1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
За ALH най-добре е в 3 ти прозорец да е 0.7-0.9 BTDC. Регулира се от шайбата на зъбното колело на помпата има 3 болта, разхлабват се и завърташ с ключ на централната гайка на ляво, но е доста чувствително, затова съвсем малко, стягаш фиксиращите болтове, палиш, гледаш и пак докато уцелиш близо до синята линия, тя на хубаво загрял мотор и гориво се пада на около 0.7 BTDC
- georgiev_93
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 15 юли 2014 19:05
- Автомобил: vw golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Трявна
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Zinoto написа:За ALH най-добре е в 3 ти прозорец да е 0.7-0.9 BTDC. Регулира се от шайбата на зъбното колело на помпата има 3 болта, разхлабват се и завърташ с ключ на централната гайка на ляво, но е доста чувствително, затова съвсем малко, стягаш фиксиращите болтове, палиш, гледаш и пак докато уцелиш близо до синята линия, тя на хубаво загрял мотор и гориво се пада на около 0.7 BTDC
Благодаря колега тая седмица ще го направя а във втрория прозорец където пише 0.4 там трябва ли да бутам нещо?
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Не бутай засега
- georgiev_93
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 15 юли 2014 19:05
- Автомобил: vw golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Трявна
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
От както я настрох така стана много мудна изобщо не ме кефи как върви
сега какво правим ?

- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Сега си я връщаш както си беше 2-3
. Мудна е защото си и намалил предварението. Аз не съм съгласен с тези стойности 0,7-0,9.

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Статичната центровка не влияе на пъргавината, внушаваш си, ако е била на закъснение и оправиш да е в норми, да може да се усети да стане по-нервна, но обратното не. Това не е дизел с механично управление, ЕКУ се грижи за предварението в движение. За да стане наистина пъргава с чувствителна газ се правят други неща.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Предполагам, че колегата имаше предвид по-мудна в ниските обороти. Ясно е, че във високите обороти динамичния аванс се променя от ЕКУ-то и разлика няма да има, но в ниските според мен има значение статичния аванс. Поне при мен има разлика.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
При теб е различен софтуера и дюзите, така че при статичен аванс 0.7 BTDC е все едно ALH на закъснение.
- georgiev_93
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 15 юли 2014 19:05
- Автомобил: vw golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Трявна
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Направих я в предварение и има разлика! Но за да върви както преди явно иска да смъквам още милиграмите пък не ми се иска 

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Че не върви е ясно, но за сметка на това е по-шумна
- georgiev_93
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 15 юли 2014 19:05
- Автомобил: vw golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Трявна
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Напротив стана доста по благозвучна
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Ще използвам и аз тази тема, за да задам въпрос.
Моята кола я купих от колега. Лятото и е сменил ремъците и ролките (педи 5000 км). Аз реално я купих обслужена. Моето предположение, е че не са ми зацепили правилно помпата. Колата пали по-трудно студена. Подгряващите ми свещи са чисто нови и със сигурност не е от тях.
Закачихме с приятел колата на VAG-COM. Ето какво показа:

На графиката с центровката обаче не излезе нищо. Според моя приятел - не е зацепена както трябва помпата и има голямо предварение или голямо закъснение. Имало разминаване с 1 зъб. За да се оправят нещата - на ново по белезите трябва да се зацепи помпата. С риск да ви карам да гадаете, дали е така? Колко ли би струвало това "удоволствие"? От главата на помпата дали няма да стане?
Моята кола я купих от колега. Лятото и е сменил ремъците и ролките (педи 5000 км). Аз реално я купих обслужена. Моето предположение, е че не са ми зацепили правилно помпата. Колата пали по-трудно студена. Подгряващите ми свещи са чисто нови и със сигурност не е от тях.
Закачихме с приятел колата на VAG-COM. Ето какво показа:

На графиката с центровката обаче не излезе нищо. Според моя приятел - не е зацепена както трябва помпата и има голямо предварение или голямо закъснение. Имало разминаване с 1 зъб. За да се оправят нещата - на ново по белезите трябва да се зацепи помпата. С риск да ви карам да гадаете, дали е така? Колко ли би струвало това "удоволствие"? От главата на помпата дали няма да стане?
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Според мен иска предварение. Нека се изкажат и другите.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Цял зъб едва ли, но наистина е на доста голямо закъснение, помпата ако няма много място към двигателя да се върти ще трябва да се провери първо по белези, горе разпределителния вал дали и той е на белег. Ако ще се презацепва да се смъкне ремъка ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да се види зъбчатката на коляновия вал, питай предния собственик дали я е сменял при смяната на ремъка AFN особено от по-старите ако не се смени постепенно почва да се разбива леглото и да бяга центровката от там.
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Колеги, а на мен някой може ли да ми помогне? Проблема е следния - колата трудно пали сутрин - върти 5-6 пъти и гори много ама МНОГО (10/100 извънградско и 15-16/100 градско). ALH е с 0,205-ци и ремап от TST-Racing. Помпата ми първоначално беше разбутана и на място на първи канал беше около ~1mg/str и тресеше. Преди ремапа Тони ми отви помпата и я чукна леко към ангренажа. Милиграмите се вдигнаха и колата спря да тресе. Той си направи ремапа и колата вече си върви добре, но излязоха тези проблеми. Според мен не е добра центровката. Ето малко данни на загрял двигател:
Ето и на студен двигател:
Тук има данни и от 13-ти канал:
Графика още не съм правил, защото не знаех как, но сега разбрах - на канал 0 се пуска и ще направя скрийншот утре. Можете ли да ми помогнете за проблема?
Код: Избери всички
12:47:41 Group 001: Injection Quantity
903 /min Engine Speed (G28)
3.0 mg/str Injection Quantity
1.560 V Mod. Piston Disp. (G149)
88.2°C Coolant Temperature (G62)
12:47:41 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR) - Switch to Basic Settings for EGR test
903 /min Engine Speed (G28)
850.0 mg/str Air Mass Specified
455.0 mg/str Air Mass Actual
4.8 % EGR Solenoid (N18)
12:47:41 Group 004: Start of injection
903 /min Engine Speed (G28)
0.4 °BTDC Start of injection Specified
1.5 °BTDC Start of injection Actual
2.8 % Cold Start Injector Duty cycle
Ето и на студен двигател:
Код: Избери всички
Adaptation Channel 001:
Stored value 32768
Injected Quantity (IQ)
903 /min Engine Speed (G28)
6.2 mg/str IQ
1.680 V Mod. Piston
26.1°C Coolant Temp
Код: Избери всички
Adaptation Channel 004:
Stored value 32768
Start of Injection - Modification is Strongly Discouraged
903 /min Engine Speed
3.3 °BTDC Specified Start
3.1 °BTDC Actual Start
61.0 % Cold Start Valve
Тук има данни и от 13-ти канал:
Код: Избери всички
,Group A:,'001,,,,Group B:,'003,,,,Group C:,'013
,,Engine Speed,Injection Quantity,Mod. Piston,Coolant,,Engine Speed,Air Mass,Air Mass,EGR Solenoid,,IQ Cylinder 1,IQ Cylinder 2,IQ Cylinder 3,IQ Cylinder 4
,TIME,(G28),,Disp. (G149),Temperature (G62),TIME,(G28),Specified,Actual,(N18),TIME,,,,
Marker,STAMP, /min, mg/str, V,°C,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, mg/str, mg/str, mg/str, mg/str
,0.32,903,3.2,1.580,80.1,0.66,903,850.0,465.0,19.9,0.00,-0.35,0.61,-0.14,-0.09
,1.32,903,3.2,1.660,80.1,1.64,903,850.0,480.0,19.9,1.00,-0.38,0.61,-0.14,-0.09
,2.28,903,3.2,1.560,80.1,2.60,903,850.0,460.0,19.9,1.96,-0.35,0.61,-0.14,-0.12
,3.24,903,3.2,1.600,80.1,3.56,903,850.0,465.0,19.9,2.92,-0.35,0.61,-0.14,-0.09
,4.20,903,3.2,1.620,80.1,4.52,903,850.0,470.0,19.9,3.88,-0.38,0.61,-0.14,-0.09
,5.16,903,3.2,1.620,80.1,5.48,903,850.0,465.0,19.9,4.84,-0.35,0.61,-0.14,-0.09
,6.12,903,3.2,1.660,80.1,6.44,903,850.0,470.0,19.9,5.80,-0.35,0.61,-0.14,-0.12
,7.10,903,3.4,1.600,80.1,7.43,903,850.0,465.0,19.9,6.76,-0.35,0.61,-0.14,-0.12
,8.06,903,3.2,1.580,80.1,8.40,903,850.0,470.0,19.9,7.74,-0.33,0.61,-0.14,-0.14
,9.08,903,3.2,1.600,80.1,9.41,903,850.0,465.0,19.9,8.74,-0.33,0.64,-0.16,-0.12
Графика още не съм правил, защото не знаех как, но сега разбрах - на канал 0 се пуска и ще направя скрийншот утре. Можете ли да ми помогнете за проблема?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта