Колеги моля ви за съвет.Според вас заслужава ли си да си купя БМВ 325 ТДС около '97г за около 8к лева?Ако може някой да сподели впечатления.И разхода и поддръжката как са.
Благодаря предварително.
ПС не съм питал в БМВ форума, защото немисля че ще са обективни отговорите, но ако тук няма наблюдения, ще питам там......



Въпрос за BMW E 36 325 TDS ????
- GodLike
- Мнения: 2133
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: CRKB 7DSG Highline
- Контакти:
Не съм карал, но са ме озили в такова. Много голям кеф е
Страшно удоволствие доставя при шофиране (по думите на собственика). Разхода му е варира от 6 до 9 в зависимост от карането, но за този мотор не е много. За поддъжка не знак как са нещата, няма да е много ефтина все пак е L6.
ПС. страшен звук от двигателя само да го слушаш как мърка

ПС. страшен звук от двигателя само да го слушаш как мърка

- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
6/9 е много добър разход ако е истина.щото и мен се опитваха да ме убедят че е толко някъде ама аз не вярвах.....
говориме при нормално каране.....щото аз ако го взема ще го вдигна с 50%
а към нафтата капризно ли е, и има ли проблеми с нашата нафта?
ПС Godlike говориме за ТДС нали защото ТД-то е по-малко коне.


а към нафтата капризно ли е, и има ли проблеми с нашата нафта?
ПС Godlike говориме за ТДС нали защото ТД-то е по-малко коне.
- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
най-сериозният проблем на този мотор е, че е доста стар като дизайн. Имаше доста проблеми с охлаждането на 5 и 6 цилиндър, защото обикновено не е поддържан по нужното предписание и най-вече редовно, оттам 90% от тези мотори стигнали до България са с пукани или пукнати глави. Нова глава струва наполовината на колата, а вероятността да уцелиш втора ръка читава също е малък. Има един виско съединител на перката, който се сменя на определен брой километри, но в повечето случай никой не го сменя или ако сдаде багажа и колата започне да загравя блокират перката да се върти постоянно и товарят помпата.
Ако обаче колата е поддържана добре е здрава. Е36 е един много приятен автомобил за управление, добре направен и доста стабилен.
2.5tds не е от най-бързите мотори, не е имного икономичен, но ако си разумен шофьор 10 градско и 7 извън мисля, че са нормалните стойностти за този двигател.
Поддръжката зависи от състоянието .. грешно е впечатлението, че BMW е скъпо за поддръжка .. на фона на Golf II -да, но на фона на Golf IV е евтино
Не питай в BMW форума, а седни и потърси теми за тази кола .. просто почети и ще добиеш впечатления, ще чуеш и различни мнения!
Ако обаче колата е поддържана добре е здрава. Е36 е един много приятен автомобил за управление, добре направен и доста стабилен.
2.5tds не е от най-бързите мотори, не е имного икономичен, но ако си разумен шофьор 10 градско и 7 извън мисля, че са нормалните стойностти за този двигател.
Поддръжката зависи от състоянието .. грешно е впечатлението, че BMW е скъпо за поддръжка .. на фона на Golf II -да, но на фона на Golf IV е евтино

Не питай в BMW форума, а седни и потърси теми за тази кола .. просто почети и ще добиеш впечатления, ще чуеш и различни мнения!
- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Тва БМВ е абсолютна мания ,ама на фона на цената на която ти го дават все си мисля че ще е точно от тези дето
.Спомням си че имаше един продаваше в форума такова изрядно и цената беше доста нагоре.Иначе при БМВ-то се приготви да даваш повече пара още от консумативите/гуми ,масла и т.н./ама ако колата е читава си заслужава всяка стотинка.

- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ами цената е плаваща.
значи имаше едно комби, за 7300 го пазарих.
имаше едно 325 ТД седан но '94 но на външен вид беше перфектно.бели стопове, готини фарове и беше докарано от холандия на ход
, то беше ~7800
има едно друго 325 ТДС седан не толко лачено, '97г 9500 иска на за 9000 ще го даде.........това са горе-долу цените в момента, но определено има понижаване в сравнение миналия месец/година
значи имаше едно комби, за 7300 го пазарих.
имаше едно 325 ТД седан но '94 но на външен вид беше перфектно.бели стопове, готини фарове и беше докарано от холандия на ход

има едно друго 325 ТДС седан не толко лачено, '97г 9500 иска на за 9000 ще го даде.........това са горе-долу цените в момента, но определено има понижаване в сравнение миналия месец/година

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ми имам добър приятел с такова и доста пари хвърли по него.
Като повечето турбо дизели така и неговото 325ТДС духна турбинка, преди това даде към 2хил лв. за ремонт на мотора, рециклира рейката и т.н.
Той неговата я взе за 10хил лв. преди време и досега му е излезнала почти два пъти отгоре.
Иначе е много прилична и красива кола вътре с с големия борд комп, кожени седалки и т.н.
Пък и този дизел найстина си похапва към 10л. градско така, че найстина си помисли, има ли смисъл от тази кола, аз лично бих предпочел 320i или 318is. 325TDS си е стар класически дизел с предкамерно горене.
Дюзите също са му скъпи.
Аз ти препоръчвам да по търсиш 1.9ТДИ 90-110коня 96-97година, ако искаш дизел, които да върви прилично и да харчи разумно.
До нас има един пич с такова и като го пали сутрин студено, няма да ти казвам за какво тракана и пушилка става въпрос, като загрее е по-добре.
Като повечето турбо дизели така и неговото 325ТДС духна турбинка, преди това даде към 2хил лв. за ремонт на мотора, рециклира рейката и т.н.
Той неговата я взе за 10хил лв. преди време и досега му е излезнала почти два пъти отгоре.
Иначе е много прилична и красива кола вътре с с големия борд комп, кожени седалки и т.н.
Пък и този дизел найстина си похапва към 10л. градско така, че найстина си помисли, има ли смисъл от тази кола, аз лично бих предпочел 320i или 318is. 325TDS си е стар класически дизел с предкамерно горене.
Дюзите също са му скъпи.
Аз ти препоръчвам да по търсиш 1.9ТДИ 90-110коня 96-97година, ако искаш дизел, които да върви прилично и да харчи разумно.
До нас има един пич с такова и като го пали сутрин студено, няма да ти казвам за какво тракана и пушилка става въпрос, като загрее е по-добре.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта