Passat 5.5 1.9 AVF - изписа на таблото Alternator workshop!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dika
Мнения: 261
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: 20tdi
Местоположение: София

Passat 5.5 1.9 AVF - изписа на таблото Alternator workshop!

Мнениеот dika » Нед 30 ное 2014 20:32


Привет колеги,

Търсих из форума за подобен проблем, но май точно като моя проблем не срещнах.
Колата си палеше до сега нормално, дори и в по-студено време - може би една идейка беше по-трудно въртенето при много студени сутрини, но все пак в рамките на нормалното(лошото е, че колата се кара предимно градско сутрин за кратко и явно това се отразява на акумулатора). Днес след като запалих светна лампата на акумулатора на таблото и изписа на MFA-та ALTERNATOR WORKSHOP! - започнаха да мигат доста лампи - airbag, esp... Закачих я на VGA-COMа, но конкретна грешка за алтернатора нямаше (прикачил съм грешките), загасих я с надеждата грешката да изчезна и колата вече не искаше да пали, дори не се опитваше да върти. Дадох и ток с кабели и си запали, но лампичката с акумулатора си остана(другите ги нямаше). След като махнах кабелите замерих акумулатора иии по всичко личи, че алтернатора не зарежда! Показваше 11V, дори след известно време работа падна до 10V, при форсиране промяна няма. Огледах и скъсан ремък няма, вижда се отвътре, че алтернатора физически върти...

Възможно ли е алтернаторът всъшност да работи, но акумулатора да се е предал? Мога ли да мина едни 20тина километра без нииикакви консумативи (без фарове, музики и парно), след като запалим колата с кабели? Възможно ли е да има някакви последствия при каране без ток? Бушони, релета? Колко е възможно да струва рециклирането на алтернатор, а колко е нов?


Много Ви благодаря предварително!



Код: Избери всички

VCDS-Lite Version: Release 1.0
Sunday, 30 November 2014, 18:05:23:0


Chassis Type: 3B - VW Passat B5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,47,55,56,57,58,75,76,77
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine       Labels: 038-906-019-AVF.LBL
   Controller: 038 906 019 DS
   Component: 1,9l R4 EDC 0000SG  1348
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 05314
   WVWZZZ3BZ1E243530     VWZ7Z0A3653857
No fault code found.
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes       Labels: 8D0-907-389.LBL
   Controller: 8D0 907 389 D
   Component: ABS/ESP front       D56
   Coding: 04255
   Shop #: WSC 05311
1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+
            35-10 - - - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC       Labels: 3Bx-907-044.LBL
   Controller: 3B1 907 044 J
   Component: CLIMATRONIC B5GP    0004
   Coding: 17000
   Shop #: WSC 01876
3 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+
            07-10 - Signal too Low - Intermittent
00792 - A/C Pressure Switch (F129)
            35-00 - -
00787 - Temperature Sensor in Fresh Air intake duct (G89)
            30-00 - Open or Short to Plus

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags       Labels: 6Q0-909-605-VW5.LBL
   Controller: 6Q0 909 605 C
   Component: 08 AIRBAG VW6  04   0004
   Coding: 12344
   Shop #: WSC 05311
1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+
            07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments       Labels: 3B0-920-xx5-17.LBL
   Controller: 3B0 920 825 A
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13
   Coding: 05125
   Shop #: WSC 01120
   WVWZZZ3BZ1E243530     VWZ7Z0A3653857
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway       Labels: 6N0-909-901-19.LBL
   Controller: 6N0 909 901
   Component: Gateway K<->CAN    0001
   Coding: 00006
   Shop #: WSC 05314
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.       Labels: 1C0-959-799.LBL
   Controller: 1C0 959 799 B
   Component: 0J Komfortgerat HLO 0002
   Coding: 00259
   Shop #: WSC 05311
2 Faults Found:
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
            53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio       Labels: 1J0-035-18x-56.LBL
   Controller: 1J0 035 186 E
   Component:  Radio BNO         0005
   Coding: 05401
   Shop #: WSC 05311
3 Faults Found:
00668 - Supply Voltage Terminal 30
            07-00 - Signal too Low
00852 - Loudspeaker(s); Front
            36-00 - Open Circuit
00853 - Loudspeaker(s); Rear
            36-00 - Open Circuit

End   --------------------------------------------------------------------------------------------------




Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Passat 5.5 1.9 AVF - изписа на таблото Alternator works

Мнениеот nasko1978 » Пон 01 дек 2014 11:39


Трябва да се смени реле-регулатора! icon_idea


Потребителски аватар
dika
Мнения: 261
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: 20tdi
Местоположение: София

Re: Passat 5.5 1.9 AVF - изписа на таблото Alternator works

Мнениеот dika » Пон 01 дек 2014 21:35


nasko1978 написа:Трябва да се смени реле-регулатора! icon_idea


Колега, до болка си прав! Точно това се оказа, днес ми разглобиха алтернатора и ми смениха релето ...120 лева! Споменаха за някакви лагери и ролки, които обаче нямали в момента, а било добре да се сменят. С тях 230 лева :) Фатално ли е?

Благодаря за отделеното време!


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Passat 5.5 1.9 AVF - изписа на таблото Alternator works

Мнениеот novatora » Вто 02 дек 2014 10:01


Освен ролки и лагери също се подменя колектора и четките за да не изпищиш скоро пак. Вижте и шайбата в какво състояние е.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта