Чува се доста, даже чак ми е малко странно. конус филтър на 1.8т
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: конус филтър на 1.8т
Преместих комутатора от капака на кутията, сложих спортен филтър - конус и сега звука от разтоварващия клапан е супер.
Чува се доста, даже чак ми е малко странно. 
Чува се доста, даже чак ми е малко странно. - nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: конус филтър на 1.8т
И аз се чудя дали да сложа панелен или конус на 1.8т
като конуса дърпа повече въздух е добре,но може и да смуче топъл въздух
след което ме кара да мисля че то като мине през турбиняката така ли иначе се нагрява до 50-60 градуса
след което ме кара да мисля че то като мине през турбиняката така ли иначе се нагрява до 50-60 градуса- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: конус филтър на 1.8т
АЗ мисля че за всекидневна кола, която се кара 90% градско панелния филтър е по-добрия вариант. Освен на конуса да му се направи кутия в която да влиза въздух отвън.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: конус филтър на 1.8т
По-добре кулер отколкото кутия за конус?! Какъв подяволите е този избор?!
Изваждаш го в калника и започва да смуче студен въздух, кал, боклуци или водичка?
Недейте де..
Изваждаш го в калника и започва да смуче студен въздух, кал, боклуци или водичка?
Недейте де..
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: конус филтър на 1.8т
Покажи ми кит за в калника, който да е направен за стрийт кола, а не за рейсинг. Дето да гълта вода от всяка локва ?
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: конус филтър на 1.8т
Разбира се.. но със сигурност в кита пише, че не е много за стрийт ползване :) Четете си инструкциите за да не стане аварийка. Като покараш малко в снега на Витоша и като стане цляото в сняг и посмуче студена водичка..
Имам познат с една хонда дето така се окоти от локва заради маняшкия му induction kit
Имам познат с една хонда дето така се окоти от локва заради маняшкия му induction kit
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: конус филтър на 1.8т
Така доживях да имам какво повече да кажа от @Vizor
. Аз карам с това нещо на снимките 2 години вече. Като взех колата филтъра стоеше ето така както е показано на първата снимка(с черният филтър), найстина е УЖАСНО ниско ако питате мене. Затова след дълги инженерни мисли.............се роди това на втората снимка
.
Моя, смея да твърдя, че съм го направил добре, даже направих още една промяна, на която нямам снимка. Тя представлява това, че му дадох на филтъра известен ъгъл навътре, така като се мокри, да може да си изтича водата.
Не твърдя, че не се мокри. НАПРОТИВ филтъра ми се мокри, но не както преди и нямам никакви проблеми от това. Колата си я карам ежедневно в София.

Ето и как стой в коша, доста красиво бих казал. Кита е истински оригинален Carbonio Intake APR (преработен както казах, по-горе) :

P.S Челният кулер на K03 е пълно кущунство, поне при мене......лага е огромен. Като ударя 1-ва предавка рязко като съм пуснал съеднителя, няма никой и чакам баааааааааавно оборотите да се качат и аджеба да тръгне. Може и да се дължи на факта, че не съм минавал ремап, не знам за това, НО казвам при мене как е.
Vizor написа:Покажи ми кит за в калника, който да е направен за стрийт кола, а не за рейсинг. Дето да гълта вода от всяка локва ?
Моя, смея да твърдя, че съм го направил добре, даже направих още една промяна, на която нямам снимка. Тя представлява това, че му дадох на филтъра известен ъгъл навътре, така като се мокри, да може да си изтича водата.
Не твърдя, че не се мокри. НАПРОТИВ филтъра ми се мокри, но не както преди и нямам никакви проблеми от това. Колата си я карам ежедневно в София.
Ето и как стой в коша, доста красиво бих казал. Кита е истински оригинален Carbonio Intake APR (преработен както казах, по-горе) :
P.S Челният кулер на K03 е пълно кущунство, поне при мене......лага е огромен. Като ударя 1-ва предавка рязко като съм пуснал съеднителя, няма никой и чакам баааааааааавно оборотите да се качат и аджеба да тръгне. Може и да се дължи на факта, че не съм минавал ремап, не знам за това, НО казвам при мене как е.

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: конус филтър на 1.8т
Аз никак не споря, че може .. въпроса е, че аз никога не бих ог напрваил на стрийт кола това. Не случайно има панелни филтри, които са за фабричната кутия.
+ Това изобщо не разбра какво исках да кажа.

Вижте на K&N китовете как са направени, които са за в двигателен отсег. Изобщо не говоря за това кой как си го е направил в гаража си. Говоря за фабрични китове.
До къде се стига да се цитирам сам... Понеже никой май не разбра какво имам предвид ще ви пусна официална информация от README-то на K&N
Хубаво е като някой ти прати кит (а не да си го направиш ти у вас и да решиш, че е много як) да четеш инструкцията за ползване, защото дори един такъв филтър може да те резне през кръста с няколко хилядарки за двигател.
Като имаш да кажеш нещо повече от мен.. поне прочети какво съм написал.
+ Това изобщо не разбра какво исках да кажа.

Вижте на K&N китовете как са направени, които са за в двигателен отсег. Изобщо не говоря за това кой как си го е направил в гаража си. Говоря за фабрични китове.
Vizor написа:Разбира се.. но със сигурност в кита пише, че не е много за стрийт ползване :) Четете си инструкциите за да не стане аварийка. Като покараш малко в снега на Витоша и като стане цляото в сняг и посмуче студена водичка..
Имам познат с една хонда дето така се окоти от локва заради маняшкия му induction kit
До къде се стига да се цитирам сам... Понеже никой май не разбра какво имам предвид ще ви пусна официална информация от README-то на K&N
WARNING: The K&N® Drycharger® air fi lter wrap included with this kit must be installed on the K&N® air fi lter when used with this K&N® Typhoon® cold
air intake system. The K&N® Typhoon® intake system is a performance product that can be used safely during mild weather conditions. During harsh
and inclement weather conditions, you must convert your cold air intake system to a short ram confi guration, or return your vehicle to the stock OEM
air box and intake tract confi guration. Failure to follow these instructions can void your warranty.
NOTE: FAILURE TO FOLLOW INSTALLATION INSTRUCTIONS AND NOT USING THE PROVIDED HARDWARE
MAY DAMAGE THE INTAKE TUBE, THROTTLE BODY AND ENGINE.
Хубаво е като някой ти прати кит (а не да си го направиш ти у вас и да решиш, че е много як) да четеш инструкцията за ползване, защото дори един такъв филтър може да те резне през кръста с няколко хилядарки за двигател.
Като имаш да кажеш нещо повече от мен.. поне прочети какво съм написал.
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: конус филтър на 1.8т
Аз не споря бре, първото изречение беше бъзик. Споделям просто как съм го направил.
Съгласен съм, че за ежедневка това е безсмислено както и, че възможността за хидравличен удар се увеличава.
PEACE.
Съгласен съм, че за ежедневка това е безсмислено както и, че възможността за хидравличен удар се увеличава.
PEACE.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: конус филтър на 1.8т
Още се чудя дали да сложа панелен или конус на 1.8т ?като мога да доставя на конуса въздух отвън и някак си да го изолирам от от топлината на двигателя
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: конус филтър на 1.8т
Не е понапомпан,но все пак гоня 210-215 коня.Особено интейка(TIP)-а е много смотан заводски 

-
marto_16v
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пон 19 сеп 2011 21:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Vraca
Re: конус филтър на 1.8т
Колеги, ако може да ми кажете от къде и за колко пари маже да си намеря панелен К и N филтър за голф 4 АGU мотор.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: конус филтър на 1.8т
Колеги до колкото разбрах първия филтър е оригинален ,а втория е менте така ли? https://www.youtube.com/watch?v=44V4n6ARSok
Значи този е фалшив http://olx.bg/sporten-vzdushen-filtr-apexi-i34632721 ,а този е оригинален http://olx.bg/apexi-power-intake-vzdushen-filtr-i48260423 ?
Значи този е фалшив http://olx.bg/sporten-vzdushen-filtr-apexi-i34632721 ,а този е оригинален http://olx.bg/apexi-power-intake-vzdushen-filtr-i48260423 ?
- toppito
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 29
- Регистриран на: Чет 03 окт 2013 5:59
- Автомобил: MK 4
- Двигател: 1.8T AGU 1998
- Местоположение: Ихтиман
Re: конус филтър на 1.8т
Здравейте колеги,за да не отварям тема за същия двигател а и за същия въпрос,искам да попитам.Понеже никаде не се говори за размерите на самия филтър,а само за марки и ефективност,има ли значение това.Конкретно се интересувам кой от дадените филтри би бил най подходящ. http://www.jr-filter.bg/filters.php
- toppito
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 29
- Регистриран на: Чет 03 окт 2013 5:59
- Автомобил: MK 4
- Двигател: 1.8T AGU 1998
- Местоположение: Ихтиман
Re: конус филтър на 1.8т
nuri_3556 написа:Колеги до колкото разбрах първия филтър е оригинален ,а втория е менте така ли? https://www.youtube.com/watch?v=44V4n6ARSok
Значи този е фалшив http://olx.bg/sporten-vzdushen-filtr-apexi-i34632721 ,а този е оригинален http://olx.bg/apexi-power-intake-vzdushen-filtr-i48260423 ?
Здрасти колега,до колкото знам аз най-лесно се различават отзад по разположението на дупките за болчетата.Поне така съм чел пък колко е истина нз,нека по запознатите да кажат.Поздрави!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта
