Polo 1997г. 1,9 D - проблем с ключалката
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 16 сеп 2012 18:38
- Автомобил: polo
- Двигател: 1.9 D 1997
- Местоположение: София
Polo 1997г. 1,9 D - проблем с ключалката
Привет! Имам Polo 6N и от няколко дена нещо с централното имах проблем. От шофьорската врата, не можеше нито да се заключи, нито отключи, все едно прави някакви празни ходове, защото и не се чува обичайният звук от тези операции, за това от преди два дни отключвах и заключвах от другата врата. Вчера, тъкмо заключвам (от дясната врата) и ключът заяде в хоризонтално положение и не помръдна. След малко приложена сила с много зор и нерви, успях да го извадя невредим, но сега не смея да пробвам да я отключа, само багажникът знам със сигурност, че се отключва, защото не е вързан към централното. Моля Ви, кажете ми какво да я правя,че не зная ключар ли трябва да извикам или в някакъв сервиз да я карам Благодаря предварително!
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Polo 1997г. 1,9 D - проблем с ключалката
Ако ти се занимава да махнеш кората и да обледаш патроните и самите брави, го направи. Ако не потърси ключар.
- chamelioncho
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 28 юли 2014 8:05
- Автомобил: Polo Variant
- Двигател: APQ
- Контакти:
Re: Polo 1997г. 1,9 D - проблем с ключалката
Счупена ти е ключалката,тази част която задейства централното,може да се ремонтира има ремонтни комплекти или втора употреба вървят по 10-15лв
- Phenomenon
- Мнения: 102
- Регистриран на: Сря 24 юни 2009 15:27
- Автомобил: VW Polo 6N
- Двигател: 1.4 AEX 1997
- Местоположение: 索非亞
Re: Polo 1997г. 1,9 D - проблем с ключалката
Ключалките са си калпави на мен втора ми се чупи по този начин ... Още като взех колата беше със счупена ключалка на шофьорската врата, оправих я и зимата ми замина тази на пасажерската ... Оправи я и си сложи модул за централно за да отключваш и заключваш с дистанционно.
За да не се разбере поста ми като реклама ще ти дам жокер, че във форума има тема за много добър ключарски сервиз във София / Люлин.
Успех
За да не се разбере поста ми като реклама ще ти дам жокер, че във форума има тема за много добър ключарски сервиз във София / Люлин.
Успех
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 1997г. 1,9 D - проблем с ключалката
Аз съм правил ключалките 3 пъти едната и 3 пъти другата, ключарите ги свалят без да махат кората на вратата, махат един болт и после бъркат с една кукичка за да освободят някакво щифче предполагам. Взимаха ми по 20 лв. с труда и частите!
Както се сещате на вторият път вече бях редовен клиент на известен ключар в Казанлък.
Решението е, както го е описал колегата по горе, а именно централното да се задейства с дистанционно, иначе пак се чупят. Аз още не съм си сложил дистанционно и като усетя, че се върти ключа малко по трудно веднага пръскам в ключалката с бяла тефлонова грес, така я карам, вече 2 години. Спрея ми стои постоянно в багажника да ми е под ръка!
И да ги оправиш колега, пак ще се счупят, особено зимата положението става много зле, замръзват и дръжките на вратите, абе видял съм се в чудо.
Миналата зима ми се случи половин час да не мога да влезна в колата, пръсках с разни спрейове за размразяване, докато отворя вратата, голям зор.
С бравите пък е друга бира, маха се една тапа на вратата и така имаш достъп до бравата, що спрей съм изпръскал и там, след това се оправиха, иначе първата година през зимата вратите не можеха да се отворят или се отваряха, когато си поискат. Седя си пред къщи и си опъвам дръжката на вратата и след 100х дръпвания и след около половин час се отвори, махам тапата и половин спрей в бравата, така си оправих бравата на пасажера и до сега да чукна на дърво не ми е правила проблеми, това беше първата зима, като купих колата.
Внимавай колега с ключа и счупената ключалка, че има навика да задържа ключа и така на няколко пъти оставях колата, с ключа на вратата, докато отида за другият ключ.
Както се сещате на вторият път вече бях редовен клиент на известен ключар в Казанлък.
Решението е, както го е описал колегата по горе, а именно централното да се задейства с дистанционно, иначе пак се чупят. Аз още не съм си сложил дистанционно и като усетя, че се върти ключа малко по трудно веднага пръскам в ключалката с бяла тефлонова грес, така я карам, вече 2 години. Спрея ми стои постоянно в багажника да ми е под ръка!
И да ги оправиш колега, пак ще се счупят, особено зимата положението става много зле, замръзват и дръжките на вратите, абе видял съм се в чудо.
Миналата зима ми се случи половин час да не мога да влезна в колата, пръсках с разни спрейове за размразяване, докато отворя вратата, голям зор.
С бравите пък е друга бира, маха се една тапа на вратата и така имаш достъп до бравата, що спрей съм изпръскал и там, след това се оправиха, иначе първата година през зимата вратите не можеха да се отворят или се отваряха, когато си поискат. Седя си пред къщи и си опъвам дръжката на вратата и след 100х дръпвания и след около половин час се отвори, махам тапата и половин спрей в бравата, така си оправих бравата на пасажера и до сега да чукна на дърво не ми е правила проблеми, това беше първата зима, като купих колата.
Внимавай колега с ключа и счупената ключалка, че има навика да задържа ключа и така на няколко пъти оставях колата, с ключа на вратата, докато отида за другият ключ.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 16 сеп 2012 18:38
- Автомобил: polo
- Двигател: 1.9 D 1997
- Местоположение: София
Re: Polo 1997г. 1,9 D - проблем с ключалката
Много Ви благодаря, момчета! А този номер с вратите и ключалките го преживявам и аз от 2г., познато ми е чувството да влизаш в собствената си кола, като крадец...
- Shanovec
- Мнения: 452
- Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
- Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
- Двигател: AEX 1997 AKL 1999
- Местоположение: Казанлък / Копринка
Re: Polo 1997г. 1,9 D - проблем с ключалката
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=7&t=403397
Същия проблем - два варианта за решение.
1) Правиш като мен - даваш на стругар пластината и той ти я прави от стомана 65Г.
2) Слагаш си една аларма и с дистанционното си отключваш и заключваш
P.S. Аз и на двете предни врати съм ги сменил за по - сигурно
p.p.s. Не е нужно да се сваля кората. Като отвориш вратата има един болт "еврейска звезда", който придържа дръжката. Развиваш го и цялата дръжка излиза.Закачаш пластината за патрона и после в обратния ред.
Същия проблем - два варианта за решение.
1) Правиш като мен - даваш на стругар пластината и той ти я прави от стомана 65Г.
2) Слагаш си една аларма и с дистанционното си отключваш и заключваш
P.S. Аз и на двете предни врати съм ги сменил за по - сигурно
p.p.s. Не е нужно да се сваля кората. Като отвориш вратата има един болт "еврейска звезда", който придържа дръжката. Развиваш го и цялата дръжка излиза.Закачаш пластината за патрона и после в обратния ред.
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Polo 1997г. 1,9 D - проблем с ключалката
Другия начин е отиваш на моргата и искаш ключалка от голф 3 техните пеетлета са по-здрави он инстинско желязо нашите са някаква сплав подобна на цам и се чупят лестно особено на замръзнала ключалка на жената половера вече осем години кара с голфово и няма проблем .На стругар незнам колко ще излезе питаи и на двете места пък ако намериш прид братчедите цената ще е най-тънка
- stefarata
- Мнения: 1898
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Re: Polo 1997г. 1,9 D - проблем с ключалката
и аз имам проблеми с ключалките на полото, някой би ли ме насочил как да си го направя да се отключва с дистанционно?
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Polo 1997г. 1,9 D - проблем с ключалката
Настройката става през алармата ако има тази опция самата аларма .Отиваш при алармаджия и искаш да ти влючи централното при включване изключване на алармата но има един недостатък може да започне да се заключва сама след определено време дори и да си в движение или ако е на ремонт някъде и се заключи с ключа на контакта трябва да тичаш за резервното дистанционно да я отключиш а е и досадно да се работи и постоянно да се заключва и ключа все в теб да отключваш ако си в сервиз или сам нещо си ремонтираш.
Последна промяна от anonimko на Пон 15 дек 2014 13:37, променено общо 1 път.
- stefarata
- Мнения: 1898
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Re: Polo 1997г. 1,9 D - проблем с ключалката
нямам аларма
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Polo 1997г. 1,9 D - проблем с ключалката
Като нямаш аларма няма начин как да стане без да отключваш с ключа .
- НарКол
- Мнения: 888
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AFT
- Местоположение: София
Re: Polo 1997г. 1,9 D - проблем с ключалката
stefarata написа:нямам аларма
Тъкмо е си сложиш, с всички плюсове и минуси на въпросната процедура.
anonimko написа:но има един недостатък може да започне да се заключва сама след определено време
Имаш 30 сек. след като изключиш алармата да отвориш врата или багажника и алармата няма да се включи пак. Поне моята е така. Тази функция е направена с цел безопасност, т.е. ако случайно натиснеш копчето докато си бъркаш по джобовете и отключиш колата, да се заключи пак. Инак може да се окажеш с претарашена кола докато си пазаруваш кротко из Кауфланд/Била/Лидл и т.н.
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Polo 1997г. 1,9 D - проблем с ключалката
Зависи от марката на алармата - няма да казвам марка да не е реклама или антиреклама е така а на друга ела стои и отключваи при смяна на аморт -заключване и пищене
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 16 сеп 2012 18:38
- Автомобил: polo
- Двигател: 1.9 D 1997
- Местоположение: София
Re: Polo 1997г. 1,9 D - проблем с ключалката
Момчета, аз днес си реших проблема! :) Послушах Ви и отидох тук в Младост, в сервиз за алармени системи. Днес отключих колата от към багажника и минавам през Еко-то да заредя, ама то като съм отключила не с ключа, ами от вътре и явно не се е задействало нещото, което освобождава вратичката на резервоара и директно отидох към сервиза. Първо ми казаха, че не можел да ми смени централното, защото било фабрично, но след малко ми каза, че ще я оправи и ще я направи както исках, с дистанционно. За около час и половина беше готова, само ми обясни, че не е могъл да върже вратата на багажника, но аз и без това не желаех (за всеки случай да си ми е резервен план). Много съм щастлива! Благодаря на всички, които откликнахте на въпросът ми!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта