Колеги, имам вече значителен теч на антифриз от едно съединение точно отстрани на двигателя, точно под датчика. Там където е снадката на двете /може би/ метални маркучи, явно са сменяли болта с гайката и тогава са направили мизерията. Дупчицата е точно зад гайката, която е под датчика.
П.с. двигателят е 1.6 75кс АБУ
Какво следва да се направи - източване на антифриз, смяна на гарнитура(ако има такава м/у двете снадки), смяна и на съединението и наливане на антифриз ?
Golf MK3 1.6 Теч на антифриз от водно съединение - съвети?
Re: Голф 3 1,6 Теч на антифриз от водно съединение - съвети?
Защо не удариш една пароструйка да се види откъде точно сълзи? Иначе ми се струва, че си на прав път, но използвай търсачката и провери в раздела "Направи си сам!"
Ето ти една стара тема : http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=360092
Ето ти една стара тема : http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=360092
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Пет 30 авг 2013 1:39
- Автомобил: Golf 3 GTI 2.0 8v
- Двигател: AGG 115hp
- Местоположение: София/кв.Гео Милев
Re: Голф 3 1,6 Теч на антифриз от водно съединение - съвети?
Решението е смяна на таралеж-а с нов, 40лв е, за работа ми взеха 7лв 

- dontaskdontsay
- Мнения: 1464
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Голф 3 1,6 Теч на антифриз от водно съединение - съвети?
На мен ми се струва че тече от датчика за температурата
Ако е от неговото уплътнение си лесен. Струва стотинки и не се налага източване на антифриза.
П.П: сигурен ли си че зад гайката има дупка, виждаш ли я ?
Ако наистина има дупка то тогава си за нов таралеж.

Ако е от неговото уплътнение си лесен. Струва стотинки и не се налага източване на антифриза.
П.П: сигурен ли си че зад гайката има дупка, виждаш ли я ?
Ако наистина има дупка то тогава си за нов таралеж.
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Пет 30 авг 2013 1:39
- Автомобил: Golf 3 GTI 2.0 8v
- Двигател: AGG 115hp
- Местоположение: София/кв.Гео Милев
Re: Голф 3 1,6 Теч на антифриз от водно съединение - съвети?
миналия ден при температура 100 градуса отворих капака и видях как направо прави струйка, та чак хвърляше на акумулатора антифриз. От таралежа е дупчицата, явно при завиване на гайката са натиснали самата пластмаса и са направили дупчица, която досега не бях забелязал. Мерси все пак 

- dontaskdontsay
- Мнения: 1464
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Голф 3 1,6 Теч на антифриз от водно съединение - съвети?
В такъв случай сменяй бързо защото всеки ден да купуваш антифриз ще ти излезе много по скъпо.
Мисля че таралежа се държеше само на 2 болта захванати към главата. Останалото са само маркучи.
Задължително си купи и ново гумено уплътнение за термостата защото старото е смачкано и няма да пасне добре на новия таралеж. Или сложи старото + силикон.
Мисля че таралежа се държеше само на 2 болта захванати към главата. Останалото са само маркучи.
Задължително си купи и ново гумено уплътнение за термостата защото старото е смачкано и няма да пасне добре на новия таралеж. Или сложи старото + силикон.
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Пет 30 авг 2013 1:39
- Автомобил: Golf 3 GTI 2.0 8v
- Двигател: AGG 115hp
- Местоположение: София/кв.Гео Милев
Re: Голф 3 1,6 Теч на антифриз от водно съединение - съвети?
Сменен е въпросният таралеж, всичко е 0к 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта