Зравейте колеги ,
Колата е Поло 6N 1996 1.4 AEX 60k.
Преди около 3 седмици ми поставиха газов инжекцион VEGA .
След поставянето му , сутрин паля колата и тя веднага гасне , после пак паля и всичко е наред. Ходих да ми правят настройките ,но проблема не се решаваше , постепенно почнаха да се появяват и други проблеми , колата спря да работи нормално , почна да гасне повече , да няма мощност , самият звук е различен двигателя се тресе , повече от нормалното.
Забелязах също по-висок разход , по-трудно загрява и колкото повече я карам толко по-зле. С ниските обороти също има проблеми, придърпва.
Отидох на майстор , той провери свещите , кабелите, бяха наред.
Установи , че няма компресия в 2,3 цилиндър и ми каза , че гарнитурата е изгоряла там. Следователно ремонта е минимум 350 лева.
Въпроса е дали някой от вас се е сблъсквал с този проблем преди , дали според вас има и друг вариант , аз съм склонен да повярвам , че е от това , но искам да бъда сигурен преди да си дам паричките .
Поло 6N 1.4 1996 AEX , не върви нормално
- doje
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 25 фев 2012 9:40
- Автомобил: Vw polo 6N 1996
- Двигател: AEX 1.4i
- Местоположение: София
Поло 6N 1.4 1996 AEX , не върви нормално
Последна промяна от doje на Пет 12 дек 2014 10:38, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19307
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с Поло 6N 1996 ,колата не върви нормално
Цифром и словом какво значи "няма компресия"? Компресията се измерва с числа. А не "има компресия"-"няма компресия".
- doje
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 25 фев 2012 9:40
- Автомобил: Vw polo 6N 1996
- Двигател: AEX 1.4i
- Местоположение: София
Re: Проблем с Поло 6N 1996 ,колата не върви нормално
Ами така ми каза човека, че няма компресия . Аз бях вътре в колата и давах газ и палих колата ,не можах да видя какво показва уредът за измерване.
Re: Проблем с Поло 6N 1996 ,колата не върви нормално
И на бензин ли ги прави тези магарии? Гори ли ти масло, губи ли антифриз? Синкав/тъмен пушек през ауспуха?
- doje
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 25 фев 2012 9:40
- Автомобил: Vw polo 6N 1996
- Двигател: AEX 1.4i
- Местоположение: София
Re: Проблем с Поло 6N 1996 ,колата не върви нормално
И на газ и на бензин , масло не гори , антифриз също , дим няма , маркучите не се надуват.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с Поло 6N 1996 ,колата не върви нормално
Може клапаните да не затварят добре.Не е задължително да е за гарнитура.Отиди при друг майстор и го накарай да ти замери отново компресията,но тоя път да ти каже на всеки цилиндър колко точно е компресията 

- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Проблем с Поло 6N 1996 ,колата не върви нормално
doje написа:Ами така ми каза човека, че няма компресия . Аз бях вътре в колата и давах газ и палих колата ,не можах да видя какво показва уредът за измерване.
Смени майстора. Така не се мери компресия.

- doje
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 25 фев 2012 9:40
- Автомобил: Vw polo 6N 1996
- Двигател: AEX 1.4i
- Местоположение: София
Re: Поло 6N 1.4 1996 AEX , не върви нормално
Компресията е 7 и на двата цилиндъра , оставих колата за да я отворят и видят , но май ПОЛОжението няма да бъде добро.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Поло 6N 1.4 1996 AEX , не върви нормално
Не знам на АЕХ каква е гарнитурата , но на по-големия му брат АЕЕ е метална. Така,че силно ме съмнява да е гарнитура. По-скоро намирисва на счупени сегменти или продухани клапани.
- doje
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 25 фев 2012 9:40
- Автомобил: Vw polo 6N 1996
- Двигател: AEX 1.4i
- Местоположение: София
Re: Поло 6N 1.4 1996 AEX , не върви нормално
Оказа се точно гарнитура
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Поло 6N 1.4 1996 AEX , не върви нормално
Е,сега след ремонта ще стане друга кола 

- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Поло 6N 1.4 1996 AEX , не върви нормално
Смени и повдигачите, така или иначе е отворена.
Основни и биелни лагери ако има сменяй...
Колата като е на газ, тогава започваш да караш наистина.
Моето е вече на 205 000 горублянски км. , от които около 30 000 на газ ...
Основни и биелни лагери ако има сменяй...
Колата като е на газ, тогава започваш да караш наистина.

Моето е вече на 205 000 горублянски км. , от които около 30 000 на газ ...
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
- Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 6N 1.4 1996 AEX , не върви нормално
Защо да сменя повдигачи ако не чукат и лагери без да има смисъл. И не плюйте толкова по майсторите, ето че човека е прав, че е гарнитура на главата. Щом казва, че няма компресия е така. Не длъжен да казва колко е, да го е питал човека щом иска да знае. 350лв. обаче ми се струват доста за ремонт. Гарнитурата е мах. 50лв. ако е метална, шлайфане глава само ако се наложи 20лв. и труд 100лв. прави общо 170лв. айде нека са 200лв. но не повече.
Re: Поло 6N 1.4 1996 AEX , не върви нормално
Еи тези сметки колега явно си извършвал ремон при гаражен майстор или на москвич.
За смяна гарнитура глава се сменя:
Гарнитура глва + гарнитури смукател и изпускател, семеринг разпределитен вал , гарнитура капак клапани + Болтове. Главата няма как да не е крива и се шлайфа задължително,гарнитура капак клапани и семерин протичат скоропостижно и за това се сменя, болтове се късат в 50% от случаите ако стягаш по книга .Напасват се клапани нали не мислиш че за 300000 км няма защо да се напасват и се сменят гумички сега а не след 20000 че сега не текли все пак струват 8 лв.Сметни тези работи + минимум 100 лв за майстор.
За смяна гарнитура глава се сменя:
Гарнитура глва + гарнитури смукател и изпускател, семеринг разпределитен вал , гарнитура капак клапани + Болтове. Главата няма как да не е крива и се шлайфа задължително,гарнитура капак клапани и семерин протичат скоропостижно и за това се сменя, болтове се късат в 50% от случаите ако стягаш по книга .Напасват се клапани нали не мислиш че за 300000 км няма защо да се напасват и се сменят гумички сега а не след 20000 че сега не текли все пак струват 8 лв.Сметни тези работи + минимум 100 лв за майстор.
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
- Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 6N 1.4 1996 AEX , не върви нормално
Somi, това е издухала гарнитура между цилиндрите и това не е предизвикало прегряване. Така, че може и да не е крива главата. Проверява се лесно. Всички останали процедури, които си споменал се преценяват на място дали да се направят. Полото не е много по-технологично модерно от Москвича.
1.Гарнитури и семеринг 20лв.
2.Гарнитура глава 25лв.
3.шлайфане 20лв.
4.напасване на клапани 40лв.
5.Гумички 10лв.
6.труд в случая около 120лв.
Общо: 235лв.
Разликата между моята и твоята сметка е 35лв.Не мисля, че е фрапираща разлика
А иначе, който е майстор си е майстор...
1.Гарнитури и семеринг 20лв.
2.Гарнитура глава 25лв.
3.шлайфане 20лв.
4.напасване на клапани 40лв.
5.Гумички 10лв.
6.труд в случая около 120лв.
Общо: 235лв.
Разликата между моята и твоята сметка е 35лв.Не мисля, че е фрапираща разлика
А иначе, който е майстор си е майстор...
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 99 госта