правил съм тест драйв на 407 и имаме голф 5
с две ръце за голфа
407 ми се стори много дървена от вътре
комфорта на голфа по нищо не отстъпва на 407
просто голфа е пораснал сравнение със старите генерации
бих казал че е добра семейна кола (освен ако не ви трябва наистина голям багажник)
Golf 5 vs Пежо 407
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
1,4mpi написа:Като тръгнахме на Джета защо не Октавия Елеганс или Л&К?Няколкото сантиметра в повече ширина или дължина се конпенсират от почти весичко друго
Джетата е по-голяма екзотика, ако може така да се каже, октавите са хубави, ама са на път и под път, като дизайн новия Леон и Джетата определено са по-интересни и разчупени от скучната Октавия и Голф МК5.
Има си фабрични спорт пакети,които правят колата доста красива,според доста хора в Европа сегашната Джета не е много сполучлив модел.Може би факта,че е предвидена главно за Америка и бързите срокове за развитие са направили лек миш-маш-предница от Голф и задница от Пасат.Така че,или Голф или Пасат или Октавия-това са 3те най-сполучливи коли на Фаг в региона-прдажбите го доказват
Последна промяна от 1,4mpi на Съб 20 яну 2007 20:54, променено общо 1 път.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
°niksi° написа:За новите Пежа, Форд, Рено и Ситроен съм чувал много кофти работи, а по-точно: слагат кофти накладки и след 30-40к километра отиваш и изсипваш една торба пари за нови накладки и дискове /защото накладките са консуматив и не ги покрива гаранцията/. За Форд също знам че не уважават гаранции.
То и за старите е същото


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Нямам си на идея като сервиз как са/то аз за на Юнитрейд по таз логика само лоши съм чул пък и за малко да опитам
/,но поне от гаранционното обслужване на шефа на колата изглежда екстра-повредите се отстраняват за часове,частите пристигат бързо-за около ден-два/обаче един приятел на негаранционна кола му оправяха компа/скапан от газ/4-6 месеца
/,масло ремъци ит.н. са си от тях+застраховка от тях.По тази причина му писах на колегата да прегледа много внимателно гаранционни +лизингови условия и да ги съпостави с времето и това за което ще експлоатира колата и тогава да му тегли чертата.


Двата автомобила са в различни класове,по-скоро въпроса би трябвало да е пасат или 407,но предполагам пък като цена голфа е долу горе колкото пежото.Моето мнение ,е че голфа е неприлично скъп за това ,което предлага и не си заслужава парите,особено пък като се има предвид и качеството на сервизното обслужване на Фолксваген,което е под всякаква критика и само по себе си може да те откаже от закупуването на фолксваген,дори и да си фен на марката .Ако аз трябва да си купувам чисто нова кола за около 40 хил.лв. избора ми щеше да е Мазда 6 или Хонда Акорд/2.0 бензин 44 хил.лв.някъде струва/,като и двете изброени са на светлинни години напред в качеството на изпълнението и от пежото и от голфа,за надежността смятам че няма нужда да коментирам .Така ,че ако искаш да караш нормални автомобили с добър дизайн и качество на изпълнението и страхотни мотори вземи си Мазда 6 или Хонда Акорд.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ми хубави думи за 2 надеждни японски коли.Ама търсили ли сте скоро точно такава кола-около 40-50к лева.Хондата забравете да се впише в тия рамки-под 50 ще я видите само с 1,8 двигателя и куцо оборудване.Тия реклами по вестниците дето са -6500,-5500за хондите се отнасят само за есклузив версиите на промотираните модели(тия дето са по 60к).Маздата е готин избор-добро оборудване,отлична цена,надеждност.Тук има два проблема-дългите срокове за доставка и възрастта на модела,но определено е много премислен избор за хора изкащи здрава кола без изявени качества,но и почти без слабости.Пежо Ситроен няма да ги коментирам,просто за мен тези марки са призвани да произвеждат по-малки коли.Рено Лагуна беше една от колите дето си бяха скрити лимонки-уникално добър дизел,Привиледж оборудване,отстъпка от цената 20%.След посещението ми в заводите на Тойота в Тайланд,ме уважавам повече тази "евтина" марка.Истинска Тойота(лексъс) за тия пари няма.А клас и 1серия са адски добри за някоя дама и за градски коли,Ауди А3 пък е доста скъпо.Субару и Митсубиши има чувството,че оживяват само на Ево и ВРХ,надолу и другите модели(изключаем Паджеро,Трибека) са скръб.Опел с конкуренцията между дилърите винаги е начело в БГпазара-особено при Фейслифта на Астрата цените паднаха солидно надолу.Натам е Аутотехника и Порше БГ-избора е ясен
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта