
Поло Вариант 1.6 101 к.с. когато е студена понякога гасне
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 28 мар 2013 14:42
- Автомобил:
- Двигател:
Поло Вариант 1.6 101 к.с. когато е студена понякога гасне
Здравейте колеги!Искам да помитам за един проблем които имам с колата която карам Поло Вариант 1.6 101 коня (6kv5)Та проблема е следния–сутрин когато е студена колата паля и го няма автоматичния смукач..Задържа 800 оборота но понякога гасне ..Най вероятно всички ще кажете Дросел ,но преди два дена си го почистих и при него всичко е ок ..(поне така си мисля)На една година е все пак ...Най-странното е, че него прави винаги ,някой път си пали нормално някой път не ще Аз решение на проблема намерих ,но се дразня защо е така..Иначе паля и като видя, че не държи обороти гася оставям на контакт затварям гаража сядам връщам контакта паля и всичко е ОК Ако някой може да ми даде идея от какво може да е ще съм му страшно благодарен ..Благодаря предварително и ако съм объркал нещо съжалявам Нов съм в форума 

- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло Вариант 1.6 101 к.с. когато е студена понякога гасн
Колега, това е проблем с, който много хора се борят без да намерят решение с години! Сутрешното гаснене е характерно за поло. Щом си проверил и почистил дросела, може да продължиш с температурният датчик, сменя се лесно и не струва много пари, около 40-50 лв са хубавите, има и по евтини за около 20 лв., които пак ще ти свършат работа. Сменя се лесно датчика.
Оборотите при студен двигател трябва да са ти поне 1000, а не 800, като на загрял! Ако не стане с температурният датчик, пробвай с измерване на налягането на горивото в рейката след престой и на студен двигател. Свързваш един манометър на входа на рейката, даваш само на контакт, трябва да имаш 3 бара (при мен са толкова, при теб не съм сигурен), палиш и ако регулатора работи трябва да имаш 2,5 бара, като махнеш тръбичката за вакуум на регулатора трябва да се вдигне налягането (без да бараш газта) на 3 бара!
Огледай си и тръбите за вакуум, особено тази от сепаратора, тя прогаря редовно, както и онази на капака на клапаните. Огледай си вакуум тръбите към дросела! Почисти си и мап сензора (ако имаш дебитомер него) със спрей за сензори (само) и виж какво ще стане.
Факта, че не си вдига оборотите въобще насочва към температурният датчик, екуто не разбира, че колата е студена за да включи автоматичният смукач.
Това съм научил от опита ми с ниските обороти при студен старт, моята също така гаснеше, сама, поработи 15-20 секунди и хоп изгасне, паля и после всичко е наред.
След 2 години все още ми гасне по някой път, за 1 месец 2 пъти, последният месец 1 път и то след престой, само ако включа някой консуматор рязко, ако завъртя врътката на парното рязко от 0 до 4 и то не винаги. Сега ми държи 1000 оборота и вече не гасне сама, явно съм имал повече от 1 проблем. Старият ми температурен датчик беше дал фира.
Мери се датчика с мултицет, може да опиташ. При мен е на 3-4 краче, поразрови се във форума за да откриеш информация, така може да си спестиш диагностиката. Може пък да купиш направо нов датчик, струва колкото самата диагностика.
Ако не стане с горе изброените неща, опитай с добавка за почистване на инжекциона, може да имаш позапушени инжектори.
Оборотите при студен двигател трябва да са ти поне 1000, а не 800, като на загрял! Ако не стане с температурният датчик, пробвай с измерване на налягането на горивото в рейката след престой и на студен двигател. Свързваш един манометър на входа на рейката, даваш само на контакт, трябва да имаш 3 бара (при мен са толкова, при теб не съм сигурен), палиш и ако регулатора работи трябва да имаш 2,5 бара, като махнеш тръбичката за вакуум на регулатора трябва да се вдигне налягането (без да бараш газта) на 3 бара!
Огледай си и тръбите за вакуум, особено тази от сепаратора, тя прогаря редовно, както и онази на капака на клапаните. Огледай си вакуум тръбите към дросела! Почисти си и мап сензора (ако имаш дебитомер него) със спрей за сензори (само) и виж какво ще стане.
Факта, че не си вдига оборотите въобще насочва към температурният датчик, екуто не разбира, че колата е студена за да включи автоматичният смукач.
Това съм научил от опита ми с ниските обороти при студен старт, моята също така гаснеше, сама, поработи 15-20 секунди и хоп изгасне, паля и после всичко е наред.
След 2 години все още ми гасне по някой път, за 1 месец 2 пъти, последният месец 1 път и то след престой, само ако включа някой консуматор рязко, ако завъртя врътката на парното рязко от 0 до 4 и то не винаги. Сега ми държи 1000 оборота и вече не гасне сама, явно съм имал повече от 1 проблем. Старият ми температурен датчик беше дал фира.
Мери се датчика с мултицет, може да опиташ. При мен е на 3-4 краче, поразрови се във форума за да откриеш информация, така може да си спестиш диагностиката. Може пък да купиш направо нов датчик, струва колкото самата диагностика.
Ако не стане с горе изброените неща, опитай с добавка за почистване на инжекциона, може да имаш позапушени инжектори.
Последна промяна от freelancer на Чет 18 дек 2014 7:54, променено общо 1 път.
- hooligans
- Мнения: 18733
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: Поло Вариант 1.6 101 к.с. когато е студена понякога гасн
Добави годината на полото в заглавието!
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 28 мар 2013 14:42
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Поло Вариант 1.6 101 к.с. когато е студена понякога гасн
Благодаря за отговора!!!Смених температурния датчик и до сега нямам проблеми..Благодарение на изчерпателния отговор проблема е решен! 

- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло Вариант 1.6 101 к.с. когато е студена понякога гасн
И запомни, че тези коли нямат автоматичен смукач. Това не е карбуратор. Инжекционът работи доста по-различно.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло Вариант 1.6 101 к.с. когато е студена понякога гасн
Радвам се колега, че са се получили нещата при теб! И да почерпиш една бира, като минаваш през Казанлък.
Покрай тва моето поло, вече сериозно обмислям варианта да отварям сервиз.


Покрай тва моето поло, вече сериозно обмислям варианта да отварям сервиз.

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Поло Вариант 1.6 101 к.с. когато е студена понякога гасн
Я кажи какво му беше, щото отговорите от пост 2 не са въобще за този мотор! 

-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 28 мар 2013 14:42
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Поло Вариант 1.6 97 101 к.с. когато е студена понякога г
Значи...Смених-темп.датчик,нещо си за вакума ( поне така ми каза майстора) и ми почисти дебитомера.За всичко платих 80 лева...незнам дали са много или малко ,но съм доволен
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта