава предимства относно разход и простор. Газовите уредби или метановите взимат от вътрешното пространство, колкото и да са компактни.
Аз съм чувал че газова на турбо не може да се сложи?! Колегите могат да споделят повече.
Извинявай за дългото есе но както ти споменах и аз бях се засилил в тази посока но поразмислих

-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
вземай една печка и забравяй! ако толкова държиш на мощност има 130 и 150 к.с. дизелчета. вървят повече от задоволително.
Иначе 1.8Т си е чудесен двигател!но ако караш повечко удря по джоба.метани пропани и бутани не ти трябват!!! ако ще гониш икономия - дизел! ако искаш "резачка" и не те притеснява разхода 1.8Т е твоята кола!
за сфетофарни изпълнения - нещо по леко
успех в покупката!
Иначе 1.8Т си е чудесен двигател!но ако караш повечко удря по джоба.метани пропани и бутани не ти трябват!!! ако ще гониш икономия - дизел! ако искаш "резачка" и не те притеснява разхода 1.8Т е твоята кола!
за сфетофарни изпълнения - нещо по леко

успех в покупката!
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Reaperr написа:Бензинов двигател задължително и питам : Слага ли се МЕТАН на 1.8Т или 1.8 , И къде и за колко пари може да стане това нещо ? Искам да получа отговор а не изцепки "метан и газ не ти трябват " и тн. , защото всеки като пише така не мога да разбера дали може или не може .
е -

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Виж , работя в сервиз за монтаж на АГУ - цените на пропановите инжекциони започват от около 1300 лв, но определено не е добра идея да слагаш на турбо кола газ - че може , може , но като ти чета постовете оставам с впечатлението , че си млад шофьор ,предполагам обичаш да настъпваш и Т.Н. колкото и да има предимства газовия инжекцион пак не може да бъде настроен както се настройва горивната карта за бензина в завода, все в някакъв режим ще обеднява сместа , а това за турбина е пагубно, отделно , че мощността ще спадне във всички случаи... Щом си се насочил към алтернативно гориво бензинка - взимай N/A
Благодаря на всички ! Убедих се , че трябва да е без турбо след като ще го слагам на газ! Единствения проблем остана размерите на колата и това дали ще ми влезе в гаража
В catalog.auto погледнах има някакви размери , но незнам колко са реални - дават комбито и седана да са с почти еднакжи размери . Наистина ли е така , защото съм се насочил към комбито и ако не ми влезе в гаража няма да е добре.

- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Reaperr, като начало дай размерите на гаража, за да ти кажа дали ще влезе /имам предвид че аз съм с Б5 и знам в един гараж как се навирах едва-едва - бях писал в друга тема/. Размерите на комби и седан наистина са почти еднакви, но какви са точно ще ти кажа по-късно. Ако искаш за справка може да взема да измеря и моя - да не си помислиш че нещо има менте.
gr_kanev написа:Reaperr, като начало дай размерите на гаража, за да ти кажа дали ще влезе /имам предвид че аз съм с Б5 и знам в един гараж как се навирах едва-едва - бях писал в друга тема/. Размерите на комби и седан наистина са почти еднакви, но какви са точно ще ти кажа по-късно. Ако искаш за справка може да взема да измеря и моя - да не си помислиш че нещо има менте.
Преди 2 минути премерих гаража ! Размерите са 535cm - дължина и 332cm широчина , ако са верни размерите в catalog.auto ще влезе , но кажи все пак и твоето мнение !
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Че ще влезе е ясно - въпроса е какъв комфорт ще имаш при влизане/излизане от колата. Определено ще си по-добре от мен - аз вкарвах в 5,10 м дължина, 2,65 м ширина, като отпред имам 40 см стелаж, и в единия край - колона 42 см ми стеснява ширината. Размерите на Пасата ги дават май еднакви - 4,675 м дължина, 1,74 м ширина. Справка - на http://www.passat-b5.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=62&Itemid=27
П.П. По моята книжка /тая, дето дойде с колата/ комбито е с 5 мм /пет милиметра/ по-дълго от седана.
П.П. По моята книжка /тая, дето дойде с колата/ комбито е с 5 мм /пет милиметра/ по-дълго от седана.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта