конус филтър на 1.8т

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: конус филтър на 1.8т

Мнениеот driver » Вто 09 апр 2013 14:45


Преместих комутатора от капака на кутията, сложих спортен филтър - конус и сега звука от разтоварващия клапан е супер. :11 Чува се доста, даже чак ми е малко странно. :icon_lol




Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: конус филтър на 1.8т

Мнениеот nuri_3556 » Пет 02 яну 2015 16:47


И аз се чудя дали да сложа панелен или конус на 1.8т :rolleyes като конуса дърпа повече въздух е добре,но може и да смуче топъл въздух :screwy след което ме кара да мисля че то като мине през турбиняката така ли иначе се нагрява до 50-60 градуса


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: конус филтър на 1.8т

Мнениеот leonardo_vd » Нед 04 яну 2015 9:15


АЗ мисля че за всекидневна кола, която се кара 90% градско панелния филтър е по-добрия вариант. Освен на конуса да му се направи кутия в която да влиза въздух отвън.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: конус филтър на 1.8т

Мнениеот Vizor » Съб 10 яну 2015 22:38


По-добре кулер отколкото кутия за конус?! Какъв подяволите е този избор?!
Изваждаш го в калника и започва да смуче студен въздух, кал, боклуци или водичка?
Недейте де..


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: конус филтър на 1.8т

Мнениеот Vizor » Нед 11 яну 2015 23:38


Покажи ми кит за в калника, който да е направен за стрийт кола, а не за рейсинг. Дето да гълта вода от всяка локва ?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: конус филтър на 1.8т

Мнениеот Vizor » Пон 12 яну 2015 10:26


Разбира се.. но със сигурност в кита пише, че не е много за стрийт ползване :) Четете си инструкциите за да не стане аварийка. Като покараш малко в снега на Витоша и като стане цляото в сняг и посмуче студена водичка..
Имам познат с една хонда дето така се окоти от локва заради маняшкия му induction kit


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: конус филтър на 1.8т

Мнениеот feniksgod » Пон 12 яну 2015 11:40


Така доживях да имам какво повече да кажа от @Vizor :icon_lol . Аз карам с това нещо на снимките 2 години вече. Като взех колата филтъра стоеше ето така както е показано на първата снимка(с черният филтър), найстина е УЖАСНО ниско ако питате мене. Затова след дълги инженерни мисли.............се роди това на втората снимка :icon_lol .
Vizor написа:Покажи ми кит за в калника, който да е направен за стрийт кола, а не за рейсинг. Дето да гълта вода от всяка локва ?

Моя, смея да твърдя, че съм го направил добре, даже направих още една промяна, на която нямам снимка. Тя представлява това, че му дадох на филтъра известен ъгъл навътре, така като се мокри, да може да си изтича водата.
Не твърдя, че не се мокри. НАПРОТИВ филтъра ми се мокри, но не както преди и нямам никакви проблеми от това. Колата си я карам ежедневно в София.
Изображение Изображение

Ето и как стой в коша, доста красиво бих казал. Кита е истински оригинален Carbonio Intake APR (преработен както казах, по-горе) :
Изображение



P.S Челният кулер на K03 е пълно кущунство, поне при мене......лага е огромен. Като ударя 1-ва предавка рязко като съм пуснал съеднителя, няма никой и чакам баааааааааавно оборотите да се качат и аджеба да тръгне. Може и да се дължи на факта, че не съм минавал ремап, не знам за това, НО казвам при мене как е. :th_up


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: конус филтър на 1.8т

Мнениеот Vizor » Пон 12 яну 2015 12:25


Аз никак не споря, че може .. въпроса е, че аз никога не бих ог напрваил на стрийт кола това. Не случайно има панелни филтри, които са за фабричната кутия.

+ Това изобщо не разбра какво исках да кажа.

Изображение

Вижте на K&N китовете как са направени, които са за в двигателен отсег. Изобщо не говоря за това кой как си го е направил в гаража си. Говоря за фабрични китове.


Vizor написа:Разбира се.. но със сигурност в кита пише, че не е много за стрийт ползване :) Четете си инструкциите за да не стане аварийка. Като покараш малко в снега на Витоша и като стане цляото в сняг и посмуче студена водичка..
Имам познат с една хонда дето така се окоти от локва заради маняшкия му induction kit


До къде се стига да се цитирам сам... Понеже никой май не разбра какво имам предвид ще ви пусна официална информация от README-то на K&N


WARNING: The K&N® Drycharger® air fi lter wrap included with this kit must be installed on the K&N® air fi lter when used with this K&N® Typhoon® cold
air intake system. The K&N® Typhoon® intake system is a performance product that can be used safely during mild weather conditions. During harsh
and inclement weather conditions, you must convert your cold air intake system to a short ram confi guration, or return your vehicle to the stock OEM
air box and intake tract confi guration. Failure to follow these instructions can void your warranty.
NOTE: FAILURE TO FOLLOW INSTALLATION INSTRUCTIONS AND NOT USING THE PROVIDED HARDWARE
MAY DAMAGE THE INTAKE TUBE, THROTTLE BODY AND ENGINE.


Хубаво е като някой ти прати кит (а не да си го направиш ти у вас и да решиш, че е много як) да четеш инструкцията за ползване, защото дори един такъв филтър може да те резне през кръста с няколко хилядарки за двигател.

Като имаш да кажеш нещо повече от мен.. поне прочети какво съм написал.


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: конус филтър на 1.8т

Мнениеот feniksgod » Пон 12 яну 2015 12:40


Аз не споря бре, първото изречение беше бъзик. Споделям просто как съм го направил.
Съгласен съм, че за ежедневка това е безсмислено както и, че възможността за хидравличен удар се увеличава.
PEACE. :rolleyes


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: конус филтър на 1.8т

Мнениеот nuri_3556 » Пон 12 яну 2015 19:33


Още се чудя дали да сложа панелен или конус на 1.8т ?като мога да доставя на конуса въздух отвън и някак си да го изолирам от от топлината на двигателя


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: конус филтър на 1.8т

Мнениеот nuri_3556 » Пон 12 яну 2015 21:27


Не е понапомпан,но все пак гоня 210-215 коня.Особено интейка(TIP)-а е много смотан заводски :newsm66


marto_16v
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 19 сеп 2011 21:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vraca

Re: конус филтър на 1.8т

Мнениеот marto_16v » Сря 21 яну 2015 20:48


Колеги, ако може да ми кажете от къде и за колко пари маже да си намеря панелен К и N филтър за голф 4 АGU мотор.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: конус филтър на 1.8т

Мнениеот nuri_3556 » Пет 06 фев 2015 22:33


Колеги до колкото разбрах първия филтър е оригинален ,а втория е менте така ли? https://www.youtube.com/watch?v=44V4n6ARSok
Значи този е фалшив http://olx.bg/sporten-vzdushen-filtr-apexi-i34632721 ,а този е оригинален http://olx.bg/apexi-power-intake-vzdushen-filtr-i48260423 ?


Потребителски аватар
toppito
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 29
Регистриран на: Чет 03 окт 2013 5:59
Автомобил: MK 4
Двигател: 1.8T AGU 1998
Местоположение: Ихтиман

Re: конус филтър на 1.8т

Мнениеот toppito » Сря 01 апр 2015 9:24


Здравейте колеги,за да не отварям тема за същия двигател а и за същия въпрос,искам да попитам.Понеже никаде не се говори за размерите на самия филтър,а само за марки и ефективност,има ли значение това.Конкретно се интересувам кой от дадените филтри би бил най подходящ. http://www.jr-filter.bg/filters.php


Потребителски аватар
toppito
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 29
Регистриран на: Чет 03 окт 2013 5:59
Автомобил: MK 4
Двигател: 1.8T AGU 1998
Местоположение: Ихтиман

Re: конус филтър на 1.8т

Мнениеот toppito » Сря 01 апр 2015 9:37


nuri_3556 написа:Колеги до колкото разбрах първия филтър е оригинален ,а втория е менте така ли? https://www.youtube.com/watch?v=44V4n6ARSok
Значи този е фалшив http://olx.bg/sporten-vzdushen-filtr-apexi-i34632721 ,а този е оригинален http://olx.bg/apexi-power-intake-vzdushen-filtr-i48260423 ?


Здрасти колега,до колкото знам аз най-лесно се различават отзад по разположението на дупките за болчетата.Поне така съм чел пък колко е истина нз,нека по запознатите да кажат.Поздрави!
Прикачени файлове
APEXicomparison5.jpg
APEXicomparison4.jpg



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта