ТЕМАТА Е ДОСТА ДЪЛГА И ИМА ДОСТА ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ И СНИМKИ КОИТО СЕ ОПРЕСНЯВАT ЕЖЕДНЕВНО -
ИМАЙТЕ ТЪРПЕНИЕ ДА Я ПРОЧЕТЕТЕ И РАЗГЛЕДАТЕ ЦЯЛАТА
--------------------------------------------------------------------------------------
Уважаеми колеги
извършвам следните услуги:
ПОСЛЕДНА АКТУАЛИЗАЦИЯ НА ТЕМАТА: - 30.08.2016
1. МОНТАЖ НА КСЕНОНОВИ И БИ КСЕНОНОВИ СИСТЕМИ.
2. МОНТАЖ ИЛИ ПОДМЯНА НА КСЕНОНОВИ КРУШКИ И БАЛАСТИ.
3. ПРОЕКТИРАНЕ И ВГРАЖДАНЕ НА КСЕНОНОВИ ИЛИ БИ КСЕНОНОВИ ЛУПИ RETRОFIT В РЕФЛЕКТОРНИ ФАРОВЕ.
4. ПОДМЯНА НА ОРИГИНАЛНИ ЛУПИ С НОВИ БИКСЕНОНОВИ.
5. ПРЕМАХВАНЕ НА ОРЕБРЕНИЕ ОТ СТЪКЛЕНИ И ПЛАСТМАСОВИ СТЪКЛА НА ФАРОВЕ С ЦЕЛ ИЗГЛАЖДАНЕ И ПОСТАВЯНЕ НА BI XENON RETROFIT ЛУПИ.
6. ПЪЛНО И ЧАСТИЧНО ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ФАРОВЕ ЗА ВСИЧКИ МАРКИ АВТОМОБИЛИ.
7. ВГРАЖДАНЕ НА ДНЕВНИ СВЕТЛИНИ ВЪВ ФАРОВЕТЕ - (ЗА ВЪТРЕШЕН МОНТАЖ)
8. ВГРАЖДАНЕ НА ДНЕВНИ СВЕТЛИНИ ПО КОРПУСА НА АВТОМОБИЛА - (ЗА ВЪНШЕН МОНТАЖ)
9. ВГРАЖДАНЕ НА DRL МОДУЛИ ЗА АВТОМАТИЧНО ПУСКАНЕ НА ДНЕВНИ КЪСИ ИЛИ ДЪЛГИ СВЕТЛИНИ С СЛЕДНИТЕ ОПЦИИ
А) В ПРОЦЕНТНО СЪОТНОШЕНИЕ С НАМАЛЯВАНЕ НА ИНТЕНЗИТЕТА НА СВЕТЕНЕ НА СВЕТЛИНИТЕ - (КЪСИ, ХАЛОГЕННИ ИЛИ ДЪЛГИ СВЕТЛИНИ)
Б) НА 100% ПЪЛНА МОЩНОСТ - (КЪСИ, ХАЛОГЕННИ ИЛИ ДЪЛГИ СВЕТЛИНИ)
10. СПЕЦИФИЧНИ ДЪЛГОСРОЧНИ ПРОЕКТИ - ВСИЧКО СВЪРЗАНО С ОСВЕТЛЕНИЕТО НА АВТОМОБИЛИТЕ
---------------------------------------------------------------------------------------
ЦЯЛАТА ГАМА НА ПРЕДЛАГАНИ ПРОДУКТИ ЗА ОСВЕТЛЕНИЕ И ДРУГИ ОТ МЕН МОЖЕТЕ ДА РАЗГЛЕДАТЕ
ТУК
www.stretrofit.wordpress.com
или
ТУК
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.ph ... 96&start=0
--------------------------------------------------------------------------------------
НАЧИН ЗА ВРЪЗКА С МЕН:
СТРАХИЛ ТОШКОВ
0884 310 898
(моля звънете след 14ч)
---------------------------------------------------------------------------------------
МОЛЯ, ЗАДАВАЙТЕ СВОИТЕ ВЪПРОСИ ПО ТЕЛЕФОНА ИЛИ С ЛИЧНО СЪОБЩЕНИЕ
---------------------------------------------------------------------------------------
УВАЖАЕМИ КОЛЕГИ, НЕКА ВСЕКИ КОЙТО ОСТАНЕ ДОВОЛЕН ОТ МЕН ДА НАПИШЕ ПО ЕДИН РЕД В ТАЗИ ТЕМА
ЛИНК: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.ph ... &start=165
БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО

====================================================================================
====================================================================================
====================================================================================
Легенда:
Вграждането на оптика в рефлекторни и фарове и подмяната на оригинална оптика във фарове е доста специфичен процес.
Вграждането е възможно при повече от 95% от произведените автомобили до сега във времето.
Вграждането или подмяната на оптика във фарове включват следните процедури:
задължителни процедури
----------------------
1, Демонтаж на фаровете от автомобила
(при повечето модерни автомобили се налага сваляне и качване на броня за целта)
----------------------
2, Разхерметизиране (отлепяне) на стъклата на фаровете
(при по новите автомобили стъклата на фаровете са херметизирани с полеаританово лепило - процесът за демонтаж на стъклата е доста специфичен.
при по стари автомобили стъклата са херметизирани с битумно лепило
при някой доста по стари автомобили стъклата са щипки с уплътнение без лепило)
----------------------
3, Вграждане или замяна на лупи:
а) Проектиране, вграждане или изграждане на нова конструкция за захват на лупите.
(съобразена с оригиналните механични и електрически реглажи и модули на фара които запазват на 100% своите функции)
б) Настройка на геометрична проекция по хоризонтал.
(тази процедура може да бъде извършена с 100% точност ако автомобила е във сервизът)
в) Настройка на крива спрямо дълги светлини съобразено с специфичната геометрия на рефлекторните секций от фара на автомобила.
г) Полагане на нужното за правилната работа на системата допълнително биксеноново или нужно за типът лупа окабеляване.
д) Почистване, пастиране и полиране на целият фар, рефлектори и декорации от вътре
(ако състоянието на частите на фара от вътре позволяват такава намеса)
------------------------
4. Премахване на оребренията на стъклото от вътре в диаметъра на лупата:
(при по стари автомобили с оребрения на стъклата от вътрешната страна се налага тяхното премахване в диаметъра на лупите за да може бифокалната леща да разпръсква светлинния поток на лупите без излишни разсейки от оребрената повърхност на стъклата която има свойства да видоизменя светлинния поток)
-----------------------
5. боядисвене от вътре на части от фара с високо температурна основа и високо температурна боя от професионален бояджия
(при повечето модели фарове конструкцията от вътре е разделена на много отделни чести.
част от тези компоненти които НЕ допринасят за правилното разпръскване на светлинен поток от къси и дълги или халогенни светлини могат да бъдат боядисани в цвят по избор в зависимост от цвета на автомобила или други решения по ваше желание.
всички части които са вложени от производителят на фара са устойчиви на високи температури.
във фаровете се развиват температури от 100 да 240 градуса - в зависимост от конструкцията и големината.
частите вътре във фара са изработени от поликарбонат-пастмаса, различни полимери, стомана, дурал/цам-алуминий, месинг и други.
всички тези детайли могат да бъдат боядисани във всякакви цветове.
технологично за да са ииздръжливи на високи температури след обработката е нужно да бъдат положени специфични покрития
високо-температурна основа - служи за да изгради подходяша контактна повръхност за следващия слой - цвят по избор
високо-температурна боя - предназначена да издържа на екстремни условия и високи температури)
-----------------------
6, Херметизиране (залепяне) на стъклата на фаровете
(в зависимост от моделът на автомобила и производителя на фаровете има 2 вида залепяне на стъкла
с лепила на полеаританова основа
с лепила на битумна основа
"преценката за типът на ползваните от нас лепила за залепяне на стъклата на 1бр фар в часност зависи от производителя, годината на производство, състоянието на корпусите,състоянието на стъклата и други важни фактори
при някой доста по стари автомобили стъклата са щипки с уплътнение без лепило)
=======================================================================================
препоръчителни процедури
за да изглеждат фаровете ви като нови след вграждането или замяната на новата оптика
препоръчвам рециклирането на важни компоненти от тях.
-----------------------
1, пастиране и полиране на стъклата от вътрешната страна - стъклата на фаровете са:
а) поли-карбонатни - (пластмасови)
б) стъклени
(при дълга денонощна употреба на фаровете на автомобила от вътрешната страна на стъклата се отлагат доста нагар, мастни изпарения, прах и токсични газове от дългата работа на халогенните, ксеноновите, или диодни крушки.
след третирането им със подходящи препарати те отново придобиват пропускливост-прозрачност до 99.6%)
-----------------------
2, пастиране и полиране на стъклата от външната страна - стъклата на фаровете са:
а) поли-карбонатни - (пластмасови) стъкла
(при повечето автомобили произведени след 1996 година стъклата на фаровете са поли-карбонатни - (пластмасови)
от завода те излизат фабрично с положен външен слой от керамичен UV стабилизиран лак.
след дълга употреба, миене по автомивки, шофиране в лоши метеорологични условия в трафик с висока скорост, пастиране и полиране, керамичният UV лак се разрушава и поли-карбоната - (пластмасата) остава не защитена.)
това води до:
1. потъмняване
2. пожълтяване
3. напукване в дълбочина
премахването на тънък слой от поликарбоната премахва изгорялата повръхност
третирането на пластмасата с подходящи матеряли и технология тя отново възвръща своята пропускливост-прозрачност от 90 до 99.6%
б) стъклени стъкла
(при по старите автомобили стъклата на фаровете са от стъкло
при този вид стъкла след дълга употреба се забелязва нарушаване на повърхностния слой на стъклото с доста шупли и язви.
това е ефект от шофиране в лоши метеорологични условия в трафик с висока скорост и рязка промяна на температурата - топло към студено и обратното.)
това води до:
1. помътняване на стъклото
2. напукване на слоеве на стъклото (в зависимост от състоянието)
3. спукване или счупване на стъклото
премахването на тънък слой от стъклото премахва наранената и надрана повръхност
третирането на стъклото с подходящи матеряли и технология то отново възвръща своята пропускливост-прозрачност от 85 до 95%
------------------------
3, залепяне на UV стабилизирано 100% прозрачно и пропускливо 3M VENTURESHIELD бронирано фолио
тази процедура гарантира и при двата вида стъкла:
поли-карбонатни-(пластмасови) и стъклани UV стабилизираното фолио ще предпазва (с 5 години гаранция от производител)
цялостта, здравината и 100% ще запази бистротата на стъклата за дълги години
забележка:
залепянето на бронирано фолио с доста сериозна дебелина върху повръхност която има неправилна форма и овали е специфична процедура.
залепянето се извършва след пастиране и полиране на стъклата от външната страна
--------------------------------------------------------------------------------------
забележка
ЗНАМ ЧЕ ВСИЧКИ СЕГА ПОЧВАТЕ ДА СЕ ЗАМИСЛЯТЕ КОЛКО СТРУВА ВСИЧКО ЗА КОЕТО ПИША
точни цени в тази тема не мога да напиша поради фактите че:
1, всички автомобили са различни и ползват различни като марка, модел и вид фарове.
2. автомобили се произвеждат вече повече от 100 години
ние в България караме като нови така и доста стари по над 20 години автомобили - състоянието и поддръжката на автопарка няма определени закони норми които да бъдат спазвани от всички не зависимо от старостта и пробега на автомобила.
Обслужване и поддръжка на общото техническо състояние на автомобил в България е изключително широко понятие.
3, всеки който е решил да прави нещо с подобрение на осветяването на пътя или друго, има свое виждане за това което желае.
4, състоянието на фаровете на всички автомобили е различно
---------------------------------------------
съответно:
1. избора на процедури и манипулации при различните фарове е в зависимост от състоянието на фаровете и тяхната марка.
2. вложените материали и компоненти и извършения труд са различни като количество и сложност.
3. съответно цените за извършените процедури и работа варират в зависимост от вложените материали, количеството труд и извършените процедури.
--------------------------------------------------------------------
СТРАХИЛ ТОШКОВ
0884 310 898
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
www.stretrofit.wordpress.com
--------------------------------------------------------------------------------------