Vw golf Mk5 1.9 TDI въпрос относно права генерация

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
innerfire
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 24 дек 2012 10:44
Автомобил: Vw golf MK5
Двигател: 1.9 TDI
Местоположение: Rousse

Vw golf Mk5 1.9 TDI въпрос относно права генерация

Мнениеот innerfire » Пон 05 яну 2015 19:37


Здравейте колеги ! Съвсем нов съм в клуба и обмислям да слагам права тръба с някакво крайно гърне двуцевка на моето 1.9 чепелче... Какво мислите има ли разлика и каква е тя... И проблем ли е при годишния преглед ? Правят ли проблем

Последна промяна от innerfire на Вто 06 яну 2015 19:55, променено общо 1 път.




valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Въпрос относно правата тръба

Мнениеот valiosport » Вто 06 яну 2015 3:37


Уточни какъв точно ти е двигатела, ако е без турбо, звука става по-силен, ако е с Турбо, колата почти не променя звука си, при мене се промени звука, само при високи обороти(над 3000) и като пусна газта се чува турбото как разтоварва. При паленето звука е все едно паля трактор, но на мен си ми харесва :Mr Green Fun :Mr Green Fun :mhihi
Звука става по-приятен и не е така силен, както на атмосверен бензинов двигател например, ето прегледай тази тема, тук е изписано достатъчно http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=254406
Ето ти и два клипа
https://www.youtube.com/watch?v=VfQL8pcT_uU https://www.youtube.com/watch?v=S2_Debb52oE


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Re: Въпрос относно правата тръба

Мнениеот IvanMan » Вто 06 яну 2015 6:31


Коригирай заглавието според шаблона:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=352518


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Въпрос относно правата тръба

Мнениеот nasko1978 » Вто 06 яну 2015 9:20


Слагай на ЧЕПЕЛЧЕТО една тръба и ще има разлика,а каква е тя,ще разбереш веднага! :mhihi :delete


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Въпрос относно правата тръба

Мнениеот valiosport » Вто 06 яну 2015 11:06


Слагай тръба и гледай какво става :mhihi За да е по ефектно изтърбушваш и катализатора и гледай какво става :Mr Green Fun :Mr Green Fun
Аз първо бях с тръба, после сложиш проходно гърне с Ф60вход и Ф100 изход, звука стана много по плътен, но вече не се чува така силно като разтоварва турбото и съм намислил да разрежа гърнето и да му извадя ватата отвътре :mhihi Като съм в някой закрито помещение(гараж, хале) и му дам газ, все едно се форсира някой мощен камион :Mr Green Fun :Mr Green Fun :respekt
Абе звука е по-добър от на бензинов двигател :bowdown Да не забравиш да качиш клипче като му сложиш тръба на "ЧЕПЕЛЧЕТО" :Mr Green Fun :Mr Green Fun


Потребителски аватар
innerfire
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 24 дек 2012 10:44
Автомобил: Vw golf MK5
Двигател: 1.9 TDI
Местоположение: Rousse

Re: Въпрос относно правата тръба

Мнениеот innerfire » Вто 06 яну 2015 19:51


Колеги моето чепелче е 1,9 тди петичката .. 105 кончета съвсем на скоро си го взех , обаче не съм фен на стокарски истории :11 ... Затова скоро ще ходя на чип и надуване на турбината, а и мисля да е някаква генерацийка... Гледах едни зарибени клипове в йутюб и голям звук вадят нафтениците...
Уверете се :
https://www.youtube.com/watch?v=Fy-UHreBWrc
https://www.youtube.com/watch?v=0PVhsgakNBQ На този клип превъртете на 1:13 някъде :D
За такъв звук какво е нужно да се преправя? :D :scare3


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Vw golf Mk5 1.9 TDI въпрос относно права генерация

Мнениеот valiosport » Сря 07 яну 2015 9:23


Хубаво е двигателчето, чувал съм добри неща за него и най-важното е че е немската сила VW :vw_shamp :vwknee
Честита да ти е колицата и много безаварийни километри, първо си обслужи колицата и най-важното да му сложиш качествени консумативи, най-вече маслото обърни внимание какво трябва да е, честно казано аз не съм много убеден че чип-тунинга е безвреден за двигателя, но ако си решил поне изчакай да се оправи времето :a050
Отпушването на генерацийката, на нашите коли е препоръчително(при мен катализатора я беше задръстил) и след като го махнах колата полетя след 3000 оборота :11 :a096
За мен звука на дизела е по-добър от на бензинов двигател, а това което чуваш на клипа е дебита на въздуха от турбото, за да се чува трябва да махнеш всичко по пътя на газовете, да не го спира нищо и ще се чува...
Ето ти едно клипче да видиш как се чува при мене и моя двигател е 1.9, само че съм с по-голяма турбина(не знам дали има значение), преди това бях с тръба и се получаваше нещо като резонанс на тихи обороти http://www.vbox7.com/play:e6643ff515
Ако ти харесва гърнето, пиши да ти кажа откъде го взех, за да не прозвучи като реклама във форума. :drunk
Ето и една снимка отдолу


Потребителски аватар
innerfire
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 24 дек 2012 10:44
Автомобил: Vw golf MK5
Двигател: 1.9 TDI
Местоположение: Rousse

Re: Vw golf Mk5 1.9 TDI въпрос относно права генерация

Мнениеот innerfire » Сря 07 яну 2015 22:20


Благодаря колега, ,много ми хареса звука на 4-ката ти, браво за труда !А за да има такъв резултат и при мен просто махам всичко излишно (катализатори и всякакви гърнета) и просто слагам едно крайно гърне? :biggrin Нещо такова ли трябва да се получи


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Vw golf Mk5 1.9 TDI въпрос относно права генерация

Мнениеот valiosport » Пет 09 яну 2015 18:34


Точно така колега, при 4-ката отдолу има катализатор и задно гърне, катализатора съм го изтърбушил, а задното е това което виждаш, не знам как точно се води, резонатор или проходно, но звука е супер, на мен не ми харесва, само че не се чува как разтоварва турбото, с тръба като бях, по се чуваше, явно има вата вътре за обезшумяване...
Но не е късно да го разпорим и да махнем ватата :Mr Green Fun :mhihi
Един приятел на голф 2-ката 1.6 TD е с права генерация и на празен ход боботи като Аmerican Muscle :11
Намислил съм една генерация на 70мм. да сложа, но няма кой да ми огъне тръбите... От турбото до средата на купе-то ще е 63мм. и назад ще е 70мм. за да се запази оригиналната сглобка на тръбите, която при 4-ката е точно след катализатора(със скоба), но засега е само замисъл, но ефект ще има със сигурност и във вървежа и в звука на колата :k050



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 45 госта