Passat B3 1992 пълна инжекция 2000 куб.-проблем със запал
Passat B3 1992 пълна инжекция 2000 куб.-проблем със запал
Вчера реших да помогна на колега и да му дам ток.И послушах "капацитети".Казаха ми че е по добре да откача плюсовият накрайник на акумолатора .Така и направих.Запалих колата и я държах на средни обороти откачих плюсовия накрайник и към него закачих плюсовия кабел за подаване на ток.Другия край го закачих към плюса на колегата.Закачих минусовия кабел за подаване на ток към минусовия накрайник на акумолатора на колегата и когато го допрях до моя акумолатор Пасата огасна.Разкачих всичко и закачих плюсовия си накрайник.Но уви колата не запали.Проверих от комутатора до делкото има искра.На кабелите на свещите има искра.Бензиновата помпа я чувам че включва.Но запалване няма.Мирише на сров бензин като въртя.Ако някой може да помогне предварително БЛАГОДАРЯ.Двигателят е 2Е 8 кл.115 к.с.
Последна промяна от oziol на Съб 03 яну 2015 13:49, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19577
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: ww pasat B3 1992 пълна инжекция 1900 куб.-проблем със з
Сега накарай тия 'капацитети', дето са ти казали да откачиш работещ генератор те да ти оправят колата!
Само като инфо - 90А генератор може да вдигне до 60V, ако го нама еталонното напрежение на акумулатора. Както е било при теб.
Подаването на ток се извършва по следния начин:
- Палиш колата.
- Закачаш двата акумулатора на работещата и неработещата кола паралелно - т.е '+' с '+' и '-' с '-'.
- Палите по една цигара и почвате да обсъждате различните марки и модели акумулатори.
След това минавате на цените им, както и техните доставчици.
- След поне 5 мин, когато и другия акумулатор се е повъзбудил, разрешаваш на насрещния шофьор да върти на стартер. В противен случай се получават пикове в инсталациите и на двете коли заради съпротивлението на кабелите и контакните клеми и може да се получи това, което се е случило с теб (но със значително по-малка вероятност все пак)
Наскоро подавах ток на комшия-таксиджия. Специално го предупредих да изчака малко, да не върти веднага.
Понеже го знам какво е лайно, обаче, стоях с ръка на клемата на моя акумулатор.
Той изчака около 15 сек и го видях как рамото му се завърта, за да врътне стартера.
Веднага дръпнах кабела!
Той, разбира се, не запали, но аз най-спокойно си откачих и минусовата клема, затворих си капака и си се качих в колата
Сега ме гледа на кръв и урина
Последно - бензинов двигател на VW с 1900куб см обем няма!
Или си 1.8, или си 2.0
Виж в големия талон, графата Двигател № първите 2 или 3 символа.
Това е кода на мотора, който го определя еднозначно.
Необходимо е не само за да знаеш във всеки един момент какви резервни части да си поръчваш, ами и да можем ние да ти дадем адекватен съвет.
Само като инфо - 90А генератор може да вдигне до 60V, ако го нама еталонното напрежение на акумулатора. Както е било при теб.
Подаването на ток се извършва по следния начин:
- Палиш колата.
- Закачаш двата акумулатора на работещата и неработещата кола паралелно - т.е '+' с '+' и '-' с '-'.
- Палите по една цигара и почвате да обсъждате различните марки и модели акумулатори.
След това минавате на цените им, както и техните доставчици.
- След поне 5 мин, когато и другия акумулатор се е повъзбудил, разрешаваш на насрещния шофьор да върти на стартер. В противен случай се получават пикове в инсталациите и на двете коли заради съпротивлението на кабелите и контакните клеми и може да се получи това, което се е случило с теб (но със значително по-малка вероятност все пак)
Наскоро подавах ток на комшия-таксиджия. Специално го предупредих да изчака малко, да не върти веднага.
Понеже го знам какво е лайно, обаче, стоях с ръка на клемата на моя акумулатор.
Той изчака около 15 сек и го видях как рамото му се завърта, за да врътне стартера.
Веднага дръпнах кабела!
Той, разбира се, не запали, но аз най-спокойно си откачих и минусовата клема, затворих си капака и си се качих в колата
Сега ме гледа на кръв и урина
Последно - бензинов двигател на VW с 1900куб см обем няма!
Или си 1.8, или си 2.0
Виж в големия талон, графата Двигател № първите 2 или 3 символа.
Това е кода на мотора, който го определя еднозначно.
Необходимо е не само за да знаеш във всеки един момент какви резервни части да си поръчваш, ами и да можем ние да ти дадем адекватен съвет.
Re: ww pasat B3 1992 пълна инжекция 1900 куб.-проблем със з
В големия талон кубатурата е 1984 а за номер на двигател -няма.Преположение за дефекта .Благодаря
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: ww pasat B3 1992 пълна инжекция 1900 куб.-проблем със з
ами колата ти се води 2000 кубика.
може да си я задавил,намокрил свещите
утре си провери дали ангренажния ремък е здрав
после пробвай да запалиш
ако не иска извади свещите и ги виж
може да си я задавил,намокрил свещите
утре си провери дали ангренажния ремък е здрав
после пробвай да запалиш
ако не иска извади свещите и ги виж
Re: ww pasat B3 1992 пълна инжекция 1900 куб.-проблем със з
При мен беше заминала бобината, след подобно упражнение!