Вече имам данни за разхода, който отбелязах и в по-горното ми мнение.
До тук - 10.96 л/100.
Понеже исках да видя колко точно газ харчи - с газта от това зареждане винаги я чаках да обърне на газ, и тогава потеглях. Така това е разход от само и единствено газ - докато загрява на място - одометъра не навива километри...
Със следващите 56 литра газ няма да я чакам непременно да е обърнала на газ, та да я подкарвам. Ще видя какво ще излезе...
Местоположение изпарител за ГИ на Пасат Б5 1.6
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Местоположение изпарител за ГИ на Пасат Б5 1.6
Последна промяна от mrpetrov на Сря 23 окт 2013 15:09, променено общо 1 път.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Местоположение изпарител за ГИ на Пасат Б5 1.6
Офф : в кой град е пробега ?
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Местоположение изпарител за ГИ на Пасат Б5 1.6
Област Силистра
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Местоположение изпарител за ГИ на Пасат Б5 1.6
Града с 2 та работещи светофара
.Струва ми се високичък разхода.Истината е ,че от няколко години не съм ходил там не знам колко е натоварено сега движението.

- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Местоположение изпарител за ГИ на Пасат Б5 1.6
То де-факто заради състоянието на пътната настилка няма нужда от повече светофари... 

- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Местоположение изпарител за ГИ на Пасат Б5 1.6
Та с поредните 56 литра газ - без да я чакам да е обърнала на газ, та да потегля - успях да навия 611.4 км. Така излиза, че газ е харчила 9.16 л/100, но трябва да се отбележи, че времето позахладня, а и този път и на бензина се пада известна част от тези километри. За сега - на бутилка, бутилка и половина газ - 10 литра бенз.
Аз съм доволен! Грубо - 10 на 100 газ!
Аз съм доволен! Грубо - 10 на 100 газ!

-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 13 окт 2013 8:26
- Автомобил: passat B5
- Двигател: 1.6 AHL 98
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Местоположение изпарител за ГИ на Пасат Б5 1.6
Привет, Колеги от коя жица да хвана точно сигнала за оборотите? На пасата ми са 4 жици на буксата на бобината-две дебели и две тънки? И може ли да взема "+" след контакта от червеният кабел на газовите дюзи. Благодаря предварително 

- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Местоположение изпарител за ГИ на Пасат Б5 1.6
При VW PASSAT B5 с код на двигателя AHL вземането на слаб сигнал за оборотите е удобно да стане от управляващият запалителният усилвател кабел:
На горната картинка това е модула означен с A52, а управляващият кабел е на пин 71 на конектора на бензиновият компютър, цвета на кабела е ЗЕЛЕН със СИВО.
За бъдещи справки на нуждаещи се - ето основната ел. схема на VW PASSAT B5 с код на двигателя AHL:
На горната картинка това е модула означен с A52, а управляващият кабел е на пин 71 на конектора на бензиновият компютър, цвета на кабела е ЗЕЛЕН със СИВО.
За бъдещи справки на нуждаещи се - ето основната ел. схема на VW PASSAT B5 с код на двигателя AHL:
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Местоположение изпарител за ГИ на Пасат Б5 1.6
S_Abonata написа: И може ли да взема "+" след контакта от червеният кабел на газовите дюзи
Това не го разбрах. Уточни въпроса, моля.
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 13 окт 2013 8:26
- Автомобил: passat B5
- Двигател: 1.6 AHL 98
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Местоположение изпарител за ГИ на Пасат Б5 1.6
Благодаря много! Имам предвид дали мога да взема "+12V след контактния ключ" от общият (червен) кабел на газовите дюзи? (нали той е постоянен "+12" а "-" комутира дюзите)



- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Местоположение изпарител за ГИ на Пасат Б5 1.6
Не ти препоръчвам.
Най-добре се получава, когато на съответните места подадеш очакваните сигнали. Ако го направиш по "твоя" начин - ефекта ще е, че газовия компютър ще работи нон-стоп, въпреки че си има режими на ниска консумация. А знаеш - компютрите забиват...
Аз лично изпълних исканата схема на 100%, и година и нещо нямам проблеми.
Отделно - въпроса със сигурността. Новите газови уредби имат, както всички знаете - евро сонди. Особеното при тях е, че се управляват от газовият компютър. То това е и целта на изсикването "подай +12V след контакт" - като врътнеш ключа - всички напрежения падат, съответно клапаните затварят, и всичко изгасва.
Ама всеки както си прецени...
Успехи!
П.П. Всъщност, ако те разбирам правилно - така както искаш да го направиш - за газовият компютър няма да има стабилни +12V "двигателя работи", понеже нормално - инжекторите се захранват след реле, управлявано от бензиновият комп. Ще се получат едни управляващи импусли "включи", "изключи", "включи", "изключи" към газовият комп, че свят ще му се завие...
Най-добре се получава, когато на съответните места подадеш очакваните сигнали. Ако го направиш по "твоя" начин - ефекта ще е, че газовия компютър ще работи нон-стоп, въпреки че си има режими на ниска консумация. А знаеш - компютрите забиват...
Аз лично изпълних исканата схема на 100%, и година и нещо нямам проблеми.
Отделно - въпроса със сигурността. Новите газови уредби имат, както всички знаете - евро сонди. Особеното при тях е, че се управляват от газовият компютър. То това е и целта на изсикването "подай +12V след контакт" - като врътнеш ключа - всички напрежения падат, съответно клапаните затварят, и всичко изгасва.
Ама всеки както си прецени...
Успехи!
П.П. Всъщност, ако те разбирам правилно - така както искаш да го направиш - за газовият компютър няма да има стабилни +12V "двигателя работи", понеже нормално - инжекторите се захранват след реле, управлявано от бензиновият комп. Ще се получат едни управляващи импусли "включи", "изключи", "включи", "изключи" към газовият комп, че свят ще му се завие...
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 13 окт 2013 8:26
- Автомобил: passat B5
- Двигател: 1.6 AHL 98
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Местоположение изпарител за ГИ на Пасат Б5 1.6
Съгласих се с теб, ще си хвана "+12V след контактния ключ" от бубината и няма да си правя гимнастики. Благодаря Ти колега за съветите и се надявам всичко да е наред със старта



- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Местоположение изпарител за ГИ на Пасат Б5 1.6
Защо не погледнеш ел. инсталацията покрай радиото - обикновено там има няколко захранващи кабела, единият от които е след контакт. По този начин - като изгасиш двигателя (или изключиш от контакт) - радиото изгасва. На теб - точно това ти трябва. Като врътнеш ключа - 12-те волта да изчезват...
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 13 окт 2013 8:26
- Автомобил: passat B5
- Двигател: 1.6 AHL 98
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Местоположение изпарител за ГИ на Пасат Б5 1.6
Всичко свързах от към ел. инсталацията, но се получи една аномалия. Като тръгна да паля, колата трудно запалва и работи като, че ли на три цилиндъра, има едно тресене. След доста време на търсене на проблема, случайно бутнах газовия компютър и колата се оправи
, после пак допрях газ компа. към купето и пак същото тресене на двигателя, и в крайна сметка прекъснах кабела за оборотите и колата се оправи. Защо се получава така
, и дали кабела който трябва да се свържи към бубината, трябва да се даде на маса? Ако имаш някаква идея сподели 
П.П. +12 взех от бушоните под волана.



П.П. +12 взех от бушоните под волана.
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Местоположение изпарител за ГИ на Пасат Б5 1.6
Според мен имаш някъде грешка по кабелите.
Щом като разкачиш даден кабел нещата се "оправят" - очевидно нещо не е вързано както трябва.
От личен опит мога да кажа, че докато инсталирах моят фобос - две седмици и нещо карах колата с настройка за сигнала за обороти "От първи инжектор". Нито тогава, нито в последствие като свързах сигнала за оборотите и ламбда сондата, съм имал проблеми.
Първата ми работа след като "навързах ГИ-то" беше да проверя, че на бензин няма промяна. Даже известно време си "возих" инжекторите в двигателният отсек без да има кабели вързани към тях.
Осем пъти мери, един път режи.
Щом като разкачиш даден кабел нещата се "оправят" - очевидно нещо не е вързано както трябва.
От личен опит мога да кажа, че докато инсталирах моят фобос - две седмици и нещо карах колата с настройка за сигнала за обороти "От първи инжектор". Нито тогава, нито в последствие като свързах сигнала за оборотите и ламбда сондата, съм имал проблеми.
Първата ми работа след като "навързах ГИ-то" беше да проверя, че на бензин няма промяна. Даже известно време си "возих" инжекторите в двигателният отсек без да има кабели вързани към тях.
Осем пъти мери, един път режи.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта