Голф 4 Кормилна рейка след ремонт - ръждясала

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Volkswangel
Мнения: 627
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
Двигател: 2015
Местоположение: Plovdiv

Re: Голф 4 Кормилна рейка след ремонт - ръждясала

Мнениеот Volkswangel » Нед 17 ное 2013 17:35


muns61 написа:Ст 3 за колянови валове...
Ако това го прочете някой от преподавателите ти, ще се обеси от мъка! Ама сигурно си продукт на съвременната образователна система.
До автора на темата - нищо не сте нарушили и изшкурили, влизала е вода в рейката. Изчистете ръждата и внимателно поставете маншоните, като внимавате особено много за тръбичката отзад.


Ако не си съгласен с нечие мнение, това не означава,че трябва да обиждаш както мен, така и стотици млади момчета, които в момента учат или скоро са завършили някои Технически университет.Чел съм и други твои постове, които звучат доста грубо.Тук сме не да се обиждаме, а да си помагаме.




Потребителски аватар
agumba
Мнения: 826
Регистриран на: Пон 07 мар 2011 20:34
Автомобил: Honda Civic 7ма генерация
Двигател: 1600 VTEC 110 hp
Местоположение: Ст.Загора

Re: Голф 4 Кормилна рейка след ремонт - ръждясала

Мнениеот agumba » Нед 17 ное 2013 18:52


Към колегата от Пловдив - хромникелова стомана не съм виждал, явно иде реч хромова/хиксова/ стомана, която е също в голямо разнообразие, но далеч не е подходяща за ножове, поне аз не бих си направил от такава! А иначе, хромникела /Х18Н9Т/ е мека и жилава сплав, подходяща за много неща, където има опасност от корозия, както е подходяща за декоративна изработка!

А сега към другия колега от Пловдив, „специалиста“ по стомана 3 :mhihi ! Колега, явно си бягал от часовете, когато са преподавали за стоманите! И ако на теб това ти е специалността, която си завършил, на хартия, то аз бая годинки вече ги дялам тия пусти стомани и какво ли още не, за да съм наясно, коя за какво може да послужи! Ако желаем да спорим, дали ст.3 е подходяща за колянови и разпределителни валове, давай, но първо, вземи и понаучи туй-онуй! Както и, че същите валове не могат да се правят и от циментовани стомани!


Volkswangel
Мнения: 627
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
Двигател: 2015
Местоположение: Plovdiv

Re: Голф 4 Кормилна рейка след ремонт - ръждясала

Мнениеот Volkswangel » Пон 18 ное 2013 10:17


STEEL.pdf
(384.17 KиБ) Свален 148 пъти


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Голф 4 Кормилна рейка след ремонт - ръждясала

Мнениеот muns61 » Пон 18 ное 2013 12:39


Дали пък няма разлика между стомана 3 и стомана 30? :biggrin


Volkswangel
Мнения: 627
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
Двигател: 2015
Местоположение: Plovdiv

Re: Голф 4 Кормилна рейка след ремонт - ръждясала

Мнениеот Volkswangel » Пон 18 ное 2013 13:54


СТОМАНА 3 - въглерод 0,3%
СТОМАНА 30- въглерод 0,30%


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Голф 4 Кормилна рейка след ремонт - ръждясала

Мнениеот muns61 » Пон 18 ное 2013 17:51


Volkswangel написа:СТОМАНА 3 - въглерод 0,3%
СТОМАНА 30- въглерод 0,30%


Каква е разликата, според теб, между 0.3 и 0.30? А ако го представим като 0.30000? :mhihi
Май си бягал не само от часовете по технология на металите, ами и по математика...

Да допълня - да, държа се грубо с тези, дето пишат глупости по форумите!
Оспамих темата на момчето, извинявам му се!

Последна промяна от muns61 на Пон 18 ное 2013 18:38, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
agumba
Мнения: 826
Регистриран на: Пон 07 мар 2011 20:34
Автомобил: Honda Civic 7ма генерация
Двигател: 1600 VTEC 110 hp
Местоположение: Ст.Загора

Re: Голф 4 Кормилна рейка след ремонт - ръждясала

Мнениеот agumba » Пон 18 ное 2013 18:18


muns61 написа:Дали пък няма разлика между стомана 3 и стомана 30? :biggrin


И аз туй щях да питам? Изобщо, обработвал ли си някога стомана, каквато и да е? даже, от самата обработка ще разбереш, че ст.3 и ст.30, съвсем, а съвсем не са едно и също!


Volkswangel
Мнения: 627
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
Двигател: 2015
Местоположение: Plovdiv

Re: Голф 4 Кормилна рейка след ремонт - ръждясала

Мнениеот Volkswangel » Пон 18 ное 2013 18:38


agumba написа:
muns61 написа:Дали пък няма разлика между стомана 3 и стомана 30? :biggrin


И аз туй щях да питам? Изобщо, обработвал ли си някога стомана, каквато и да е? даже, от самата обработка ще разбереш, че ст.3 и ст.30, съвсем, а съвсем не са едно и също!


Нещо взе да ми писва с тая стомана бе хора. Напълно еднакви са, С3 е по-старо означение на С30, така или иначе се слага една нула отпред със запетая и означава колко въглерод има в структурата, в случая 0,3%, точно за това беше горния пост ама изглежда в Плевенско е доста студено и реотаните сработват по бавно. Дали съм бягал от часове, дали някои ще се беси от мъка или радост,дали 0,3 = 0,30000000 или не, дали утре ще вали, аиде време е за ракия!


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1019
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Голф 4 Кормилна рейка след ремонт - ръждясала

Мнениеот vasko__2 » Пон 18 ное 2013 19:49


Ако маншоните са били стегнати със "свински опашки"- ясно защо е протекла.Пластмасов маншон се стяга само с метална скоба.


vladimirdimov1
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 07 юни 2011 12:46
Автомобил: vw golf 4 1999
Двигател: 1.9 tdi - 90
Местоположение: sofia

Re: Голф 4 Кормилна рейка след ремонт - ръждясала

Мнениеот vladimirdimov1 » Вто 19 ное 2013 8:27


Благодаря Ви господа! Ние поизшлайфахме рейката, но смалихме размера и трябва да търсим семеринг с по- малък вътрешен отвор, трябва ми 23,5


vladimirdimov1
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 07 юни 2011 12:46
Автомобил: vw golf 4 1999
Двигател: 1.9 tdi - 90
Местоположение: sofia

Re: Голф 4 Кормилна рейка след ремонт - ръждясала

Мнениеот vladimirdimov1 » Вто 19 ное 2013 9:01


принципните размери на семерингите са
39*8,5*24 и 37*8,5*24

трябва ми крайният размер да е 23,5

от къде мога да закупя такива семеринги


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Голф 4 Кормилна рейка след ремонт - ръждясала

Мнениеот pas1.8mi » Вто 19 ное 2013 19:10


Провери в "Хубата" и "Пневмо-техника"!
П.П За София,нали?


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13393
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 Кормилна рейка след ремонт - ръждясала

Мнениеот Zdravko Zankov » Сря 24 дек 2014 21:22


Дайте някакви координати на "Пневмо техника".
Аз търся семеринг 39х22,в Хубата не го предлагат.
Изобщо давайте координати на фирми предлагащи семеринги.

Спокойна Бъдни вечер на всички колеги и техните семейства!


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Голф 4 Кормилна рейка след ремонт - ръждясала

Мнениеот pas1.8mi » Пет 26 дек 2014 15:07





Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта