Здравейте колеги от 3месеца сам собственик на пасат Б6 2007год.
Мотора му е 2000см3 140 коня или кода му е BKP
За тези няколко месеца смених 3коплекта свещи
започнах с НЖК сложих и Беру в момента сам с ДЕНСо и пак изгоряха
даите съвет как да си помогна
Пасат Б6 2.0 140 к.с. ВКР - Проблеми с подгревните свещи
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Проблеми с подгревните свещи на Пасат Б6
Явно много дълго подгрявa.Може би темперaтурен дaтчик
Зaкaчи я нa диaгностикa 


-
- Мнения: 735
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Пасат Б6 2.0 140 к.с. ВКР - Проблеми с подгревните свещ
Пробва ли си оригинални, имам предвид такива които да си купиш от ФВ представителството?
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б6 2.0 140 к.с. ВКР - Проблеми с подгревните свещ
Проблемът едва ли е в марките. Не е възможно, особено свещи от реномирани производители, да горят (каквото и да означава това) за такъв кратък период.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пасат Б6 2.0 140 к.с. ВКР - Проблеми с подгревните свещ
Прегледай кабелите, на свещите дали контактуват хубаво, защото ако има хлабава връзка, ще горат 

-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б6 2.0 140 к.с. ВКР - Проблеми с подгревните свещ
И аз имам един познат с такъв мотор и от миналата зима до сега е сменил 9 свещи(5 зимата и 4 лятото,корто и най-интересно ,че и лятото ги гори). Още не са намерили проблема и в скоро време няма да му останат здрави резби по главата 

- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б6 2.0 140 к.с. ВКР - Проблеми с подгревните свещ
Ivo_ написа:Пробва ли си оригинални, имам предвид такива които да си купиш от ФВ представителството?
Тук е ключа от палатката според мен.
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: Чет 26 дек 2013 18:29
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP 2007g.
- Местоположение: Стара Загора
Re: Пасат Б6 2.0 140 к.с. ВКР - Проблеми с подгревните свещ
да срещу 67 лв.за брой
-
- Мнения: 735
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Пасат Б6 2.0 140 к.с. ВКР - Проблеми с подгревните свещ
Аз не съм специалист, но го знам от човек който е и също така е добре познат тук. ВКР си търси оригиналните подгревни свещи, останалите изгарят. Това са поредните споделени примери. Цената на оригиналните е пре-солена, ако не греша моите бяха по 90лв. бройката. Свещите изгарят и през лятотото, колата си прави чек всеки път преди палене, например моята изгоря август месец.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б6 2.0 140 к.с. ВКР - Проблеми с подгревните свещ
На БКП мотора се използват 2 модела свещи - едните се водят керамични, другите мисля че не са. И двата типа се водят с допълнително подгряване, т.е. след палене може компа да ги включи пак ако рещи.
Трябва да се сложат ТЕЗИ които излизат по ВИН номера и да са ОРИГИНАЛНИ. Иначе горят. Продължавайте да сменяте.
Оригиналните са на друг волтаж, малка разлика, но явно съществена.
Досега /след първия път когато сложих неоригинални/ не съм имал случай да сложа оригинални свещи на този мотор и да изгори скоро някоя, докато с другите - до 10 дни и са пътник.
П.С. Иво не грешиш - 93 лв беше бройката за твоят мотор, другият вариант на БКП беше около 65-70 ако не се лъжа.
Едните са оригинален номер - N 105 798 02
Другите са съответно - N 105 798 05 /или N 105 798 03 - това е стария номер заменен от 05/
Трябва да се сложат ТЕЗИ които излизат по ВИН номера и да са ОРИГИНАЛНИ. Иначе горят. Продължавайте да сменяте.
Оригиналните са на друг волтаж, малка разлика, но явно съществена.
Досега /след първия път когато сложих неоригинални/ не съм имал случай да сложа оригинални свещи на този мотор и да изгори скоро някоя, докато с другите - до 10 дни и са пътник.
П.С. Иво не грешиш - 93 лв беше бройката за твоят мотор, другият вариант на БКП беше около 65-70 ако не се лъжа.
Едните са оригинален номер - N 105 798 02
Другите са съответно - N 105 798 05 /или N 105 798 03 - това е стария номер заменен от 05/
- Мikk
- Мнения: 76
- Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 8:52
- Автомобил: Volkswagen Tiguan
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Пасат Б6 2.0 140 к.с. ВКР - Проблеми с подгревните свещ
А колко струват оригиналните за BMM мотор, че и аз имам 2 заминали.
Re: Пасат Б6 2.0 140 к.с. ВКР - Проблеми с подгревните свещ
А този проблем има ли го на 1.9tdi ,BKC мотор?
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б6 2.0 140 к.с. ВКР - Проблеми с подгревните свещ
Това съм го засичал като проблем на BKP мотора и на 2.0 170 к.с. /не се сещам кода сега, но май BMR беше/.
На останалите качвам NGK и не съм имал ядове.
На останалите качвам NGK и не съм имал ядове.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пет 23 апр 2010 16:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Montana
Re: Пасат Б6 2.0 140 к.с. ВКР - Проблеми с подгревните свещ
колеги проблема е решен оказа се че са ми продавали свещи който са на 4,4волта а за мотора му трябват 7волтови
Re: Пасат Б6 2.0 140 к.с. ВКР - Проблеми с подгревните свещ
Здравейте колеги имам подобен проблем с моят Пасат 2006 година 2.0tdi 140ps BMP мотор, преди няколко месеца смених свещите и в момента е с 7 волтови NJK и ми свети чека. При диагностика с VCDS ми дава грешка на 2 и 4 цилидндър подгревни свещи. Пробвах свещите една по една и работят чудесно. Също така когато демонтирах свещите от двигателя ги свързах с кабелите им и подадох директно от акумулаторът минус след което чрез VCDS ги пуснах за тест и си работеха. Този тест го направих няколко пъти и всеки път работеха чудесно. Много ще съм благодарен ако някой, който се е сблъсквал вече с подобен проблем или има някаква информация за решаването му да сподели опитът си. Благодаря предварително.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Diliyan и 57 госта