1.9 asv стягане на глава, проблем - решен

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8995
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: 1.9 asv стягане на глава, проблем!

Мнениеот samo_pechka » Съб 06 дек 2014 12:40


Чак сега прочетох , че течала от гарнитурата . Вероятен проблем : и той е може би от немарливост . Почисти ли отворите на самите болтове преди да ги навиеш ? Ако имат течност в тях ( масло или друго ) , тя "подпира" отдолу болта и ти си мислиш , че си го стегнал . И се получава много неприятна случка , главата не е стегната правилно , става халтава . Също ( при някои марки коли ) поради разстегляне на болта - и той подпира и не може да се стегне , нищо , че няма боклуци , масло или антифриз примерно в отворите за болтовете . Издухай ги с компресор дупките , намажи тънко резбите на болтовете и шайбите отгоре с двиг.масло . Нареди ги и стегни по предписание.




mineffjoro
Мнения: 108
Регистриран на: Сря 25 сеп 2013 12:11
Автомобил: YZF R1
Двигател: 2007

Re: 1.9 asv стягане на глава, проблем!

Мнениеот mineffjoro » Нед 07 дек 2014 9:19


Колеги, проблема е решен. Взех нова гарнитура, нови болтове. Главата беше потекла, защото 10-те кгм. с които бях стегнал, не са били достатъчни да оплътнят добре, гарнитурата излезе непокътната, все едно сега я вадиш от пакета (само където купих нова...) :mhihi . Това което установих, че двете 90гр. притягания се равняват на приблизително 19кгм. :11 . Снощи запалих, след смяна на сегменти, водачи на главата и препаснати клапани, останах очарован от звука на мотора, цъцка като шевна машинка.
Благодаря на всички ви за помоща! :beer :beer :beer :drunk



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта