



Passat B6 engine BKP проблема с пренадуване на турбина
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Passat B6 engine BKP проблема с пренадуване на турбина
Добре си направил! С "натискане" единственото което постигаш е да съкращаваш живота на техниката. Веднъж един от клубните ни майстори каза нещо доста обобщаващо: турбината и в частност променливата геометрия е проектирана да работи в постоянна каша от сажди и масло - и това не е проблем за нея. Моят личен извод от 6г с ТДИ е че една турбина, която харчи нормално количество масло, има изряден актуатор, Н75, правилно софтуерно управление и изряден вакум - НЕ пренадува, независимо в какви условия се експлоатира. Това важи и за хибридите и за ел. управляваните турбини. Правя си го категорично извода и от опита ми с ПД и КР на по-малко от 100 000км(тоест изрядни), които се карат без никакво съобразяване на стила на управление с "профилактиката" на турбинта. И разбира се няма помен от пренадувания 

- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B6 engine BKP проблема с пренадуване на турбина
Steels написа:А как да направя лог от 3-та на пълна газ и след това четвърта до 4000 оборота ?
Като не допускаш отнемане на газ и превключване .
Или се прави на трета на дълъг баир . Или на четвърта по равното. И двата случая не връщаш газта до поне 3700-800об/мин
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта