Мнениеот instantaccess » Съб 06 дек 2014 18:36
Може би това е най-лошата комбинация - 2,5 150к.с. с типтроник.
Двигател малко инфо:
- първоначалното обслужване е доста скъпо, в зависимост от труда и частите може и да подмине 1000лв.
- всеки агрегат е заврян на "мамата си" и излиза много трудно, заради това не се препоръчва монтаж на такива агрегати втора употреба, а да се рециклират. Под агрегат имам предвид стартер, алтернатор, компресор клима.
- проблема с кобилици и повдигачи и разпределителни валове вече го споменаха колегите. Тук една любопитна подробност - по-често дефектира дясната глава в сравнение с лявата, не мога да си го обясня. Ако ремонта се прави с нови части ще струва доста скъпо, с втора употреба може, но от трябва да се вземе всичко от 163к.с.
- висок разход на гориво - в града достига до 12-13/100
- случва се да дефектира турбо или електронен блок на гнп
Трансмисия малко инфо:
- автоматичната кутия трябва да бъде обслужена заедно с мотора, масло и филтър са около 200лв. в зависимост от труда и частите
- проблем е, че доста често дефектира и се налага ремонт, който достига до доста сериозна сума в зависимост от частите, които трябва да се сменят.
Друго не се сещам в момента.
Плюсове - много комфортна кола, вози доста стабилно 4х4 версията
п.п. Сетих се - ако ще е тази комбинация по-добре потърси 163 или 180к.с.