Проблем с парното след смяна на реостат VW Sharan 1.9 TDI
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13539
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с парното след смяна на реостат VW Sharan 1.9 TD
дизел без работеща печка зимата - забрави да загрее до 90 гр, а в хамбара клинчарник.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с парното след смяна на реостат VW Sharan 1.9 TD
Изкарай е извън градско ако на 15 км. не вдигне 90 градуса е за смяна. В града трудно зимата ще вдигнеш с тди раб. температура и ако нямаш доп. подгрев( трите подгревни свещи) ще е трудно и извън града да вдигнеш 90 градуса. Аз зимата го карам само на малкия кръг, радиатора е все студен.
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пон 19 мар 2012 16:45
- Автомобил: VW Sharan 1.9 TDI
- Двигател: 2000
- Местоположение: София
Re: Проблем с парното след смяна на реостат VW Sharan 1.9 TD
Тази съб и неделя го карах на един път към 70 км, едва на половината път вдигна температура, при това едвааааам стигна 90 градуса и малко да му спре натоварването ( катерене по наклон ) и почва да изстива.
Пускам печката, чува се как бръмчи , ама ефект никакъв.
Пускам печката, чува се как бръмчи , ама ефект никакъв.
Re: Проблем с парното след смяна на реостат VW Sharan 1.9 TD
Чуваш вентилатора на задното парно според мен, печката ако работи, няма да изстива колата. Виж дали бълва нещо от ауспуха, нейният ауспух е до задна лява гума.
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пон 19 мар 2012 16:45
- Автомобил: VW Sharan 1.9 TDI
- Двигател: 2000
- Местоположение: София
Re: Проблем с парното след смяна на реостат VW Sharan 1.9 TD
Ще погледна като затръгвам от работа, тамън ще е студена колата.
Аз сега четох, четох и се виждам в ужас.
Къде може да закарам колата за да й разглобят таблото и тогава да стане ясно дали е малкото радиаторче, дали дунапрена се е прецакал или клапите?
като вдигне 80- 80 и малко градуса и като пусна парното духа хладен въздух и в купето лееееека полека става топло ( горе долу ) обаче сутрин стъклата са страшна мъка като се запотят.
Алек - ти как си към края на седмицата да мина да закачим колата на VAGкома и да видим дали има грешки. Че става все по стуъдено, а бебока е на година и два месеца та не ми се иска да се вози в студен хамбар.
Аз сега четох, четох и се виждам в ужас.
Къде може да закарам колата за да й разглобят таблото и тогава да стане ясно дали е малкото радиаторче, дали дунапрена се е прецакал или клапите?
като вдигне 80- 80 и малко градуса и като пусна парното духа хладен въздух и в купето лееееека полека става топло ( горе долу ) обаче сутрин стъклата са страшна мъка като се запотят.
Алек - ти как си към края на седмицата да мина да закачим колата на VAGкома и да видим дали има грешки. Че става все по стуъдено, а бебока е на година и два месеца та не ми се иска да се вози в студен хамбар.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13539
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с парното след смяна на реостат VW Sharan 1.9 TD
мазно на пр. стъкло - радиаторче или снадките. Според zfa159 Стефан при нас радиаторчетата са бетон , за разлика от Г4 ..По -скоро клапандурника за циркулация не е адекватен .Диагностика ще покаже грешката.
По -скоро проблема да е в ел. двигателчето или още по-скоро в куплирането му към привода за клапата.
Бях мернал тема за ремонта.Ако я открия утре ще дам линк.
П.П. joyrex с климатроник ли си или ръчно управление?
Ето за без климатроник :
http://vwts.ru/forum/192720.html
С климатроник :
http://vwts.ru/forum/137890.html
По -скоро проблема да е в ел. двигателчето или още по-скоро в куплирането му към привода за клапата.
Бях мернал тема за ремонта.Ако я открия утре ще дам линк.
П.П. joyrex с климатроник ли си или ръчно управление?
Ето за без климатроник :
http://vwts.ru/forum/192720.html
С климатроник :
http://vwts.ru/forum/137890.html
Последна промяна от kris11 на Сря 17 дек 2014 12:44, променено общо 3 пъти.
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пон 19 мар 2012 16:45
- Автомобил: VW Sharan 1.9 TDI
- Двигател: 2000
- Местоположение: София
Re: Проблем с парното след смяна на реостат VW Sharan 1.9 TD
Вчера като си тръгвах, паля колта, стартирам печката от бутона и се загледах дали излиза нещо от тръбичката на печката - нищо. Никакво движение.
Явно е че не работи.
Таааа събота ще е ден за диагнистики, евентуално ремонти и т.н
Явно е че не работи.
Таааа събота ще е ден за диагнистики, евентуално ремонти и т.н
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с парното след смяна на реостат VW Sharan 1.9 TD
kris11 втория линк моторчето което е разглобено къде се намира. Така като гледам е зад пасажерския айрбег. И маха ли се лесно? Съвместимо ли е с другите моторчета, например може ли да се смени с това което е отзад на задното парно?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13539
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с парното след смяна на реостат VW Sharan 1.9 TD
[quote="bobitur"]
Moторчето е за клапата.Дали е съвместимо не знам .Може да има разлика в зъбните венци.Руснаците свалят цялото табло ,пластмаста над филтъра и привода на чистачките за да стигнат до 2 винта в моторния отсек, които държат таблото.
Това е малко серво моторче - няма нищо общо с това на задното парно.
Давам още 1 линк за оглозгане на таблото ;
http://www.sgaf.de/node/253293 той е за смяна на радиаторчето , но има снимки по демонтажа.
За притежателите на след 2001 г честито - открих много неприятен факта за радиатор/осушителя на климата : "Осушитель после 2001 года стоит впереди в одном корпусе с радиатором поз.25. Редкостно идиотское решение, для замены патрона с 2001 по 2005 год надо снимать всю морду, после 2005 года догадались сделать вырез в решетке сверху. Крышка осушителя из алюминия с уплотнениями, на крышке толстый слой литиевой смазки как защита от коррозии, а закрыто все пласмассовой пробкой. Через пару лет смазка высыхает, крышка корродирует и фреон вытекает. А корродированную крышку вытащить практически невозможно. Трескается корпус и приходится менять весь радиатор с патроном в комплекте. Вот такой подарок от производителя. Советую всемь счастливым владельцам шариков с 2001 года проверять переодически состояние крышки и заполнять литиевой смазкой. :shock:
Moторчето е за клапата.Дали е съвместимо не знам .Може да има разлика в зъбните венци.Руснаците свалят цялото табло ,пластмаста над филтъра и привода на чистачките за да стигнат до 2 винта в моторния отсек, които държат таблото.
Това е малко серво моторче - няма нищо общо с това на задното парно.
Давам още 1 линк за оглозгане на таблото ;
http://www.sgaf.de/node/253293 той е за смяна на радиаторчето , но има снимки по демонтажа.
За притежателите на след 2001 г честито - открих много неприятен факта за радиатор/осушителя на климата : "Осушитель после 2001 года стоит впереди в одном корпусе с радиатором поз.25. Редкостно идиотское решение, для замены патрона с 2001 по 2005 год надо снимать всю морду, после 2005 года догадались сделать вырез в решетке сверху. Крышка осушителя из алюминия с уплотнениями, на крышке толстый слой литиевой смазки как защита от коррозии, а закрыто все пласмассовой пробкой. Через пару лет смазка высыхает, крышка корродирует и фреон вытекает. А корродированную крышку вытащить практически невозможно. Трескается корпус и приходится менять весь радиатор с патроном в комплекте. Вот такой подарок от производителя. Советую всемь счастливым владельцам шариков с 2001 года проверять переодически состояние крышки и заполнять литиевой смазкой. :shock:
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с парното след смяна на реостат VW Sharan 1.9 TD
https://www.sgaf.de/node/204754 За това моторче на клапата ме интересуваше дали може да се смени без да се сваля таблото. И на задното парно го има на клапата. За това питах.
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пон 19 мар 2012 16:45
- Автомобил: VW Sharan 1.9 TDI
- Двигател: 2000
- Местоположение: София
Re: Проблем с парното след смяна на реостат VW Sharan 1.9 TD
Момчетата от сервиза в Кр.Поляна няма да могат да я вземат колата за ремонт, чак след НГ. А до тогава без парно не става.
Та някакви идеи къде да я закарам?
Та някакви идеи къде да я закарам?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13539
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с парното след смяна на реостат VW Sharan 1.9 TD
bobitur написа:https://www.sgaf.de/node/204754 За това моторче на клапата ме интересуваше дали може да се смени без да се сваля таблото.
не гориш - таблото. Това е горното N 5 май.
А за задната клапа забравих, а задното не го използвам

Може да опитаж с извадна жабка и ербег дали ще има достъп,евентуално долната дясна кора с лампара за краката.
Re руснаците казват, че който е свалял таблото на Шаран , той в цирк не се смее.


Нямам ЕЛЗА инсталирана за да проверя номерата на моторчетата. Предполагам ,че са еднакви, но куплирания зъбен венец е различен за различните
То ,ако се сваля таблото е добре да се профилактира/почисти и смаже механизма на чистачките за да няма запецване при движение. Гледам ,че руснаците чак гресьорки слагат ./
За задната клапа не можах да намеря разрез с моторчето. Самата кутия на управлението на задната клапа ме кара да мисля, че е с друг електромотор.
- webasto
- Мнения: 94
- Регистриран на: Пет 17 окт 2014 6:00
- Автомобил: VW SNARAN 4x4
- Двигател: 2005
- Местоположение: ВИДИН
- Контакти:
Re: Проблем с парното след смяна на реостат VW Sharan 1.9 TD
http://www.stankoff-bg.com/opencms/export/sites/stankoff/gallery/downloads/Eberspaecher_Info.pdf Тези са официалните представители за България на EBERSPACHERjoyrex написа:Момчетата от сервиза в Кр.Поляна няма да могат да я вземат колата за ремонт, чак след НГ. А до тогава без парно не става.
Та някакви идеи къде да я закарам?
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пон 19 мар 2012 16:45
- Автомобил: VW Sharan 1.9 TDI
- Двигател: 2000
- Местоположение: София
Re: Проблем с парното след смяна на реостат VW Sharan 1.9 TD
За много години на всички колежки и колеги,
да сте живи и здрави най-вече, и в сервиз да не ви се налага да ходите :)
Благодаря много :)))
Тази седмица ще им звънкам да видим и ще пиша за резултата :)
да сте живи и здрави най-вече, и в сервиз да не ви се налага да ходите :)

Благодаря много :)))
Тази седмица ще им звънкам да видим и ще пиша за резултата :)
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта