Пасат Б 5.5 131 1.9 странен проблем

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
EasEr
Мнения: 119
Регистриран на: Пет 02 дек 2011 20:42
Автомобил: 1990 VW GOLF 2
Двигател:
Местоположение: Ruse

Пасат Б 5.5 131 1.9 странен проблем

Мнениеот EasEr » Съб 06 дек 2014 8:17


Здравейте колеги от скоро съм собственик на пасат, и имам следния въпрос към вас !
Колата работи в 2 различни режима
На първия като запаля върви много набира ускорява всичко е 6, но при втория като запаля и ускорението се губи на извън градско губя обороти повече от 120 неще :banghead натискъм и колата не реагира.
Пасата е обслужен напълно без никакви грешки(ролки,оптегачи,масло,филтри,ремъци) :gruebel




Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Пасат Б 5.5 131 1.9 странен проблем

Мнениеот DaDiablo » Съб 06 дек 2014 8:42


Направи диагностика в движение.


Потребителски аватар
vladko33
Мнения: 169
Регистриран на: Сря 15 окт 2008 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б 5.5 131 1.9 странен проблем

Мнениеот vladko33 » Съб 06 дек 2014 9:43


Най-вероятно имаш проблеми с турбината- минимума е сваляне и почистване :)


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Пасат Б 5.5 131 1.9 странен проблем

Мнениеот novatora » Съб 06 дек 2014 9:48


Не са режими колега. Направи диагностика с ваг ком. Вакумите може да ти правят проблем. Пробив по турбо пътища. Запушен катализатор. Зацапана геометрия. Неработещ коректно н75. Актуактора може да здава багажа. Не добре работещи дюзи. Запушен горивен филтър. Може да е всяко едно нещо от изброените. Първо диагностика но при човек занимаващ се с автомобили от ваг групата за да хване проблема.


Потребителски аватар
EasEr
Мнения: 119
Регистриран на: Пет 02 дек 2011 20:42
Автомобил: 1990 VW GOLF 2
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Пасат Б 5.5 131 1.9 странен проблем

Мнениеот EasEr » Съб 06 дек 2014 10:50


Колеги направена диагностика никакви грешки не показа.Горивен филтър сменен,акомулатора е добре, странното е че става отвреме на време неска примерно като я запалих за 1 път за деня беше като изстребител, угасих след известно време я запалих и беше пак мудна .. :( остава Турбото само да се провери..


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Пасат Б 5.5 131 1.9 странен проблем

Мнениеот IRRITATING » Съб 06 дек 2014 10:54


МАП сензора като се прецака се получава този ефект. Намира се на пластмасовия въздуховод зад мотора.


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Пасат Б 5.5 131 1.9 странен проблем

Мнениеот novatora » Съб 06 дек 2014 12:18


Да и това е вариянт. Да дава грешни стойности като загрее мотора. Дебитомера как е? В нормите ли отчита?


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Пасат Б 5.5 131 1.9 странен проблем

Мнениеот novatora » Съб 06 дек 2014 16:16


Ето да се ориинтираш какво е мап сензора
Прикачени файлове
датчик, налягане при принудително пълнене; датчик, температура на входящия въздух; датчик, налягане при принудително пълнене.jpg
датчик, налягане при принудително пълнене; датчик, температура на входящия въздух; датчик, налягане при принудително пълнене.jpg (11.78 KиБ) Видяна 3281 пъти


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Пасат Б 5.5 131 1.9 странен проблем

Мнениеот novatora » Съб 06 дек 2014 16:20


И още една
Прикачени файлове
датчик за налягането на въздуха, регулиране на височината.jpg
датчик за налягането на въздуха, регулиране на височината.jpg (19.77 KиБ) Видяна 3277 пъти


Потребителски аватар
EasEr
Мнения: 119
Регистриран на: Пет 02 дек 2011 20:42
Автомобил: 1990 VW GOLF 2
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Пасат Б 5.5 131 1.9 странен проблем

Мнениеот EasEr » Нед 07 дек 2014 0:47


дебитомера е добре, утре ще го проверя дози сензор :th_up


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20295
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат Б 5.5 131 1.9 странен проблем

Мнениеот Vlad777 » Нед 07 дек 2014 2:18


Тази тема е за подобен проблем при Голф 1.9 TDI 131 к.с., но по-долу има снимка и за пасат къде се намира този датчик:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=415042

На диагностиката на голфа обаче имаше записана грешка (Manifold Pressure Sensor (G71) ). Странно защо в твоя случай няма да има. :rolleyes


Потребителски аватар
ernesto47
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 04 апр 2012 22:18
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б 5.5 131 1.9 странен проблем

Мнениеот ernesto47 » Нед 07 дек 2014 8:50


Най-вероятно е турбото или по-скоро вакумите му. Не знам, дали се изразявам правилно, но баща ми имаше същият проблем с неговия Passat 1.9 TDI B5


Потребителски аватар
EasEr
Мнения: 119
Регистриран на: Пет 02 дек 2011 20:42
Автомобил: 1990 VW GOLF 2
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Пасат Б 5.5 131 1.9 странен проблем

Мнениеот EasEr » Сря 10 дек 2014 20:20


Ако карам известно време без него ставали или не. Ще имали някакви проблеми ... мап сензора имам предвит ..


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Пасат Б 5.5 131 1.9 странен проблем

Мнениеот IRRITATING » Чет 11 дек 2014 18:30


Не може да караш без него защото на въздуховода има дупка.Или идеята ти е да му извадиш буксата само?


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Пасат Б 5.5 131 1.9 странен проблем

Мнениеот novatora » Пет 12 дек 2014 13:10


Колеги възможно ли е от мап сензора понякога колата да е по мудна, някак си по спъната. Набира си няма забиване на муцуна но все едно имаш чувството че не е ката вчера? Може ли дебитомера също да е виновник? Има дни в които е самолет. Забелязъл съм това нещо се получава при промени на температурите на околната среда. Примерно сутринта на студеното е самолет, на обяд ако я подкарам когато вече от 0 е станало 5-6 градуса и хоп по спъната. Внушавам ли си или има нещо? Горивото е само на омв макс мошън от 1 година насам.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: humanic и 43 госта