Внимание - "Необслужваем" акумулатор
- theraven
- Мнения: 2358
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
- Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
- Двигател: SDI
- Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
- Контакти:
Re: Внимание - "Необслужваем" акумулатор
Дестилирана вода ше си купите от всяка аптека.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Внимание - "Необслужваем" акумулатор
theraven написа:Дестилирана вода ше си купите от всяка аптека.
Именно
Има дестилатори и в някои заводски лаборатории . Там дестилаторите работят нон-стоп , предимно с цел каките да си вземат вода за ютиите вкъщи
.Аз вкъщи си направих дестилатор от един радиатор от прозоръчен климатик за охладител и тенджера под налягане за парогенератор , обаче няма измиване маслото в радиатора , останало от климатика , някой ако има идея
Re: Внимание - "Необслужваем" акумулатор
L&R написа:затова си купувам само с капачки
точно! няма д ами се откъснат ръцете да си долея 1 път годишно 100 грама водичка. специално ги търся да са от лошите обслужваеми

- Matematiks
- Мнения: 3168
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Внимание - "Необслужваем" акумулатор
ми значи,голяма пластмасова купа пълна със сняг и в микровълновата
иначе преваряването не е нищо особенно
остава си всичко почти в нея да ти кажа
иначе преваряването не е нищо особенно
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Внимание - "Необслужваем" акумулатор
tdi fen написа:необслужваеми са само по-време на гаранцията конструирани са да изкарат 2 или 3 години без да се пипат дакато са в гаранция по-нататък призводителите не ги интересува пък и нямат интерес акумулаторите им да карат по 10 години
Абсолютно вярно е това
и на моя пише необслужваем но на 1.5 година реших да видя има ли нещо под лепенката и хоп капак и едната клетка на минимума
.Оттогава вече не ми е необслужваем акумулатора минава си 2 пъти в годината тренирочъвен цикъл и така.Но винаги има едно но- на сестра ми акумулатора също се води необслужваем и за съжаление е така щото капака който би трябвало да се отвори е или лепен или с онези бързи закопчалки дето първо чуваш пук и после разбираш как се отваря
.И не на последно място за напълно необслужваем се водят за в днешно време само геловите акумулатори там няма как да избяга водата.- ktamen
- Мнения: 6386
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Внимание - "Необслужваем" акумулатор
fox_vt написа:
И не на последно място за напълно необслужваем се водят за в днешно време само геловите акумулатори там няма как да избяга водата.
Изобщо не разчитай на това "водата" бяга през отдушника и гела изсъхва. Единственото предимство на геловите е, че можеш до ги монтираш във всякакво положение.
-
preparatos
- Мнения: 9
- Регистриран на: Вто 16 фев 2010 16:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
Re: Внимание - "Необслужваем" акумулатор
Matematiks написа:само ТопЛа със капачките отгоре-знаех си
Колега, сещаш ли се за др, марки с Ca технология с капачки, че и аз съм пред дилемата за нов акумулатор, но държа да бъде с капачки отгоре?
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Внимание - "Необслужваем" акумулатор
"изкара 4 год." - "какво повече искаш"? М/у другото, ако го купиш без гаранция ти смъкат 30%+ от цената.
-
preparatos
- Мнения: 9
- Регистриран на: Вто 16 фев 2010 16:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
Re: Внимание - "Необслужваем" акумулатор
Нищо не разбрах.... А ако си доплатя 30% повече, дали ще я удължат?
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Внимание - "Необслужваем" акумулатор
preparatos написа:Нищо не разбрах.... А ако си доплатя 30% повече, дали ще я удължат?
Няма да я удължат. Идеята е, че 30% от цената отива за гаранция - един вид застраховка при търговците. Събират по 30% от всеки и като се повреди някой го сменят с чиста съвест и пак са на печалба. Вземах един акумулатор за камина - казаха, че като не се ползва в кола няма как да дадат гаранция, но ме успокоиха, че ще има намаление. И намалението беше 30%. Вярно, че ако нямаш гаранция и оцелиш лоша бройка губиш целия акумулатор, но си струва риска - повечето изкарват 3-4г, а след това гаранцията и без това я няма.
Re: Внимание - "Необслужваем" акумулатор
Карал съм с Монбат обслужваем, т.е. Динамик, 9 години, а Бош С4 върнах малко преди да изтече гаранцията, т.е. за по-малко от 3 години взе да си отива. Та явно когато се говори за акумулаторна техника, нещата до голяма степен са на късмет...
-
stoyan0304
- Мнения: 516
- Регистриран на: Чет 21 ное 2013 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Внимание - "Необслужваем" акумулатор
Здравейте колеги, за да не пускам нова тема питам тук.
Имам акумулатор марка "PILOT" закупен от магазини "Примекс" - гр. Шумен с 2 години гаранция. Необслужваем е с око отгоре.
Окото има три положения - зелено, черно и бяло. (зелено-добре, черно - зареждане, бяло - тест). Акумулатора ми е 64 Ah 540 А стартов ток. Закупих го за 95 лева с оставяне на стария акумулатор там. Колата е Пасат б3. 1.8, 90 коня газ/бензин. Последно я палих на 3 януари и карах 5 км и си я спрях и угасих. Тази вечер отивам въртя ключа и ... "никой отсреща" възможно ли е да падне от студовете толкова акумулатора като не съм я карал 4 дена. Колата стои навън кото навън температурата, такава е и в колата. Благодаря предварително. Викам ще го заредя, ще я запаля и всичко трябва да е ок. При положение че преди един месец правих динамо не вярвам да ми е заминало пак динамото и затова да е паднал акумулатора. Кажете мнение може ли да падне акумулатора. навън ся е -10 градуса. Знам че имаше нещо с градус падане на температурата с по-колко милиампера се разреждал акумулатора не знам точно. Но това се сещам в момента.
Имам акумулатор марка "PILOT" закупен от магазини "Примекс" - гр. Шумен с 2 години гаранция. Необслужваем е с око отгоре.
Окото има три положения - зелено, черно и бяло. (зелено-добре, черно - зареждане, бяло - тест). Акумулатора ми е 64 Ah 540 А стартов ток. Закупих го за 95 лева с оставяне на стария акумулатор там. Колата е Пасат б3. 1.8, 90 коня газ/бензин. Последно я палих на 3 януари и карах 5 км и си я спрях и угасих. Тази вечер отивам въртя ключа и ... "никой отсреща" възможно ли е да падне от студовете толкова акумулатора като не съм я карал 4 дена. Колата стои навън кото навън температурата, такава е и в колата. Благодаря предварително. Викам ще го заредя, ще я запаля и всичко трябва да е ок. При положение че преди един месец правих динамо не вярвам да ми е заминало пак динамото и затова да е паднал акумулатора. Кажете мнение може ли да падне акумулатора. навън ся е -10 градуса. Знам че имаше нещо с градус падане на температурата с по-колко милиампера се разреждал акумулатора не знам точно. Но това се сещам в момента.
- К.Одаджийски
- VW експерт

- Мнения: 12167
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Внимание - "Необслужваем" акумулатор
А като го заредиш върти ли? Ако и след зареждане не върти връщай го да го сменят, ако пък върти и няма проблем с него си премери утечката на колата колко е, може примерно плафон да е оставен да свети в багажника или има едни вътре в жабката и ред други работи
-
stoyan0304
- Мнения: 516
- Регистриран на: Чет 21 ное 2013 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Внимание - "Необслужваем" акумулатор
Като го заредя върти яко. До ся един път съм го зареждал когато ми се прецака динамото. Имам го акумулатора от 10.02.2014 г. и е бил винаги пушка. На предните студове миналата седмица не ме издъни хем яко го въртях докато запаля на -8 градуса.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Внимание - "Необслужваем" акумулатор
колкото е по ниска температурата толкова по добре за акуто...саморазряда е по-малък...от друга страна пък му е по-тежко и по-трудно да отдаде от раз поискания повече ток от стратера...затова някои казват да се включи консуматор за малко за събуждане дет се вика...за пример имам един необлсужваем акумулатор на 4 години който си беше полумъртво роден но го влача все още ...та миналата седмица на първо въртене стартера измяка и изписка алармата...викам аха няма да запаля...обаче на второ завъртане си запали и при това врътна прилично....така че това е положението с температурите...
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта
