



Закупуване на GolF 4 Variant Бензин
- malin.angelov
- Мнения: 322
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 23:33
- Автомобил: vw passat
- Двигател: BMP 07
- Местоположение: Sofia
Re: Закупуване на GolF 4 Variant Бензин
А бе не мога да разбера, как ги намирате тия коли на по 300 К + км, без удари по тях?? Без драскотини и без захабено??? 

- rumenski
- Мнения: 173
- Регистриран на: Съб 02 апр 2011 10:06
- Автомобил: 2002 Passat B5.5
- Двигател: 1.8T 170hp AWM
- Местоположение: Добрич
Re: Закупуване на GolF 4 Variant Бензин
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=397657&start=0
Е па толкоз ли е трудно да потърсиш за тия кутии.
На кратко, късат нитове на дифа и пробива корпуса на кутията. Прави се. Не е страшно или скъпо. Най добре е още с купуването да се свали и отвори кутията и да се разпробият нитовете на дифа. След това на стругар да му направи яки болтове и кутията става 6+.
Е па толкоз ли е трудно да потърсиш за тия кутии.
На кратко, късат нитове на дифа и пробива корпуса на кутията. Прави се. Не е страшно или скъпо. Най добре е още с купуването да се свали и отвори кутията и да се разпробият нитовете на дифа. След това на стругар да му направи яки болтове и кутията става 6+.
- donMaranzano
- Мнения: 789
- Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AQY
- Местоположение: Plovdiv
Re: Закупуване на GolF 4 Variant Бензин
От това, което разбирам следва да съм спокоен, че тези дето са 1.6 със 105 коня, 110 и нагоре 1.8 нямат проблеми със скоростните кутии?
- donMaranzano
- Мнения: 789
- Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AQY
- Местоположение: Plovdiv
Re: Закупуване на GolF 4 Variant Бензин
А компресорите на климатика как са?
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Закупуване на GolF 4 Variant Бензин
vanesto написа:да
Да ама не. Точно две теми надолу има Бора със строшена кутия. Преди месец също имаше за една 1.6 16V. Писал съм го безброй пъти, но никой не вярва, че ERT както и всички други "green cap" кутии късат нитове.
lubopa4kata написа:2.0 AQY 101 ПРОЦЕНТА ГОРЯТ МАСЛО(1l. na 1000km ),само 2.0 ADY не е масларка,но го слагат предимно на vw sharan
Щом ти го казваш, няма да споря.
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Закупуване на GolF 4 Variant Бензин
anonym0us написа: За мен 2.3 мотора 150 коня си е най-добрия, но го разбрах много късно.
И на мен като тебе ми дойде акъла, ама вече след като взех 1.8 125к.с.
При 2.3 икономията ще идва от по-дългите скорости извън града, градско при мен няма, а 26лв разлика в данъка и 30-40лв при ГО, са пренебрежително малки.
1.8Т също са с по-дълги скорости от 1.8 125к.с.
Ако ще взимаш бензин без газ, повече от 3500-3800лв е грехота да се дадат за 1.6 или 1.8
- donMaranzano
- Мнения: 789
- Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AQY
- Местоположение: Plovdiv
Re: Закупуване на GolF 4 Variant Бензин
Dagestan написа:anonym0us написа: За мен 2.3 мотора 150 коня си е най-добрия, но го разбрах много късно.
И на мен като тебе ми дойде акъла, ама вече след като взех 1.8 125к.с.
При 2.3 икономията ще идва от по-дългите скорости извън града, градско при мен няма, а 26лв разлика в данъка и 30-40лв при ГО, са пренебрежително малки.
1.8Т също са с по-дълги скорости от 1.8 125к.с.
Ако ще взимаш бензин без газ, повече от 3500-3800лв е грехота да се дадат за 1.6 или 1.8
Благодаря ти колега имай в предвид, че търся с ESP и с климатроник. Много държа на тези две екстри. Другото, което ме интересува е как са компресорите на климатика, имат ли ръжди по купето? Стабилна кола ли е голф комби?
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Закупуване на GolF 4 Variant Бензин
Ако искаш кола, да няма ръжди по купето търсиш само от Италия. От Германия и Австрия ги избягвай! Моята е от Германия или Австрия и пода е решето. Не мога да го закърпя, просто заварчика ми каза "Много е тънка ламарината и ще я изгоря" просто от солта която слагат ламарината ръждясва и изтънява. Проблем е в Италия да намериш читав мотор, но ако намериш ще се родиш. Погледни обявата която ти показах по-напред за Бората, има всички екстри които искаш, и парите не са много за регистрирана кола с Газ.
Аз се визих в 2.3 Бора и мога да кажа, че е доста по-пъргава, но сега няма как да сменя колата, няма кой да ми я купи. Затова си търси такъв мотор или 1.8 т. Но щом не искаш турбо това е твоя двигател, и няма какво да го мислиш. А компресорите на климатиците и климатрониците много зависи как е експоатиран преди тебе.
Както каза колегата zfa159, най-често горят перките (виско съединителите) и няма как да разбереш ако не отвориш капака и работи климатика/троника и видиш, че дадената перка не работи за да охлажда компресора. Това няма как да го усетиш, защото климатроника си работи и си охлажда но само той си знае как се мъчи и така докато разбереш какво става, си изгорял с един компресор. Ако всичко е наред по колата (климатика/троника) всичко си работи не би трябвало да имаш проблем.
Аз се визих в 2.3 Бора и мога да кажа, че е доста по-пъргава, но сега няма как да сменя колата, няма кой да ми я купи. Затова си търси такъв мотор или 1.8 т. Но щом не искаш турбо това е твоя двигател, и няма какво да го мислиш. А компресорите на климатиците и климатрониците много зависи как е експоатиран преди тебе.
Както каза колегата zfa159, най-често горят перките (виско съединителите) и няма как да разбереш ако не отвориш капака и работи климатика/троника и видиш, че дадената перка не работи за да охлажда компресора. Това няма как да го усетиш, защото климатроника си работи и си охлажда но само той си знае как се мъчи и така докато разбереш какво става, си изгорял с един компресор. Ако всичко е наред по колата (климатика/троника) всичко си работи не би трябвало да имаш проблем.
- donMaranzano
- Мнения: 789
- Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AQY
- Местоположение: Plovdiv
Re: Закупуване на GolF 4 Variant Бензин
Колега златен си. Как точно горят перките и как евентуално може да се хване, че нещо не те схванах. Нали ужким тези коли имат защита от корозия?
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Закупуване на GolF 4 Variant Бензин
Ето за тази кола писах. НЕ е моя, нито познавам собственика, но ми хареса -> http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11400007708197029&slink=8ht6s9
А относно корозията, ами тя има ако не се лъжа 10 годишна гаранция против корозия, а ние купуваме коли на 15 години, и няма как да няма никъде ръжда. А особено ако е внос от Германия или Австрия, там си хвърлят здраво "луга" препарат който топи снега и не дава да замръзва по настилката. Имам познат който работи там, и каза, че лугата е като тези препарати дето слагат в пликчета когато си купуваш маратонки да не ти смърдят краката, като кристали и когато я положат по шосето се втечнява. Та той бил настъпил такава луга, и имал лека дупка в маратонката, и за няма 1 седмица му разяла маратонката. И при колите е така, за тези 10 години дето се кара там колата, праговете и пода изгниват за нула време когато дойдат при нас.
А относно перките можеш да ги провериш когато пуснеш климатика/троника и изчакаш някъде около 1 мин. първо цъка компресора и след това се пускат и двете перки да въртят. Ако една от двете не върти, има проблем. Не са много скъпи, голямата е 150 лева, а малката около 120лева.
А относно корозията, ами тя има ако не се лъжа 10 годишна гаранция против корозия, а ние купуваме коли на 15 години, и няма как да няма никъде ръжда. А особено ако е внос от Германия или Австрия, там си хвърлят здраво "луга" препарат който топи снега и не дава да замръзва по настилката. Имам познат който работи там, и каза, че лугата е като тези препарати дето слагат в пликчета когато си купуваш маратонки да не ти смърдят краката, като кристали и когато я положат по шосето се втечнява. Та той бил настъпил такава луга, и имал лека дупка в маратонката, и за няма 1 седмица му разяла маратонката. И при колите е така, за тези 10 години дето се кара там колата, праговете и пода изгниват за нула време когато дойдат при нас.
А относно перките можеш да ги провериш когато пуснеш климатика/троника и изчакаш някъде около 1 мин. първо цъка компресора и след това се пускат и двете перки да въртят. Ако една от двете не върти, има проблем. Не са много скъпи, голямата е 150 лева, а малката около 120лева.
- donMaranzano
- Мнения: 789
- Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AQY
- Местоположение: Plovdiv
Re: Закупуване на GolF 4 Variant Бензин
Видях е тази кола, но не, искам 1.8/T или 1.6 105
- donMaranzano
- Мнения: 789
- Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AQY
- Местоположение: Plovdiv
Re: Закупуване на GolF 4 Variant Бензин
Колеги извинявам се ако ставам нахален, но има 1.8 и синхро модел какво ще кажете за него?
Попаднах на една Мазда 6, изглеждаше страхотно и още в самото начало я проверих в Срам Мотърс оказа се, че за 1 година е минала 135 000 км. Колата ми я продаваха на 200 000км на 8 години, а от вътре изглеждаше превъзходно. Коженият салон в отлично състояние, всички системи по колата работиха, но като видях км и избягах. Тази кола сигурно беше най-малко на 500К. Винаги съм се чудил как успяват да запазят колите си отвътре идеално?
Попаднах на една Мазда 6, изглеждаше страхотно и още в самото начало я проверих в Срам Мотърс оказа се, че за 1 година е минала 135 000 км. Колата ми я продаваха на 200 000км на 8 години, а от вътре изглеждаше превъзходно. Коженият салон в отлично състояние, всички системи по колата работиха, но като видях км и избягах. Тази кола сигурно беше най-малко на 500К. Винаги съм се чудил как успяват да запазят колите си отвътре идеално?
- rumenski
- Мнения: 173
- Регистриран на: Съб 02 апр 2011 10:06
- Автомобил: 2002 Passat B5.5
- Двигател: 1.8T 170hp AWM
- Местоположение: Добрич
Re: Закупуване на GolF 4 Variant Бензин
Колега, сега вече знаеш всичко. То не остана бе. Остава да си вземеш или 1.6 на голфара, както все ги гледаш, или 2.3 на бора. Какво толкоз има още да го мислиш.
Само да ти кажа, че от 4Motion по-добре няма. Те не случайно нямат ESP. Просто не им трябва, защото 4Motion контролира приплъзването по-прецизно от ЕSP. Така че си поправи мисленето. Ако намериш 2.3 с 4Motion това далеч надминава 2.3 само с предно предаване и ESP. Пасата ми от снимката е с ESP. Добре е макар че спъва колата като се активизира. Едната ми 2.8-ца на предните ми пасати беше комби с 4Motion без ЕSP. Е няма такава стабилност...
Само да ти кажа, че от 4Motion по-добре няма. Те не случайно нямат ESP. Просто не им трябва, защото 4Motion контролира приплъзването по-прецизно от ЕSP. Така че си поправи мисленето. Ако намериш 2.3 с 4Motion това далеч надминава 2.3 само с предно предаване и ESP. Пасата ми от снимката е с ESP. Добре е макар че спъва колата като се активизира. Едната ми 2.8-ца на предните ми пасати беше комби с 4Motion без ЕSP. Е няма такава стабилност...
- donMaranzano
- Мнения: 789
- Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AQY
- Местоположение: Plovdiv
Re: Закупуване на GolF 4 Variant Бензин
Благодаря ти колега, 2.3 няма да взема от сега ви казвам. Ще взимам 1.8 макар, че имам реверанс към този с турбината, че се притеснявам да не гръмне тази турбина. Ще гледам предимно Голф 4 комби.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: fighter-interceptor и 39 госта