Здравейте колеги,
От 3 дни съм собственик на подобен автомобил. Автомобила е закупен нов от БГ обслужван само в фирмени сервизи и всички ремонти са доказани, още повече че го купувам от приятел, който ми е споделял кога какво си сменя дълго преди и двамата да знаем,че аз ще съм новия му собственик. Всички ремъци ролки и т.н + съединител са сменени преди 50 хил км. още повече,че и неговия механик ми е познат и няма как и двамата да крият нещо. Колата е уникално стегната,а 190 хил км-ра и при все че си е карана тук няма никакви тракания по ходова част,двигател или трансмисия..........засега.
Та на въпроса.......Другите ми автомобили са - Навара 2,5 - 170 к.с и Х-трейл 2,0 150 кс. Та имам чувството,че и при двата двигателя мощността е е по добре разпределена през целия диапазон на оборотите и турбо дупка почти не се усеща. Другото което забелязвам,че че 6-ка иска малко повечко обороти за да тръгне да ускорява за разлика от Наварата.
Разбутах си борд компютър, но сега първо ще прочета книжката преди да Ви питам глупави въпроси
Искам да знам, на какво да обърна внимание на механика ми да огледа, освен вече добре известни валове, кобилички, филтър картерни газове и т.н ако някой знае някой слаби места на които да се обърне по осторожно внимание да помогне. Имам и всеобщия проблем със задната чистачка. Също да ми препоръчате марки за тампони на двигател и скоростна кутия.
Утре ще кача и снимки, това е засега...........тепърва ще ви задавам въпроси по колата



PASSAT -b5- V6-2500c-проблеми ,решения,цени,взаимопомощ....
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dangala, devildriver и 50 госта