


Пасат Б6 2.0 FSI 150к.с. - BLR съвет за ново ECU
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: Сря 12 сеп 2012 16:08
- Автомобил: VW Passat B6 2.0 FSI variant
- Двигател: BLR 2005
- Местоположение: София
Re: Пасат Б6 2.0 FSI 150к.с. - BLR съвет за ново ECU
Според майстора се сменят хол датчика, някакъв друг датчик на ламбда сондата и евентуално но не задължително може да се махне катализатора и да се сложи резонансна тръба и колата вече нямало да има грижи уж. Скептичен съм защото вече смених едно ЕКУ и датчик на разпределителния вал и сега пак тия грижи.
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: Пасат Б6 2.0 FSI 150к.с. - BLR съвет за ново ECU
Втората ламбда сонда не трябва да те притеснява . Тя гледа само да ли има катализатор .
Освен това аз вярвам само на параметри в реално време , а диагностичния софтуер на Ваг е бозица .
Колко волта дава втората ламбда сонда? не трябва да е близко до нула и близко до едно.
Температурния датчик в ламбда сондите ли е или на отделни сонди ?
За да отчита високо налягане във всмукателния колектор вероятно имаш проблем с дросела .
Искам да подчертая ,че грешките не винаги показват точния виновник.
На пример ако ти извади грешка Аir flow too high не е проблема в дебитомера а може би в Егр или турбо пътища.
Освен това аз вярвам само на параметри в реално време , а диагностичния софтуер на Ваг е бозица .
Колко волта дава втората ламбда сонда? не трябва да е близко до нула и близко до едно.
Температурния датчик в ламбда сондите ли е или на отделни сонди ?
За да отчита високо налягане във всмукателния колектор вероятно имаш проблем с дросела .
Искам да подчертая ,че грешките не винаги показват точния виновник.
На пример ако ти извади грешка Аir flow too high не е проблема в дебитомера а може би в Егр или турбо пътища.
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: Сря 12 сеп 2012 16:08
- Автомобил: VW Passat B6 2.0 FSI variant
- Двигател: BLR 2005
- Местоположение: София
Re: Пасат Б6 2.0 FSI 150к.с. - BLR съвет за ново ECU
Софтуера беше на бош не беше ваг ком, за турбо пътища предполагам се иска турбо, а аз нямам. ЕГР имам и си спомням че първия майстор при който беше колата преди 2 месеца беше казал, че май бил тръгнал, но да не се притеснявам (какво и да значи това). Всичко беше в реално време и параметрите (човека отдели бая време), обаче като не знам къде да гледам е друг въпрос.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта