Здравейте, Въпроса ми е може ли да мониторам PHILIPS Blue Vision така както на двусекционен фар на Г3, така и на едносекционен фар (пак на Г3) ? Монтажа може ли да го извържа сам. В Практикер има ли PHILIPS Blue Vision?
Благодаря!
П.П. Ако темата е за "Направи си сам" Прощавайте - преместете я - благодаря.



PHILIPS Blue Vision - Стават ли на едно/двусекциони фарове?
- bomini
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Чет 14 окт 2004 19:41
- Автомобил: Audi A4 Quattro
- Двигател: AVF
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
За двусекционните(то си е в името - 2 секции на фар, т.е. по 2 крушки на фар) крушките са Н1 и за дълги, и за къси. В Практикер Филипс няма. Комплекта 2хН1 струва ~25 лв. Купувал съм ги от едно магазинче в Младост 3, намира се на Т-образното кръстовище на пътя към Горубляне. Такива крушки има също и в официалния им вносител, което е едно магазинче, намиращо се на ул. ПРОФ. МИЛКО БИЧЕВ.
bomini написа:За двусекционните(то си е в името - 2 секции на фар, т.е. по 2 крушки на фар) крушките са Н1 и за дълги, и за къси. В Практикер Филипс няма. Комплекта 2хН1 струва ~25 лв. Купувал съм ги от едно магазинче в Младост 3, намира се на Т-образното кръстовище на пътя към Горубляне. Такива крушки има също и в официалния им вносител, което е едно магазинче, намиращо се на ул. ПРОФ. МИЛКО БИЧЕВ.
Значи за двусекционен фар ми трябва 2 крушки Н1, а за едносекционния ми трябва 1 крушка за едносекционен фар Н1. Абе кво питам и аз като идиот - предполагам като отида в Ауто+ (дет казваш на Т образното кръстовище за Горубляне ((знам го каде е))) сигурно ще ми кажат..
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Hertz написа:andro_v написа:Добре,де,нали караш повечето време на къси - вземи си само 2.
е нали и аз това викам бе, трябват ми 2 комплекта къси за едносекционни фарове и 1 комплект къси за двусекционния, но каточели се продават къси + дълги само..
колата с два различни фара ли е, един едносекционен и един двусекционен.

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Лампа H4 съчетава в себе си и дългата и късата светлина,защото е с две нажежаеми жички и 2 букси за кабел (2 плюса,един за къса светлина,един за дълга и една маса).Затова мощността им,обикновено се дава с две цифри - едната е за късата светлина,другата за дългата
H1 е с една нажежаема жичк, с една букса за плюсов кабел+маса.
По-ясно не мога да го обясня
Ако е за твойта кола,купи си там 2 броя H1 и слагай на късите...Ако го правиш ти да внимаваш,да не пипаш лампата за стъклената част,само за металната.И внимавай,че скобите,които държат лампите са едни скоби.Особено едната много зор ми даде,докато сменя лампата.

H1 е с една нажежаема жичк, с една букса за плюсов кабел+маса.
По-ясно не мога да го обясня

Ако е за твойта кола,купи си там 2 броя H1 и слагай на късите...Ако го правиш ти да внимаваш,да не пипаш лампата за стъклената част,само за металната.И внимавай,че скобите,които държат лампите са едни скоби.Особено едната много зор ми даде,докато сменя лампата.
handycam написа:Hertz написа:andro_v написа:Добре,де,нали караш повечето време на къси - вземи си само 2.
е нали и аз това викам бе, трябват ми 2 комплекта къси за едносекционни фарове и 1 комплект къси за двусекционния, но каточели се продават къси + дълги само..
колата с два различни фара ли е, един едносекционен и един двусекционен.
Не батко, 3 коли са




Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта