За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
- stefan4o
- Мнения: 19165
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Тия датчици подлежат на проверка дали работят. В Аутодата мисля имаше описание как се тестват с диод. Не сменяйте здраво с ново
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Интересното е,че при мен когато си искаше си работеше.След сваляне на двигателя и разпродаването на частите му,се оказа,че и компютъра ми работел с 10 градуса закъснение.Може и от него да е идвала цялата драма.
Това се случи след като го продадох на един колега и ми писа,че с моя компютър колата му станала адски мудна.Това го хванал в движение с лап топа.Разбира се ,разбрахме се да ми го върне и сега ми стои за спомен.
Май при АЕК е по-чест проблема с мудността
Това се случи след като го продадох на един колега и ми писа,че с моя компютър колата му станала адски мудна.Това го хванал в движение с лап топа.Разбира се ,разбрахме се да ми го върне и сега ми стои за спомен.
Май при АЕК е по-чест проблема с мудността
- stefan4o
- Мнения: 19165
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Ако му завишиш малко предварението предполагам, че ще живне в ниските малко, за сметка на другите режими, ама то няма пълно щастие
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Ама само с ТАП,че врътнеш ли му делкото и край
- stefan4o
- Мнения: 19165
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Може и с двете. На първо време опитай с делкото, поне е безплатно
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Вто 15 дек 2009 19:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Bai Sando написа:Интересното е,че при мен когато си искаше си работеше.След сваляне на двигателя и разпродаването на частите му,се оказа,че и компютъра ми работел с 10 градуса закъснение.Може и от него да е идвала цялата драма.
Това се случи след като го продадох на един колега и ми писа,че с моя компютър колата му станала адски мудна.Това го хванал в движение с лап топа.Разбира се ,разбрахме се да ми го върне и сега ми стои за спомен.
Май при АЕК е по-чест проблема с мудността
Как може да се разбере, че компютъра прави мизерии? Оправя ли се или се сменя с нов?
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Чет 10 мар 2011 14:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kazanlak
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
здравеите колеги и аз го имах този проблем при мен се оказа детонационен датчик които се намира на блока на двигателя в предната част смениха го и проблема изчезна и маистора ми каза че е много често явление точно при тези двигатели
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
^Колега дай малко повече подробности за тоя датчик къде точно се намира и колко струва нов, също ако може да споделиш с кой модел си ти АЕК или АФТ?
Мерси
Мерси
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Значи колеги като гледам с VAG-COM-а при студен двигател около 0 градуса на вън в (Coolent temp ми показва -20),а когато загрее на таблото на 90 градуса в (Coolent temp ми показва 20 градуса),значи температурния датчик е заминал така ли?
- stefan4o
- Мнения: 19165
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Да, не е лошо да му погледнеш и буксата.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Какво да гледам на буксата?Колата прекъсва и пуши адски много когато е студена и като откача буксата на темп датчик и всичко се оправя.Нали това което гледам (Coolent temp)трябва да е еднакво вярно с това на таблото или бъркам?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Сменяй датчика и виж с новия колко ще показва пак.Ако и с него е същата работа значи компютъра се е побъркал
- Zmeq93
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пет 06 юли 2012 21:00
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: 1.6 AFT
- Местоположение: София
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Колеги, дайте акъл при кого да отида да го види на ваг кома, че ша Откача? Не върви и гори като зил!!!
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Температурния датчик правеше мизерии при мен,след смяната му всичко се оправи
Забравих да ви го споделя още в януари месец
Забравих да ви го споделя още в януари месец
- Zmeq93
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пет 06 юли 2012 21:00
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: 1.6 AFT
- Местоположение: София
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Колеги здравейте, днеска закарах бегачката на майстор (Ивайло, ул. Враня 44, София). Човека я закачи на компа и излезе следното: дюза на 1-ви цилиндър, ламбда сонда, дебитомер, пробит палец и замърсена капачка. Смени палеца човека и изчисти грешките, дано не се върнат пак. Сега колицата ми е по-добре и нещото, което ме посъветва майстора е да НЕ карам с 95!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта