Поло-AFT- 1600к- 101к.с- 1997 комби Проблем
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Нед 19 апр 2009 19:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Поло-AFT- 1600к- 101к.с- 1997 комби Проблем
Здравейте колеги,преди три дни,колата ми изгасна в движение.Дръпнаха ме до майстора и се почна ,бобина,кабели,свещи,капачка,палец,чисто нови.Макар и ментета колата трябва да запали,тя запали и угасна,като дам на контакт,дава искра,завартам да запяля ,няма ток!! За сега диагнозата е изгорял комютър от който ,като го свалиха изтече малко вода! Затова се късам да си търся ком. но много силно се надявам да не е това проблема!! Какво, ще кажете вие,някой имал ли е подобен проблем!!
Последна промяна от hooligans на Пон 15 дек 2014 22:56, променено общо 1 път.
Причина: В този раздел не се повдигат теми!
Причина: В този раздел не се повдигат теми!
- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло-AFT- 1600к- 101к.с- 1997 комби Проблем
Какво те притеснява да е ЕКУ? Вие всички работи, които сте сменили надхвърлят цената му няколко пъти. Ти дотук си дал сигурно 100 и няколко лева за кабели, свещи, бобина, палец... Търси втора ръка - виж номера му на етикета, по 20-30 лева са тия неща. И си отпушвай дренажите под чистачките, да не го наводниш пак.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Нед 19 апр 2009 19:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Поло-AFT- 1600к- 101к.с- 1997 комби Проблем
Вече имам моторен комютър ,кутийкта на имобилайзера и ключ! Няма ключалка ,приемам съвети всякакви!
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Поло-AFT- 1600к- 101к.с- 1997 комби Проблем
А датчика на хол погледнал ли е
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Нед 19 апр 2009 19:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Поло-AFT- 1600к- 101к.с- 1997 комби Проблем
anonimko написа:А датчика на хол погледнал ли е
да
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Поло-AFT- 1600к- 101к.с- 1997 комби Проблем
Сменяхте ли датчика на коляновия вал дето е заврян долу под стартера?Ако не сте,пробвай с друг и едва тогава търси компютър.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Нед 19 апр 2009 19:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Поло-AFT- 1600к- 101к.с- 1997 комби Проблем
на компютъра като я закачиха не искаше да се свърже,после показа грешка имобилайзер!! довечера ще разберем дали ще стане с другия ком. кутийката и ключа!
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Нед 19 апр 2009 19:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Поло-AFT- 1600к- 101к.с- 1997 комби Проблем
Остава да сменим,топлинен дадчик и дебитомер!!
- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло-AFT- 1600к- 101к.с- 1997 комби Проблем
Направо сменяйте колата... 

-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Нед 19 апр 2009 19:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Поло-AFT- 1600к- 101к.с- 1997 комби Проблем
ми ако някой даде 3000лв да я взима!! :) 

- НарКол
- Мнения: 888
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AFT
- Местоположение: София
Re: Поло-AFT- 1600к- 101к.с- 1997 комби Проблем
Смени майстора (преди да смениш всичко по колата)!
Например може да отскочиш до клубния сервиз в Герман. Гледам, че си от София, не е като да си от Силистра.
Например може да отскочиш до клубния сервиз в Герман. Гледам, че си от София, не е като да си от Силистра.

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта