Голф 4 1.9 AHF Въпрос за съединител

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Ma7r1x
Мнения: 36
Регистриран на: Пет 09 сеп 2011 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Popovo / Frankfurt am Main

Голф 4 1.9 AHF Въпрос за съединител

Мнениеот Ma7r1x » Нед 30 ное 2014 3:09


Здравейте колеги,тъй като след чипа ми тръгна съединителя,въпросът ми е следния,искам да си остана със демпферния маховик който по етка ми го дава че е 225мм,а съединителят 220мм,въпросът ми е дали мога да си сложа нов комплект демпферен съединител на 228мм,и дали ще издържи тъй като е с по-голям диаметър от оригиналния,вие как мислите или вариянта с едномасовия маховик и обикновенния съединител е по-добрият избор,колата е само със чип други подобрения нема.




Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Голф 4 1.9 AHF Въпрос за съединител

Мнениеот okti_1 » Нед 30 ное 2014 9:46


228мм ти е съединителя :th_up


Потребителски аватар
airjohn
Мнения: 707
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
Автомобил: 2020 Skoda Karoq
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 AHF Въпрос за съединител

Мнениеот airjohn » Нед 30 ное 2014 10:24


Ако ти е тръгнал съединителя го сменяй веднага, защото може да стане сериозен проблем. Имах късмет да го избегна тази седмица. Оказа се, след износване на диска пружините на притискателя започват да трият в кожуха на скоростната кутия там където съм очертал на снимката.
Изображение
Става дума за същия двигател AHF. Сега съм с комплект на Валео (4P) на 228мм с едномасов маховик. Не отлагай смяната много.


Потребителски аватар
Ma7r1x
Мнения: 36
Регистриран на: Пет 09 сеп 2011 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Popovo / Frankfurt am Main

Re: Голф 4 1.9 AHF Въпрос за съединител

Мнениеот Ma7r1x » Нед 30 ное 2014 13:02


Мисълта ми е щом едномасовия и двумасовия са с едни и същи размери при плътния щом събира 228мм и при демпферния би требвало да събере,благодаря ви за помоща приятели :)


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 AHF Въпрос за съединител

Мнениеот °niksi° » Нед 30 ное 2014 14:18


Не не можеш.
Ако ти е ЛУК маховика си с по-малкия съединител, ако ти е ЗАКС със 228, но това по етка мисля не може да се хване, а чак след сваляне на кутията.
Ако ще слагаш нов комплект със маховика можеш да сложиш каквото ти е кеф, но ако ще е само съединителя трябва да се съобразиш със това което вадиш от колата.


Потребителски аватар
Ma7r1x
Мнения: 36
Регистриран на: Пет 09 сеп 2011 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Popovo / Frankfurt am Main

Re: Голф 4 1.9 AHF Въпрос за съединител

Мнениеот Ma7r1x » Нед 30 ное 2014 14:27


А маховиците на Luk и Sachs с един и същ диаметър ли са защото,поне по етка само един размер го дават 225мм?


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Голф 4 1.9 AHF Въпрос за съединител

Мнениеот okti_1 » Нед 30 ное 2014 18:17


airjohn написа:Ако ти е тръгнал съединителя го сменяй веднага, защото може да стане сериозен проблем. Имах късмет да го избегна тази седмица. Оказа се, след износване на диска пружините на притискателя започват да трият в кожуха на скоростната кутия там където съм очертал на снимката.
Изображение
Става дума за същия двигател AHF. Сега съм с комплект на Валео (4P) на 228мм с едномасов маховик. Не отлагай смяната много.


Аз съм със същия двигател и моя е 228мм.
А какво пише в ЕТКАта това е друг въпрос.


Потребителски аватар
Ma7r1x
Мнения: 36
Регистриран на: Пет 09 сеп 2011 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Popovo / Frankfurt am Main

Re: Голф 4 1.9 AHF Въпрос за съединител

Мнениеот Ma7r1x » Пон 01 дек 2014 0:25


Колега коя година ти е колата,че моята е малко старичка - 99,дано и при мен да излезе 228мм


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 AHF Въпрос за съединител

Мнениеот °niksi° » Пон 01 дек 2014 10:04


Мисля че ви го написах по-нагоре - докато не се отвори не може да се каже с какво си, а може да се окаже че вече някой е сложил едномасов маховик.


Потребителски аватар
Ma7r1x
Мнения: 36
Регистриран на: Пет 09 сеп 2011 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Popovo / Frankfurt am Main

Re: Голф 4 1.9 AHF Въпрос за съединител

Мнениеот Ma7r1x » Пон 01 дек 2014 20:33


Да колега прав си,мисълта ми беше дали маховика 225мм,ще събере съединител 228мм,защото някъде мисля че в ауди форума бях чел че нема проблеми събирало се,и затова се чудя а и нема кой знае каква голема разлика в размера а 3мм ;)

ето : http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=111462


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 AHF Въпрос за съединител

Мнениеот °niksi° » Пон 01 дек 2014 23:00


Ma7r1x написа:Да колега прав си,мисълта ми беше дали маховика 225мм,ще събере съединител 228мм,защото някъде мисля че в ауди форума бях чел че нема проблеми събирало се,и затова се чудя а и нема кой знае каква голема разлика в размера а 3мм ;)

ето : http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=111462

Пич ти четеш ли какво се пише изобщо. Човека пише че ако се сменя всичко комплект няма значение какво слагаш, това което и аз съм ти писал.
2 та вида маховици които се слягат са толкова различни съответно и останалото /притискател и феродов/, че няма как да стане да се сложи на ЛУК маховик съединител за ЗАКС маховик и обратното.


Потребителски аватар
Ma7r1x
Мнения: 36
Регистриран на: Пет 09 сеп 2011 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Popovo / Frankfurt am Main

Re: Голф 4 1.9 AHF Въпрос за съединител

Мнениеот Ma7r1x » Вто 02 дек 2014 0:30


Добре минавам на плътен и съединител от вр6 тогава,щом така стоят нещата,благодаря ви за помоща :beer


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 AHF Въпрос за съединител

Мнениеот °niksi° » Вто 02 дек 2014 0:35


Това ти е единственото решение за което можеш да се подготвиш предварително. Другият вариант е доста скъп.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 AHF Въпрос за съединител

Мнениеот nuri_3556 » Съб 07 май 2016 17:46


airjohn написа:Ако ти е тръгнал съединителя го сменяй веднага, защото може да стане сериозен проблем. Имах късмет да го избегна тази седмица. Оказа се, след износване на диска пружините на притискателя започват да трият в кожуха на скоростната кутия там където съм очертал на снимката.
Изображение
Става дума за същия двигател AHF. Сега съм с комплект на Валео (4P) на 228мм с едномасов маховик. Не отлагай смяната много.

Колега поясни още малко,старата кутия като я свалихме там беше изядено.Вчера кутията се предаде и хвърля масло към съединителя мисля че,защото отвън няма и нищо.Скоростите си бачкат колата върви няма никви проблеми но тече яко масло от кутията.Утре я свалям и ще пиша мотора е 1.8т


Потребителски аватар
airjohn
Мнения: 707
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
Автомобил: 2020 Skoda Karoq
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 AHF Въпрос за съединител

Мнениеот airjohn » Съб 07 май 2016 19:43


Няма нищо за поясняване. Като се изяде там метала, започва да тече маслото от скоростите в кожуха на съединителя. :bishop



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 65 госта